Leuke vacature voor computer nerd met groene vingers :)
March 6 2008 at 9:41 AM
Pruttelpower (Inloggen pruttelpower) DutchGothic MB Member van IP adres 212.61.105.170
Aangezien hier veel computer nerds komen en ik natuurlijk veel leuke collega's wil hebben, breng ik even de volgende vacature onder jullie aandacht:
Wereld Natuur Fonds te Zeist 3 maart 2008
De ICT-unit ondersteunt de medewerkers van het WNF met ‘state-of-the-art’ applicaties en technieken. Vanwege het vertrek van een collega zoeken wij een ICT-er in de functie van
Applicatiebeheerder
40 uur
De functie
Je adviseert en ondersteunt medewerkers bij het gebruik en de inrichting van de applicaties. De belangrijkste gebruikersgroep is de unit Consumenten Marketing. Je assisteert hen bij de verwerking van campagnes in de campagnemanagement/procestool en ontwerpt en implementeert, daar waar nodig, nieuwe standaardcomponenten voor marketingdoeleinden. Je verricht tevens werkzaamheden rondom het analyseren van de respons. Daarnaast ondersteun je andere gebruikersgroepen, zoals de unit Financiën, het call-center en P&O, bij het gebruik van hun applicaties. Je doet voorstellen tot verbetering van systemen en begeleidt de implementatie daarvan. Binnen de unit werk je aan de uitvoering en optimalisatie van de standaardprocessen in de procestool en bewaak je de inrichting en continuďteit van de systemen.
Kernactiviteiten
• Marketing en het call-center adviseren en ondersteunen bij de ontwikkeling, uitvoering en verwerking van campagnes, het opleveren van selecties en analyses
• het begeleiden van externe partners, zoals data-entry en telemarketing bureaus, bij de technische uitvoering van campagnewerkzaamheden
• zorgdragen voor het adequaat functioneren van de verschillende informatiesystemen
• zorgen voor tijdige en juiste werking van de standaardprocessen (operatie, beheer en beveiliging)
• coördineren van functionele wijzigingen in de diverse informatie-systemen, waaronder het ontwerpen, (laten) bouwen en testen van nieuwe systeemcomponenten
• gebruikersondersteuning en documentatie verzorgen
In de functie werk je samen met twee andere analisten/applicatiebeheerders en rapporteer je aan het Hoofd ICT.
Profiel
Je beschikt over een HBO/WO werk- en denkniveau en ervaring in een vergelijkbare functie. Je hebt ervaring in de ontwikkeling en het beheer van ICT-systemen in een complexe systeemarchitectuur. Je hebt bij voorkeur kennis van en ervaring met marketingprocessen. Gedegen kennis van Oracle (-10g), PL/SQL, W2003 en recente desktopapplicaties is een must. Kennis van Java, PHP, Oracle Warehouse Builder, Business Object en de Magma Enterprise Suite van Plain Synergy is een pré. Je bent communicatief goed onderlegd. Je kunt, goed het belang afwegen tussen gebruikerswensen en het belang van continuďteit van de informatie-voorziening en stabiliteit van de systemen.
Informatie en Procedure
Heb je belangstelling voor deze vacature en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur dan voor 14 maart een
e-mail met motivatie en c.v. naar Rozalie Feenstra, afdeling P&O, rfeenstra@wwf.nl . Vermeld in de subjectregel “vacature Applicatiebeheerder”. Voor meer functie-inhoudelijke informatie kan je terecht bij Henk Middelbrink, Hoofd ICT, 06-51913661 of hmiddelbrink@wwf.nl .
Overige informatie
De functie is ingeschaald in functiegroep 9, maximum 3.256,- bruto per maand.
Re: Leuke vacature voor computer nerd met groene vingers :)
March 6 2008, 9:18 PM
De 'groene vingers' kan ik niet helemaal plaatsen.
Als je 8 uur per dag achter de pc hangt raak je het groene spoor van de organisatie volledig bijster. Althans, dat is wat ik op m'n werk zie. M'n collega's poepen maar applicaties en zien niet wat er nu werkelijk op de werkvloer speelt.
Ik wou dat Sandor mijn Gottik collega was, dan kon hij in de pauze m'n haar doen en hadden we hamburgers ipv tosti's
Verder ken ik eigenlijk niet zoveel werkende Gottiks.