Het DGMB wordt gesponsord door:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  

Bal du moskee

March 28 2008 at 4:37 PM
AH  (no login)
van IP adres 213.93.34.245

Respond to this message   
AuthorReply

(no login)
83.85.40.3

Re: Bal du moskee

March 28 2008, 5:12 PM 

Pfff.... ik vind het een beetje een sof. Een hele treurige sof, maar ik had ook niet anders verwacht van een of andere geblondeerde idioot die alleen debiliteiten grossiert. Laat die man eens met duidelijke en heldere oplossingen komen in plaats van geld verspillen aan beeldvervuiling.

Ik zeg:

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
194.151.103.222

March 28 2008, 6:19 PM 

En wat staat die Balkenende voor lul met z'n angstzaai-campagne. En natuurlijk de hele hysterische media van de afgelopen maanden.
Het is gewoon een soort van documentaire geworden zoals het programma netwerk op ned2 ze ook vaak maakt. Niets om je druk over te maken dus. Gewoon wat feitjes en beelden op een rij.

En de Islam-gemeenschap in het buitenland die nu kwaad is (Iran, Afghanistam etc), moeten toch vooral kwaad op zichzelf zijn, want er staan louter uitspraken van zichzelf in deze Documentaire.

Tijd om toch eens de spiegel voor te houden....

Respond to this message   

(Inloggen Mechanical_Christ)
77.161.54.34

March 28 2008, 6:20 PM 

Helemaal mee eens. Buiten dat zwerven er genoeg betere youtube filmpjes rond, bv van Pat Condell.

------------------------------
Michel at Myspace
Mechanical at Myspace
Mechanical at Trig.com
Mechanical at VF

Respond to this message   

(no login)
62.163.71.219

March 28 2008, 6:22 PM 

Zoals altijd ligt de waarheid weer in het midden......

Respond to this message   
trrrrrrrk
(no login)
195.240.228.200

March 28 2008, 7:11 PM 

Ik had me nog wel zo verheugd op een spannende speelfilm.

Die lul had helemaal geen film en heeft van de week iets in elkaar geprutst

Respond to this message   

BlackNr.1
(Inloggen BlackNr.1)
DutchGothic MB Member
80.57.178.128

March 28 2008, 10:11 PM 

Moslima's zijn sexy:

http://www.jilbab.eu/

Was ik maar rijk en niet zo knap

Respond to this message   
Santiago
(no login)
213.93.187.113

March 28 2008, 11:17 PM 

Ach, ik vind het zowiezo veel gezeur om niets.

Ik kom in mijn dagelijkse werk veel moslims tegen en het zijn dan ook tevens de meest vriendelijke en gastvrije mensen die ik ken.
De koffie staat altijd klaar, ze kijken niet op een minuutje en je krijgt altijd iets lekkers bij de koffie.
Ohja, ze zijn ook zeer beleefd.

En de mensen waar ik het nu over heb zullen ongeveer met 90% of meer van alle moslims in Nederland overeen komen.

En ja, die resterende 10%, die overigens waarschijnlijk lager is...tja...

Die mogen volgens mijn klanten bij Scheveningen de grens over, samen met Wilders overigens maar dat kan ik ze niet kwalijk nemen...

Respond to this message   
Menph
(no login)
77.250.86.104

March 29 2008, 9:25 AM 

Er zijn twee manieren om van een moslim af te komen

* Zwitsers contract

* Welvaart

En dat laatste komt wel weer.

Ik denk dat Wilders zijn queste te vroeg heeft ingezet. Meer als de helft van de wereld is nog gelovig/achterlijk. Dat werp je niet omver, en waarom zou je?

Respond to this message   
Social Misfitt
(no login)
77.250.86.104

March 29 2008, 9:29 AM 

Ondertussen worden degenen die de film mede mogelijk hebben gemaakt weer bedreigd, en dat zal dan welweer doodgezwegen worden in de media.

Respond to this message   
A.Strange
(no login)
84.27.91.140

oke..

March 29 2008, 1:45 PM 

Net gezien..
Niks aan.
Snap die opschudding ervoor af niet.
Meneer Wilders duidelijk een gevalletje van aandacht tekort.
En inderdaad, hij had geen film en snel van de week een paar youtube filmpjes aan elkaar genutseld.

Respond to this message   

Social Misfitt
(Inloggen Social_Misfitt)
DutchGothic MB Member
77.250.86.104

Re: oke..

March 29 2008, 3:40 PM 

Toch ben ik van mening dat het een goede film is; of-ie nu van internet wordt gehaald of niet. Hij zorgt weer voor discussie en/of dialoog; alleen al omdat degenen die hebben geholpen hem online mogelijk te maken bedreigd worden. En ook al zal dat in de media zorgvuldig doodgezwegen worden; in de samenleving zorgt het voor beweging. Dus het uiteindelijke doel van de film is al bereikt.

Respond to this message   
Anonymous
(no login)
145.99.179.85

March 29 2008, 2:11 PM 

Dat het zo kut gaat met Nederland hebben we grotendeels te danken aan links !

Respond to this message   

Argantonis
(Inloggen Argantonis)
DutchGothic MB Member
85.147.134.205

March 29 2008, 3:28 PM 

En aan anonieme posters!
Overigens gaat het helemaal niet kut in Nederland.

Respond to this message   
bedkever
(Inloggen bedkever)
DutchGothic MB Member
212.182.185.153

March 29 2008, 4:32 PM 

waarom maakt niemand ooit eens een documentaire over die extremischtische zwarte kousen gristen-honden

ohja, en die media-hype.... daar doen jullie nu vrolijk aan mee.

Respond to this message   
La Olga
(no login)
77.250.33.123

@ Kevert

March 29 2008, 4:35 PM 

Die gristenhonden plegen geen aanslagen dus......

