Het DGMB wordt gesponsord door:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  

MODERN EON

March 2 2008 at 6:11 AM

(Inloggen jeanmaurice)
van IP adres 86.86.60.100

ik weet bijna zeker dat geen enkele goth dit hier kent! En voordat ik nu weer een overmaat aan commentaar over me heen krijg(vooral van de pot Solanum!) Laat jullie eens goed informeren? Misshien ben ik dan wel irritant maar ik kan jullie nog veel leren als het gaat om early eigties wave. Want daar liggen de roots van goth/newwave. Hoewel jullie eigenwijs zijn(net als ik destijds) is die vroege jaren tachtig wave nooit meer geevenaard! Daarom beste kinderen! Luistert allen eens naar Modern Eon en je zal versteld staan!

Doei! Ik weet dat jij het niet weet dat ik weet dat jij het niet weet!

Where is the promised land where is the brave new world?

AuthorReply

Solanum
(Inloggen solanumoccultus)
DutchGothic MB Member
145.97.227.58

Re: MODERN EON

March 2 2008, 6:30 AM 

Quote:
vooral van de pot Solanum!

Ach... Een pot zijn is nog altijd vele malen beter dan een zielige droeftoeter van jouw orde....

(Inloggen ErikS)
DutchGothic MB Member
83.82.235.240

March 2 2008, 10:38 AM 

Hoi Solanum!
Zin in een date?
Wordt het echt een f*cking goed jaar...

Solanum
(Inloggen solanumoccultus)
DutchGothic MB Member
145.97.227.58

March 2 2008, 10:48 AM 

Tja... Volgens meneer droeftoeter ben ik lesbisch... Dat gaat niet echt veel actie opleveren, vrees ik !!?!?

(Inloggen ErikS)
DutchGothic MB Member
83.82.235.240

March 2 2008, 10:52 AM 

Nou, dan laat ik m'n gereedschap maar thuis...

M
(no login)
86.85.178.181

March 2 2008, 11:48 AM 

jezus wat ben jij triest... dat draaien we wel eens op Hex... wat doet jou denken dat jij bands kent die mensen hier niet kennen??? Als je zoiets gaat schrijven kom dan met een echt obscure band... Ik weet zeker dat jij 90% of meer dat wij op hex draaien niet kent... en de lp's en 7" daarvan ook nooit zult vinden...

(Inloggen Godpipo)
DGMB-Admin
194.178.102.100

March 2 2008, 12:57 PM 

Werkelijk waar, dit is niet te geloven. Ten eerste is het hardstikke leuk dat je maar bent blijven hangen in de jaren tachtig en daardoor blijft denken dat alles wat uit die tijd uitgebracht is het summum van de muziekwereld is. Dat je te treurig bent om verder te kijken dan de donkere jaren tachtig en niet meer kan genieten van de geniale mannen en vrouwen die voortgeborduurd zijn op de erfenis die in de jaren tachtig gelegd is moet je zelf weten. Persoonlijk kunnen die jaren tachtig bands bij wel gestolen worden, vaak hebben ze een beetje primitive sound, treurige productie en zijn ze slechts bij vlagen leuk te noemen. Al blijven er natuurlijk wel bands die de Ware Goden van de muziekwereld zijn en waren, maar dat zijn ook de mensen die de Ware Erfenis gelegd hebben.

Maar goed, dat boeit allemaal niet. Ongeveer tachtig procent van de mensen boven de vijfentwintig denkt dat de muziek uit hun jeugd het meest geweldige is wat ooit uitgekomen is, dus daar ben je echt niet bijzonder in. Het getuigd alleen van de komplete bekrompenheid waar de mens op latere leeftijd last van krijgt en blijft houden. Het zou pas bijzonder zijn als je er geen last van hebt en nog steeds blijft doorgaan met de zoektocht naar nieuwe muzieken en artisten. Dat is veel interessanter dan die oude meuk blijven opgraven.

Edoch wil ik één ding kwijt: Dat je oude meuk probeert aan te prijzen moet je zelf maar weten, maar elke idioot die andere en vooral gerenomeerde DGMB-leden gaat beledigen kan op een aparte behandeling gaan rekenen. Dit draadje gaat op slot en elk volgende draadje dat je hier neerzet zal zonder pardon verwijderd worden. Dit is het laatste wat je hier te melden had. Beledigingen worden niet getolereerd.

Godpipo
Spreekt en Begeert

Current Topic - MODERN EON
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement