Allereerst bedankt voor je interesse en je berichtje.
Probeer de pagina eens vanuit FireFox/Safari of iets dergelijks op te starten in plaats vanuit deze site.
Dat wil vaak wel helpen.
Laat je me even weten of het gelukt is?
Tja, de gothic shops schieten inderdaad als paddestoelen de grond uit.
Toch heb ik geprobeerd om iets aparts neer te zetten door veel zelf ontworpen kleding stukken voor heren en dames.
Ook probeer ik zoveel als mogelijk de artikelen te verkopen voor betaalbare prijzen.
Tja , wat de een niet mooi vindt, vindt de ander geweldig!
Er is ook zat zonder puntmutsen te vinden, maar gelukkig kan iedereen lekker dragen waar hij/zij zin in heeft toch? :P
Bij mij doet ie't gewoon..
Je site is leuk :- )
De kleding is niks voor mij, beetje veel frutseltjes..
Verder vind ik het wel mooi en ook knap dat je er dingen zelf maakt.
Succes ermee.
Hier doet ie het ook gewoon. Maar ik heb wel wat aanmerkingen. Er staat dat er ook mannenkleding te vinden is, maar waar is die te vinden dan? Ik kan nergens een button [mannen] vinden. Schoenen zijn hetzelfde geval, aangezien je aangeeft schoenen te verkopen. Het is maar een idee.
Nog een klein dingetje: Dit is een forum. Je hoeft geen antwoord te geven alsof je een meeltje aan het beantwoorden ben. Dus een constante herhaling van aanhef, bericht en afsluiting met de naam van je site is totaal niet nodig. Sterker nog, het leest zwaar irritant.
Whaha, ben jij zo'n vogel die een labeltje 'goedgekeurd voor mannen' nodigheefd om in te zien dat ie iets kan gebruiken?
Ik vroeg me al af welk axiomatisch ingesteld publiek ze al die 'andrelon for men' artikelen die precies hetzelfde als het oude product in een stoere blouwe fles zijn die tegenwoordig uitkomen aan marketen, maar dat is dan bij deze verklaard. xD
Ik ben blij toe dat ik "labeltjes" nodig heb om te weten wat wel en niet "goedgekeurd" is. Het is namelijk een feit dat ik er graag "normaal" uitzie en niet als een of andere aap de wereld wil overgaan. Wat andrelon betreft; ik neem aan dat dat andere net zo goed werkt.
Maar hoe zit het dan met "schoenen"? Kan je daar ook alle andere producten voor gebruiken? Ik wil best wel eens wat anders aan mijn voeten dan het geijkte leren schoeisel dat ik tegenwoordig draag. Kan ik ook daar een bepaalde mate van universitaliteit voor gebruiken?
Vertel eens meer! Ik ben nu heel benieuwd geworden naar deze wijsheid. Wijsheid met veel taalfouten, maar ogenschijnlijk heel erg veel wijsheid. Vertel eens meer! Verlicht ons uit onze bekrompenheid.
Ik heb meerdere paren schoenen die aan een doelgroep van meisjes gericht waren en geen enkel probleem met het model, en een hoop kennissen met vergelijkbare ervaringen, in elk geval. Als er iets praktisch achtersteekt is het zeker niet van heel veel belang.
Punt over mijn taalgebruik geef ik je, ik prefereer nogsteeds engels. Maar ik herinner me jou als een uitgesproken misantroop die het publiek te dom vond voor democratie - ben enigzins verrast dat je dan normaliteit als zo'n wensbaar goed zou beschouwen. Of is dat een uitzondering puur voor uiterlijke kwesties?
Anonymous (Inloggen Social_Misfitt) DutchGothic MB Member 77.250.86.104
Re: Nou...
March 22 2008, 12:25 AM
Het merendeel vind ik een beetje teveel begin jaren '90.
Maar er staan best geinige itempjes tussen hier en daar.
Heb je het zusterpakje alleen maar in maatje M??? Dat zou beslist veel te petiterig zijn voor mijn voluptueuze boezem, als ik het al zou willen bestellen. Een tip dus van mijn kant voor wat het waard is: maak ook eens wat met het oog op de grotere vrouw.
________________________ Niet racistisch, maar etnisch bewust.
BTW , Het zuster pakje is wel degelijk te krijgen in grotere maten zoals ook in de beschrijving staat.
Ik heb het pakje op het moment alleen op voorraad in maat M.
Het is te krijgen t/m maat XL.