Respond to this message   
bedkever
(Inloggen bedkever)
DutchGothic MB Member
212.182.185.153

Re: @ Kevert

March 29 2008, 4:47 PM 

Nee, maar ze zijn wel geïnfiltreerd in de politiek

Respond to this message   

(Inloggen ErikS)
DutchGothic MB Member
83.82.235.240

March 29 2008, 4:49 PM 

Die gristenhonden denken wel dat de gehele jeugd aan het comazuipen is.
En wij om die reden maar extra accijns betalen.
Ik hoef het niet voor het geld te doen, maar zeg dan dat je meer geld nodig hebt i.p.v. een probleem zien...

Oh ja, George bush used to say:"I am a new born Christian".

Mmmh.

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
77.162.4.55

March 29 2008, 6:28 PM 

Volgens mij hebben de christenen over het algemeen wel wat meer incasseringsvermogen dan de gemiddelde moslim.
Jarenlang is het christendom afgezeken en in de maling genomen door caberatiers, filmmakers etc.
Nog nooit heeft iemand hiervan hoeven onderduiken of onder zware beveiliging moeten leven uit angst voor moordaanslagen.

Als zelfs een kleine cartoon al aanleiding is in de islamitische wereld om volledig over de rooie te gaan, vlaggen te verbrand en Fatwa's aan te kondigen, dan zie ik toch een behoorlijk verschil.

Ik vind het laatste toch wel een gevaar voor onze vrijheid van meningsuiting. Want waar wordt de grens getrokken? Straks is het een toneelstukje, een kritisch stukje in de krant, een verkeerde zin van een caberatier. Neem maar van mij aan dat alles onder het vergrootglas wordt gelegd. De haatimams weten dat Europa in een spagaat zit en maken daar mooi misbruik van. Hoe meer we toegeven, hoe meer de grens van intolerantie opschuift, totdat er niets meer gezegd mag worden.

Dus ondanks dat het een knullig filmpje is van dhr. Wilders, begrijp ik zijn boodschap wel.

Respond to this message   

jjv
(Inloggen JJV)
DutchGothic MB Member
213.46.79.147

March 30 2008, 9:45 PM 

Quote:
Nog nooit heeft iemand hiervan hoeven onderduiken of onder zware beveiliging moeten leven uit angst voor moordaanslagen.

.. hmja
nu ben ik geen kènner op dat gebied
maar er kwamen de afgelopen maanden weldegelijk redelijk recente voorbeelden van langs in de media.

Respond to this message   
Anonymous
(no login)
145.99.179.85

Onze redding ligt in de veren van

March 29 2008, 6:24 PM 

Lorre en sneaky's bendeleden

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
77.162.4.55

Re: Onze redding ligt in de veren van

March 29 2008, 8:19 PM 

-----------------------------------------------------------------------------------------
Egypte: Fitna 'weerzinwekkend'

De Koranfilm van Geert Wilders is weerzinwekkend. Westerse landen moeten wetten aannemen om die soort 'belediging van godsdienst' te verbieden. Dit heeft de Egyptische minister van Buitenlandse Zaken, Ahmed Abul Gheit, gezegd
-----------------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad Egypte. Die haatzaaiers in de film zijn inderdaad weerzinwekkend. Misschien kunken jullie daar ook nog een statement over naar buiten brengen?
Of is dat wel geoorloofd haatzaaien?

Respond to this message   
G arly D
(no login)
81.58.54.50

March 29 2008, 8:53 PM 

er valt veel over dit onderwerp te zeggen, maar ik zal het kort houden: het essentialistische bs-discours dat de meeste hier voeren(met name daniel) zal nooit het redenatie vermogen van een kleuter ontstijgen

Enerzijds ben ik dan ook niet geneigd het serieus te nemen, anderzijds begrijp ik dat een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking grote moeite ondervinden met de logica van het mondialiseringsproces.

Een uitleg van 'enge moslims' en 'goede nederlanders' volstaat in dit geval om deze ontwikkeling voor de domste onder ons inzichtelijk te maken.

Gelukkig heeft Geert Wilders met Fitna bewezen idd een kortzichtig, oppervlakkig en algemeen slecht geinformeerd persoon te zijn. Dit zal 'het Volk' er natuurlijk niet van weerhouden op hem of op 'Ijzeren Rita' te stemmen, dit soort figuren lijken voor hen heilig te zijn.

Voor mij zullen het opportunisten blijven die eigen gewin boven algemeen welbehagen stellen, maar ook dat is helaas een kenmerk van ons tijdsgewricht.

Ach wee, waar zijn de onbezorgde paarse jaren en goede gothicfeesten gebleven....

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
77.162.4.55

March 29 2008, 11:22 PM 

Quote:

"Er valt veel over dit onderwerp te zeggen, maar ik zal het kort houden: het essentialistische bs-discours dat de meeste hier voeren(met name daniel) zal nooit het redenatie vermogen van een kleuter ontstijgen"

Och jee, daar komt het oude linkse truukje weer om de discussie dood te slaan: De ander denigreren met 'dom' en 'kortzichtig' en zelf de grote intellectueel uithangen met het superieure gedachtengoed.

Bij deze knielen wij allen neer voor een van de grootste denkers van deze aarde: G arly D

This message has been edited by Daniel9000 van IP adres 77.162.4.55 on Mar 30, 2008 5:52 PM
This message has been edited by Daniel9000 van IP adres 77.162.4.55 on Mar 29, 2008 11:23 PM

Respond to this message   

Anonymous
(Inloggen BlackNr.1)
DutchGothic MB Member
80.57.178.128

March 30 2008, 12:22 AM 

Respond to this message   

Anonymous
DutchGothic MB Member
77.250.83.118

March 30 2008, 8:50 PM 

Haha! Van dat onderste plaatje word ik vrolijk!

Respond to this message   

77.161.54.34

March 30 2008, 9:55 PM 

Haha fokke en sukke rules

Michel at Myspace
Mechanical at Myspace
Mechanical at Trig.com
Mechanical at VF

Respond to this message   

ievulbytch
(Inloggen ievulbytch)
213.46.90.254

Ik vind dr dingen van,

March 31 2008, 4:01 AM 

maar daar ga ik jullie verder niet mee vermoeien, want dan komen we weer in allerlei kromgetrokken links-rechts discussies terecht waar ik helemaal geen zin aan heb op het moment.

over (andere soorten) links gesproken, en nog steeds ontopic:
http://www.pizzagaleria.nl/links.htm

verkorte versie:
ik bestel pasta bij de pizzeria (Pizza Galeria, voormalig 6 euro pizzeria, hoek lijnbaansgracht - marnixstraat richting Kors), zocht eerst het nummer op de site op, gebeld, bezorgd, gegeten, was lekker.
Site stond nog open, wilde m wegklikken maar klikte per abuis op de links, en toen:

HUH??! pardon? waarom moet dit zonodig op de pizza?.... echt, WTF!?

heb ik ineens politiek incorrecte pasta...
hier heb ik echt letterlijk geen trek in, verdomme!
waarom moet dit nou ineens weer?

echt serieus, iedereen kan wel roepen dat Wilders zn filmpje redelijk onschuldig is, maar ik vraag me nou toch wel flink af hoe gek de rest van de wereld is als zelfs de pizzaboer allerlei open deuren intrapt om daar een voorgebakken mening af te leveren.
this is seriously flûht-up!

oh en dat er nog niemand flauwe grappen heeft gemaakt over de naam Ahmed Abdul Gheit valt me weer zwaar van jullie tegen.

Respond to this message   

Social Misfitt
DutchGothic MB Member
77.250.83.118

March 31 2008, 8:24 AM 

Ach wee, rondgooien met semi-intellectuele bewoordingen ("essentialistische bs-discours" ? *proest!*)
kan dan zogenaamd "intelligent" staan; het draagt niet bij aan de geloofwaardigheid van je intellectueel geneuzel als je je grammatica niet voldoende beheerst.

Maargoed. Wat die Abdul Ammegeit betreft; laat-ie lekker z'n zegje maar doen over de film van Wilders, die nu al een mega-hit blijkt omdat iedereen het erover heeft. Zolang Abdul maar niet werkelijk verwacht dat zijn woorden nageleefd, of zelfs maar overwogen zullen worden.

This message has been edited by Social_Misfitt van IP adres 77.250.83.118 on Mar 31, 2008 8:25 AM

Respond to this message   

(Inloggen ievulbytch)
213.46.90.254

ken het toch niet laten...

March 31 2008, 8:58 AM 

nou dan was Hitler zeker de bestseller van de 20e eeuw?

Respond to this message   

Bem
(Inloggen Bem555)
DutchGothic MB Member
83.160.152.175

eeh

March 31 2008, 1:51 PM 

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
194.151.103.222

Re: Eeh

March 31 2008, 2:29 PM 

Oh jee,
Nu kunnen Paul de leeuw, Youp van 't Hek, Dolf jansen, Freek de Jonge, Hans Teeuwen, Peter Heerschop etc. allemaal wel inpakken: Beledigen mag niet meer....

Respond to this message   
G arly D
(no login)
81.58.54.50

March 31 2008, 8:30 PM 

De gedragswetenschap kent geen claim op waarheid, het heeft wel oog voor structurele processen die de relatie beïnvloeden tussen macht, klasse, economie en identiteit. Veranderingen in de wereld worden niet ontkent maar veel preciezer verklaart dan in de normale discussie gebruikelijk is.

Structurele veranderingen in de wereldeconomie moeten als het ware lokaal worden hertaald om begrepen te worden door Jan en alleman. Verklaringen van Telegraaf/Geenstijl kaliber zullen het begrip over verschijnselen eerder vertroebelen dan verhelderen omdat slechts het eigen (res)sentiment wordt bevestigd

Om te snappen wat er aan de hand is hoef je echter niet buitengewoon slim te zijn, durven nadenken volstaat. Aan die durf ontbreekt het echter bij de meeste mensen, men is ook niet geneigd moeite te doen om een proces diepgaand te begrijpen. Het ontbreekt mensen kortweg aan wil. Dit gebrek aan wil is funest voor ieder debat en resulteert in de lage standaard die we inmiddels gewend zijn van mensen als Geert Wilders.

Ik heb geleerd mij hier niet aan te storen, het is alleen spijtig dat deze onwil de sfeer mateloos verziekt en de wereld allengs transformeert in Orwelliaanse nachtmerrie.

Respond to this message   

BlackNr.1
(Inloggen BlackNr.1)
DutchGothic MB Member
80.57.178.128

March 31 2008, 10:01 PM 

Het is even een lange zit maar dan heb je wel even wat beters gezien dan het knip- en plakwerk van dhr.Wilders:

http://video.google.com/videoplay?docid=-8105709395775858867

This message has been edited by BlackNr.1 van IP adres 80.57.178.128 on Mar 31, 2008 10:19 PM
This message has been edited by BlackNr.1 van IP adres 80.57.178.128 on Mar 31, 2008 10:08 PM

Respond to this message   

77.161.54.34

March 31 2008, 10:13 PM 

Respond to this message   
Simpele Ziel
(no login)
82.171.112.115

...

March 31 2008, 10:30 PM 

"Structurele veranderingen in de wereldeconomie moeten als het ware lokaal worden hertaald om begrepen te worden door Jan en alleman. Verklaringen van Telegraaf/Geenstijl kaliber zullen het begrip over verschijnselen eerder vertroebelen dan verhelderen omdat slechts het eigen (res)sentiment wordt bevestigd."

Jan en alleman IS de wereld. Zij is echt niet minder intelligent dan jij. Kranten verkopen al jaren niet meer. Televisie kijken doet ook al haast niemand. ALLE media vertroebelt! Zolang ze jouw aandacht hebben hebben ze namelijk winst. Laat je toch niet zo misbruiken door de (links/rechts)media...(of wordt je er soms voor betaald?)...

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
77.162.4.55

March 31 2008, 11:01 PM 

Wij (Daniel, Lorre en de Bende van Sneaky) hebben zeer lang gefilosofeerd over de wereldproblematiek en de processen die het wereldbeeld veranderen nauwkeurig geanalyseerd.
Vooral de processen die betrekking hebben op de verschuiving van esthetische machten in uiteenlopende kaders hebben niet kunnen verbloemen dat juist de apathie onder de bevolkingsgroepen een structurele devaluatie van het denkproces tot gevolg heeft gehad. Juist onder de hoogontwikkelden die het democratisch gedachtengoed stimuleren vanuit een hermetisch perspectief is een denkwijze ontstaan dat tot een vacuum heeft geleid met een stigma als gevolg. Een stigma met gevolgen voor alle economische sentimenten die regimes over de gehele wereld heeft doen aangrijpen om de macht zichzelf toe te eigenen. Concluderend hieruit kunnen we kort samenvatten dat alles de schuld van links is.

Respond to this message   
Anonymous
(no login)
83.160.152.175

March 31 2008, 11:21 PM 

Als we het toch over leuke youtube filmpjes hebben...

Respond to this message   
Bem
(no login)
83.160.152.175

eeh

March 31 2008, 11:22 PM 

Die was weer mijn schuld

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
194.151.103.222

Re: eeh

April 1 2008, 9:25 AM 

<G ary D mode on>

Erg aardig, maar helaas weten de intrigrerende filmpjes van Bem het denkniveau van een kleuter niet te ontstijgen en zorgen voor een weinig constructieve bijdrage aan de discussie die hier op hoog niveau gevoerd wordt.
Dit soort mensen van dergelijk niveau weerhoudt zich niet om toch op “Grote Jan”, “Windvaantje Wouter” of “Betwetertje Femke te stemmen. Dit soort figuren lijken voor hen heilig te zijn.
Voor mij zullen het opportunisten blijven die eigen gewin van minderheden boven algemeen welbehagen stellen, maar ook dat is helaas een kenmerk van ons tijdsgewricht.

<G ary D mode off>

Respond to this message   
Bem
(no login)
83.160.152.175

eeh

April 1 2008, 10:21 AM 

Oh jee,
pesten mag niet meer...

Respond to this message   
Tiepgeit
(no login)
130.37.114.129

April 1 2008, 10:36 AM 

Eh.. die meneer Gheit is geen familie van me hoor...

@ Daniël: privatiseren van overheidsinstanties vind je dan vast ook een heel goed idee?

Andere vragen: - hoezo gaat het volgens jou zo slecht met Nederland dan?
-Weet je van welke partij de minister van financiën was die in de twaalf jaar voor W.Bos het is gaan doen, heeft gedaan? En wie er dus verantwoordelijk is voor de misère aan de slecht verdienende kant van Nederland?

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
194.151.103.222

April 1 2008, 11:34 AM 

This message has been edited by Daniel9000 van IP adres 194.151.103.222 on Apr 1, 2008 12:24 PM
This message has been edited by Daniel9000 van IP adres 194.151.103.222 on Apr 1, 2008 11:35 AM

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
194.151.103.222

Pesten mag wel

April 1 2008, 11:30 AM 

Van mij mag je wel pesten, Bem! Ik deed alleen even een G arly D persiflage.

Dus...meer van dat soort filmpies graag

Respond to this message   

(Inloggen .lorre)
130.37.40.43

lorre@Echelon headquarters clubhuis te Wolweze

April 1 2008, 12:47 PM 

G arly D= dod
(no login)
81.58.54.50

ik ben ongeveer 1m84 ik weeg 70 kilo en
ik pas maat 34
Ik heb alleen geen tieten
Maar kan mijn haar eventueel touperen
al heb ik geen idee hoe het zit rond half juni

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
194.151.103.222

Re: lorre@Echelon headquarters clubhuis te Wolweze

April 1 2008, 12:57 PM 

------------------------------------------------------------------------------
DOD zoekfunctie =
"zo lang het linkse tuig zich niet onbetuigd laat kan ik gerust mijn vechtjas dragen"

Hij zal toch geen Geert-Wilders stemmer zijn?

Respond to this message   
G arly D
(no login)
81.58.54.50

April 1 2008, 2:06 PM 

Anagram!

Respond to this message   
Daniel
(no login)
194.151.103.222

April 1 2008, 2:53 PM 

Om dit plaatje worden de moslims ook al boos tegenwoordig. En natuurlijk de bijbehorende bijdreigingen erbij...kan ook niet anders natuurlijk

Wie zijn er hier nou dom in Nederland?

Een expositie van cartoons tégen discriminatie in het nieuwe ROC-gebouw aan de Campuslaan in Nijmegen is gisteren voortijdig beëindigd.

Dit nadat een groep leerlingen bij het inrichten van de tentoonstelling plotseling heftig reageerde op de tekeningen en dreigde met geweld. Om escalatie te voorkomen werd besloten de expositie voorlopig af te lasten. Deze zou vanavond worden geopend door Qader Shafiq, bruggenbouwer, winnaar van de Burgemeester Dalesprijs 2005 en werkzaam als adviseur bij Osmose. Volgens een woordvoerder van het Anti Discriminatie Bureau (ADB) Nijmegen, mede-organisator van de tenstoonstelling, zou een groep ROC-leerlingen hebben getracht de cartoons los te rukken en ook hebben gedreigd met brandstichting als de tekeningen niet zouden worden verwijderd. Een bestuurder van het ROC kon dit laatste gisteravond niet bevestigen. Verschillende betrokkenen bij de expositie noemden de reactie van de scholieren 'merkwaardig', aangezien de expositie juist is opgezet tégen discriminatie.

Respond to this message   

77.161.54.34

April 1 2008, 3:04 PM 

Is toch te triest voor woorden dat zelfs een stukje kunst zelfs al niet meer kan.

Michel at Myspace
Mechanical at Myspace
Mechanical at Trig.com
Mechanical at VF

Respond to this message   
G arly D
(no login)
81.58.54.50

April 1 2008, 3:10 PM 

Wie zijn nou toch die Moslims waar jullie het steeds over hebben. Ik ken diverse mensen met een islamitische achtergrond en ze verschillen net zo veel als iedere andere willekeurige categorie.

Maar ja als jullie per se monsters (terroristen) achter iedere boom willen zien dan is dat jullie goed recht.

Respond to this message   
Daniel
(no login)
194.151.103.222

April 1 2008, 3:11 PM 

En wie zijn nou die Christenen waar jullie het over hebben?

Respond to this message   

Social Misfitt
DutchGothic MB Member
77.250.83.118

April 1 2008, 6:19 PM 

Ik schijt zo onderhand van dat verwende, beledigde gekrakeel van die lui. Gewoon keihard negeren die hap. Het wordt de hoogste tijd.

Respond to this message   

Beau
(Inloggen Beautevil)
DutchGothic MB Member
62.251.64.53

dat heeft Wilders bereikt...

April 1 2008, 6:39 PM 

Nu zie ik in het hele stuk geen enkele verwijzing naar moslims, maar gezien de reacties hier weet men al dat het om moslims gaat

Dát heeft Wilders iig bereikt, scholieren zijn moslims!!!

wie weet waren het wel rechts extremisten die zich voor discriminatie uitspraken door te dreigen met vuur - oh nee, die doen dat nooit

Respond to this message   
bedkever
(Inloggen bedkever)
DutchGothic MB Member
212.182.185.153

Re: dat heeft Wilders bereikt...

April 1 2008, 7:19 PM 

Oh, DGMB-erjes wat hou ik toch van jullie gekwakel

Rozen zijn rood
Moslims zijn kloot
en alle mensen die Daniel heten
moeten dood.

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
77.162.4.55

April 1 2008, 7:24 PM 

Alle kevers het land uit !

This message has been edited by Daniel9000 van IP adres 77.162.4.55 on Apr 1, 2008 7:29 PM

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
77.162.4.55

April 1 2008, 7:27 PM 

@Beau
Het waren vast gooische meisjes die de Burkah niet mooi genoeg vonden.

Respond to this message   
bedkever
(Inloggen bedkever)
DutchGothic MB Member
212.182.185.153

Mensen mensen

April 1 2008, 7:42 PM 

doe toch niet zo serieus op 1 april

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
77.162.4.55

Re: Mensen mensen

April 1 2008, 8:18 PM 

Nou bedkever,

Zo serieus zijn mijn postings toch niet hier? Ik wet zelf niet eens wat ik schrijf af en toe.

Respond to this message   

Beau
(Inloggen Beautevil)
DutchGothic MB Member
62.251.64.53

Re: Mensen mensen

April 1 2008, 9:28 PM 

Het waren vast gooische meisjes die de Burkah niet mooi genoeg vonden

Idd, die willen burka's met spiegeltjes - of zijn dat wéér anderen???

Respond to this message   

ievulbytch
(Inloggen ievulbytch)
213.46.90.254

bling-burka?

April 2 2008, 1:09 AM 

uhh?

maargoed, vanavond weer es naar deze jongens geluisterd:

De Hardheid -Je buurman is een terrorist

Jij dacht: ’ik woon in een veilig land’
Lees die koppen dan in de krant!
Overal loert gevaar en terreur
Zet een extra slot op de deur…

Je buurman is een terrorist,
Hij werkt bij de jihad en hij vliegt nooit mis
Hij heeft een schotel en een baard
Hij praat een rare taal die je niet verstaat
Je buurman lijkt op Osama
Misschien is ‘ie wel lid van Al Qaida
Je weet maar nooit in deze tijd
Houd hem in de gaten voor de zekerheid

Zelfs in het landelijke Harderwijk
Ver weg van doorgedraaide oliesjeiks
Weet je nooit wie er naast je leeft
Laat staan wat hij in z’n garage heeft

Je buurman is een terrorist
Het is zo’n linkse rakker en een veganist
Vlees en vis dat vreet ‘ie niet
Hij is een tegenstander van de bio industrie
Daartegen voert hij al jaren strijd
Hij heeft z’n hele leven eraan gewijd
Hij heeft niet eens een echte baan
Hij leek me wel onschuldig maar nu twijfel ik daaraan

Ik vertrouw helemaal niemand meer
Al leek het nog zo’n toffe peer
Mij misleid je niet vandaag de dag
Iedereen is wat mij betreft verdacht

Hij werkt bij de jihad en hij vliegt noot mis
Je buurman is een veganist
en die arme stakker lust vlees noch vis
Houd hem in het oog anders gaat het mis
Neem geen risico’s ook al heb je je vergist

Respond to this message   
bedkever
(Inloggen bedkever)
DutchGothic MB Member
212.182.185.153

Re: bling-burka?

April 2 2008, 2:16 AM 

wat toevallig, ik ook

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
194.151.103.222

April 2 2008, 8:58 AM 

Deze terrorist vertrouw ik ook niet

Duidelijk een exponent van het linkse boevennest

Respond to this message   

(no login)
62.163.71.159

April 2 2008, 9:49 AM 

Ik ben niet links, maar wel heel erg tegen dierenleed! Kan dat?

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
212.104.204.7

Dierenleed en Rechts

April 2 2008, 11:15 AM 

Jazeker, dat heet dan rechts lullen en links vullen.

Ik eet zelf ook weinig vlees overigens. Mijn vriendin is vegetarisch, dus eet ik gewoon netjes vega mee. Ik vind vega-voedsel zelfs erg lekker.

Maar met zo'n vega-streaker heb ik dan weer helemaal niets. Die zou ik het liefst op een barbecue willen gooien.

This message has been edited by Daniel9000 van IP adres 212.104.204.7 on Apr 2, 2008 11:16 AM

Respond to this message   

(no login)
62.163.71.159

Re: Dierenleed en Rechts

April 2 2008, 12:25 PM 

Ben ook niet rechts trouwens......zeker niet!

Respond to this message   
Simpelerederder Ziel
(no login)
82.171.112.115

Keuzes keuzes keuzes....

April 2 2008, 3:38 PM 

Ik ben wel rechts. Zo extreem dat het weer links wordt. Ik eet vlees uit principe(eigenlijk lust ik het niet) want ik wil geen vegetarier zijn net als Pol Pot en Adolf H. en ben het eens met het bovenstaand liedje dat zegt dat een linkse rakker hetzelfde is als een moslimboef ( ik ben er alleen nog niet uit of het extreem rechts of extreem links liedje is)...Nu ga ik zielige dieren jagen...Dag!

Respond to this message   
Tiepgeit
(no login)
84.107.143.88

Re: Keuzes keuzes keuzes....

April 2 2008, 4:37 PM 

Gatverdamme, erin getrapt...

Respond to this message   
La Olga
(no login)
62.163.9.24

April 2 2008, 4:47 PM 

In de poep?

Respond to this message   

ievulbytch
(Inloggen ievulbytch)
213.46.90.254

April 2 2008, 5:49 PM 

Ben best links met toch aardig wat enge fascistische gedachten zo nu en dan.
Maar dat zijn gedachten, die de wereld zouden versimpelen en om hele goeie redenen niet mogen.

Veel vlees eet ik ook niet, maar op slopende vakanties en festivals moet dr toch wel regelmatig dooie koe op een broodje geconsumeerd worden. Weet nu zelfs hoe je dat in gebarentaal duidelijk maakt.

Ik vind Wilders een ontzettend enge man.
Maar de haatimams zijn ook niet kosher.
Als iedereen nou is terugging naar de grondwet hè?
"Gij zult geen haat zaaien..."
is een hele mooie.....
dus geen homo's van flatgebouwen willen laten donderen en al helemaal geen volkerenonrust uitlokken omdat je zo nodig wil bewijzen dat je dat kan.

Kan dr niet een algemeen iets komen met woorden & daden, maar dan voortvloeiend vanuit hart en verstand, in plaats van religie, geld, haat en angst?

verder haat ik hippies.

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
77.162.4.55

April 2 2008, 6:48 PM 

Ik vind de VVD een partij met goede standpunten, maar de leden zien er niet uit in hun stijve pakken.

Ik vind Geert Wilders een rare man, maar die dame die altijd naast hem zit heeft wel weer een leuk gotisch kapsel.

Ik vind de NOS een links boevennest, maar Studio Sport is dan weer wel OK.

Femke Halsema lijkt me in het echt best een grappige vrouw, maar in debatten is ze een vreselijk irritant wijf.

Ik ben tegen dierenleed en eet weinig vlees, maar heb een hekel aan dierenactivisten.

Ik vind linkse mensen vaak dom vanwege hun standpunten, maar zijn wel weer vaak kunstzinniger en maken betere muziek dan rechtse mensen. En de meeste vrienden waar ik mee om ga zijn links.

Ik vind krakers over het algemeen uitvreters, irritant, drammerig, zeikerds, arrogant etc, maar de beste feesten kom toch uit de kraakpanden.

Ik vind de Wereld draait door irritant anti-rechts, maar wel weer een leuk programma.

Ik vind RTL meer objectief, maar hun programma's zijn kut.

Ik vind de Multi-Culti eigenlijk best leuk, alleen aan haatzaaiende moslims en irritante marokkanen heb ik een pesthekel.

Etc. Etc.

Respond to this message   
Simpele Ziel
(no login)
82.171.112.115

...

April 2 2008, 9:32 PM 

Toch wil ik het even duidelijk hebben dat ik het pertinent met iedereen oneens ben.

Respond to this message   
Tiepgeit
(no login)
84.107.143.88

Re: ...

April 3 2008, 1:14 AM 

"Ik vind de VVD een partij met goede standpunten, maar de leden zien er niet uit in hun stijve pakken."

Ow yeah... maar bij van Baalen ligt het toch echt niet alleen maar aan z'n pak.

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
77.162.4.55

April 3 2008, 7:27 AM 

----------------------------------------------------
Jij dacht: ’ik woon in een veilig land’
Lees die koppen dan in de krant!
Overal loert gevaar en terreur
Zet een extra slot op de deur…

Hij werkt bij de jihad en hij vliegt nooit mis
Hij heeft een schotel en een baard
Hij praat een rare taal die je niet verstaat
Je buurman lijkt op Osama
Misschien is ‘ie wel lid van Al Qaida
Je weet maar nooit in deze tijd
Houd hem in de gaten voor de zekerheid
----------------------------------------------------

Dit is geen grap:

Kreeg gisteravond een SMS van mijn zus dat ze gisteravond in slotervaart een pistool tegen haar hoofd gedrukt kreeg van een kansenjongeren. Ze gaat vanavond aangifte doen op het politiebureau.....

Respond to this message   

BlackNr.1
(Inloggen BlackNr.1)
DutchGothic MB Member
82.175.90.90

April 3 2008, 8:43 AM 

Lullig voor je zus maar de kans dat dat in Geldermalsen gebeurt is net zo groot eigenlijk.

Het mooiste bericht wat ik onlangs las was dat de tv zender Al-Jazeera naar Slotervaart kwam om een reportage te maken en zich daar aangekomen afvroeg waar de probleemwijk toch was ...

Respond to this message   
Anonymous
(no login)
130.37.40.43

April 3 2008, 10:09 AM 

Dan was 't zeker een linkse cameraploeg

Respond to this message   
Anonymous
(no login)
194.151.103.222

April 3 2008, 11:15 AM 

-------------------------------------------------------------------------
Ow yeah... maar bij van Baalen ligt het toch echt niet alleen maar aan z'n pak.
-------------------------------------------------------------------------

Gelukkig heef groen-links een goede tegenhanger

Respond to this message   
Tiepgeit
(no login)
84.107.143.88

April 3 2008, 1:56 PM 

Hee, die man is wel eens in de Kors geweest....

Respond to this message   

BlackNr.1
(Inloggen BlackNr.1)
DutchGothic MB Member
82.175.90.90

April 3 2008, 2:10 PM 

Ja duh, alsof we nog nooit een kamerlid in de Kors hebben gezien.
Volgens mij hebben hele volksstammen elke zaterdag op de SP gedanst.

Respond to this message   
G arly D
(no login)
130.115.111.147

April 3 2008, 2:17 PM 

Da's geen uitzondering dat van SLotervaart. Franse en Amerikaanse Beleidsmakers zijn wel vaker het Nederlandse 'Gettoprobleem' komen aanschouwen maar ons probleem is vele male kleiner. We weten het alleen zeer effectief op te blazen. De logische verklaring voor deze overdrijving vindt men terug in soc. wetenschappelijk onderzoek dat bevestigd dat de allochtone jeugd en autochtone jeugd onmiskenbaar naar elkaar toegroeit op alle gebieden.
Grapppige voorbeelden: Kennis over de vaderlandse geschiedenis neemt al jaren gestaag af terwiijl de bereidheid te sterven voor de Nederlandse Identiteit toeneemt.
Maar ach, geen links college voor jullie. Ik bedoel wie luistert er tegenwoordig naar de rede als de onderbuik zo lekker zelfbevstigend kan spreken.

Respond to this message   
Anonymous
(no login)
130.37.40.43

April 3 2008, 2:18 PM 

De Kors is een links boevennest

Respond to this message   

BlackNr.1
(Inloggen BlackNr.1)
DutchGothic MB Member
82.175.90.90

April 3 2008, 2:27 PM 

Ja nou en? Luister naar Daniel:

Ik vind linkse mensen vaak dom vanwege hun standpunten, maar zijn wel weer vaak kunstzinniger en maken betere muziek dan rechtse mensen. En de meeste vrienden waar ik mee om ga zijn links.

Ik vind krakers over het algemeen uitvreters, irritant, drammerig, zeikerds, arrogant etc, maar de beste feesten kom toch uit de kraakpanden.

Respond to this message   
D arly G
(no login)
130.115.111.147

April 3 2008, 2:33 PM 

Daniel is in zijn denken (vrij) essentialistisch en zal tegen beter weten in zijn eigen vooroordelen continu bevestigd willen zien.

Dit kan ik natuurijk beoordelen als stom maar het is eigenlijk vrij tragisch, zeker omdat het symbolisch geweld dat meneer toepast zo herkenbaar is en uiteindelijk zal lijden tot de welbekende tragiek waarvan men achteraf steevast zal zeggen dat men zich er niet bewust van was.

Respond to this message   
Tiepgeit
(no login)
84.107.143.88

Essentialistisch?

April 3 2008, 2:44 PM 

Ik lees de hele tijd "essentialistisch denken".

Denken vanuit de essentie? Ik ben wel links, geloof ik, maar toch snap ik niet helemaal wat daarmee bedoelt wordt.

Weten jullie (ik heb de term bij verschillende mensen zien opduiken) zeker dat jullie niet existentialistisch bedoelen?

Ik vind het zo'n lelijke term...

Respond to this message   
G arly D
(no login)
130.115.111.147

Re: Essentialistisch?

April 3 2008, 3:03 PM 

uitleg: essentialistisch denken

verdonk, wilders etc. zijn er zeer goed in
het is het tegenovergestelde van constructivistisch 'denken'

wat de essentialistisch denker doet
hij verbind twee verschijnselen en maakt ze tot een

neem criminaliteit en marrokaaase jeugd,
de marrokaanse jeugd voert ontegezegelijk de misdaadstatistieken aan als het gaat om jeugdcriminaliteit

de ED zal de relatie leggen tussen crimminaliteit en marrokaanse cultuur/etniciteit

het hebben van een marrokaanse culturele/etnischeidentiteit zorgt ervoor dat de iemand al dan niet crimineel wordt

het is a.h.w. alsof de marrokaan volledig wordt gedertimineerd door zijn verwerperlijke cultuur/etniciteit of vaak ook islamitisch geloof

dit is natuurlijk zo belachelijk als het klinkt

als men zichzelf beschouwt dan behandelt men zichzelf vaak niet als louter een product van de nederlandse cultuur, men kent zichzelf een zekere handelingsvrijheid toe, een eigen wil

de ED ziet ander niet als individu maar als willoos produkt van zijn/haar cultuur/etniciteit/geloof

hij brengt de persoon terug tot een vermeende culturele/etniciteit/geloofs essentie

communiceren met de ander geschiedt dan alleen op basis van stereotypen, omdat het vastomlijnde denkpatroon eenvoudigweg geen ruimte laat voor de nuance

Respond to this message   
Tiepgeit
(no login)
84.107.143.88

April 3 2008, 3:19 PM 

Dank je.

Respond to this message   

(no login)
194.178.102.100

April 3 2008, 3:25 PM 

Goh, ik was niet op de hoogte van deze benaming edoch weer wel met het fenomeen zelf. Hierbij wil ik ook even aanmerken dat ik het een zeer verwerpelijk fenomeen vind. Eentje die louter en alleen gebaseerd is op vooroordelen waardoor het verder denken dan de neus lang is geheel de grond in geboord wordt. Het is derhalve ook jammer dat mensen die zich "volksvertegenwoordigers" trachten te noemen zich van deze retoriek bedienen en hiermee inspelen om de vermeende "domheid" van de gemiddelde Nederlander (of zelfs Europeaan) om maar meer macht toegespeeld te krijgen.

Eigenlijk zouden we allemaal eens gedwongen moeten worden om een dag in de schoenen van de gemiddelde islamganger te lopen. Uiteraard met bijbehorende kledij en uitrusting in de zin dat het net is alsof je uit Marokko geemigreerd ben, want ik kan ook wel zeggen dat ik moslim ben maar zien zal je het niet aan mijn persoontje (ik ben het niet, maar ik zeg het als voorbeeld) Alleen op die manier zal dit debiele denken een halt toegeroepen kunnen worden.

Zoals het spreekwoord zegt: Oordeel pas over een man als je een dag in zijn schoenen gelopen hebt! (zal voor vrouwen ook wel opgaan....)

Respond to this message   

BlackNr.1
(Inloggen BlackNr.1)
DutchGothic MB Member
82.175.90.90

April 3 2008, 3:18 PM 

Die termen worden alleen maar gebruikt om extra snugger te lijken.
Ik heb er nogal een hekel aan om ze te gebruiken als je dingen ook een stuk begrijpelijker kunt schrijven.
En de hele discussie is al niet eenvoudig.
Ik woon in een amsterdamse "probleemwijk" (Geuzenveld) Maar wel in complete nieuwbouw.
In de hele omtrek is sowieso alles nieuw, elk huizenblok wat uit de jaren 60 stamt staat op de lijst om te worden neergehaald. Iets wat ik in de hele stad zie trouwens en een goeie ontwikkeling vind.
In onze straat van 16 woningen ben ik samen met onze overbuurman de enige blanke.
Mijn buurman links is marokkaans, mijn buurman rechts is turks.
Maar allebei mijn buurvrouwen dragen geen hoofddoekjes en zien er behoorlijk vrijgevochten uit.
De bewoners van mijn hele straat zijn van het kaliber hardwerkende ondernemertjes waar Wilders het zo voor opneemt.
Ze kapen geen vliegtuigen en blazen geen stadsbussen op.
Toch is de oorlog tussen het westen en het midden-oosten al op 11 september 2001 begonnen.
Niemand weet hoe het zal verlopen of hoe heftig het nog zal gaan worden.
Maar iedereen voelt de spanning.

Respond to this message   
G arly D
(no login)
130.115.111.147

April 3 2008, 3:32 PM 

Sommige ontwikkelingen zijn niet zo eenvoudig aan te duiden, als je ze wilt beschrijven op een manier die boven de alledaagse verklaring uitstijgt dan zul je op een gegeven moment vanzelf andere woorden gaan gebruiken.

Natuurwetenschappers hebben tenminste formules, die in enkelvoudig intrepeteerbare tekens natuurverschijnselen beschrijven.

Sociale wetenschappers hebben woorden die meervoudige betekenissen kennen en daarbij meervoudig intrepeteerbare sociale verschijnselen beschrijven.

Zelfs al kun je een verschijnselen zoals migratie, criminele marokkanen, woningnood etc verklaren dan nog wil het niet zeggen dat de verklaring maatschappelijk of politiek wordt geaccepteerd.

Het verschil zit hem vaak juist in de woorden of de 'spin' die op woorden wordt gezet. Hoe dan ook, simpele oppervlakkige verklaringen worden naar veloop van tijd geconfronteerd met de diepgaande ontwikkelingen die eronder schuil gaan. Conflict, oorlog, revolutie kunnen hiervan het resultaat zijn.

Respond to this message   
tiepgeit
(no login)
84.107.143.88

April 3 2008, 3:39 PM 

Ik zeg:

http://nl.youtube.com/watch?v=dlJ-5EQcanE&feature=related

Eendje: hintje voor de vrijdag?

Respond to this message   

(no login)
194.178.102.100

April 3 2008, 3:37 PM 

Oke, laten we het eens heel simpel houden. We wonen in een zogenaamde probleemwijk. Vervolgens gaan we onderscheid maken tussen de blanken en de andersgetinte mensen. Vrouwen met een andersgetinte huid zonder een hoofddoekje worden als "vrijgevochten" beschouwd, maar zeker weten doen we het niet. Maar over één ding zijn we het eens, op 11 september 2001 heeft het midden-oosten de oorlog verklaard aan het westen en daar voelen we allemaal de spanning van.

Een beetje vreemde redenering eigenlijk. Eerst aangeven totaal niets van de buurtbewoners te weten, er een zelfverklaarde oorlog van een stel krankzinnige idioten (Amerika en Al Qaida dus) bij halen en opeens weten we hoe iedereen zich voelt.... Ik kan het alleen maar als vreemd bestempelen.

Maar ik heb er wel een oplossing voor: Praat eens met je buren. Je zal zien dat je meer overeenkomt dan je op het oog denkt. Zelfs die zogenaamde spanning verdwijnt opeens als sneeuw voor de zon, want die bestaat alleen in de gedachte van mensen die niet verder willen kijken dan de neus lang is. Daarbij weet je gelijk hoe "vrijgevochten" en "hardwerkend" iedereen is. Probleemwijken bestaan ook alleen maar doordat iedereen weigert met elkaar te gaan praten en buurthuizen hun sociale functie aan het verliezen zijn. Een beetje socialer naar elkaar doen zal een hoop helpen, dan weet je gelijk waar de zere plekken zijn en kan je samen aan oplossingen gaan werken in plaats van zeiken hoe verloederd de wijk wel niet is.

Het is maar een idee, niet eens mijn idee.... Persoonlijk doe ik er niet aan mee, ik haat het om sociaal te zijn. Zeker vandaag de dag.

Respond to this message   

BlackNr.1
(Inloggen BlackNr.1)
DutchGothic MB Member
82.175.90.90

April 3 2008, 3:47 PM 

Ik heb mijn buurvrouw niet vrijgevochten verklaard omdat ze zonder hoofddoekje loopt.
Ik ben ook bij haar op kraamvisitie geweest (op de traditionele marokkaanse thee)
Mijn turkse buurman helpt me met het vervangen van mijn ruitenwissers wat me zelf niet lukte en mijn dochtertje speelt tegenwoordig met Ali van hiernaast.
Oh ja, en ik haat het ook om sociaal te zijn, maar tot zover wel de stand van zaken in mijn geval

Respond to this message   

(no login)
194.178.102.100

April 3 2008, 3:55 PM 

Ik heb mijn buurvrouw niet vrijgevochten verklaard omdat ze zonder hoofddoekje loopt.

Zo zie je maar weer hoe makkelijk vooroordelen erin sluipen. Zelfs ik kan duidelijk niet lezen, maar ik dacht dat ik het wel gelezen had. Daarbij was mijn kritiek niet naar u gericht, mijn waarde Eend, maar naar de algemeenheid die Nederland groot is. Het was even gemakkelijk om jouw tekst te misbruiken, edoch dit terzijde.

Ik ga nu maar weer verder met mijzelf schamen omdat ik durf te reageren op dezelfde onderbuik-manier als waar ik altijd tegen probeer te ageren. Nu ja.... jammer genoeg is menselijkheid mij ook niet vreemd.

Respond to this message   

(Inloggen .lorre)
145.99.179.85

April 3 2008, 6:51 PM 

Respond to this message   

(Inloggen ievulbytch)
213.46.90.254

April 4 2008, 6:21 AM 

ok, ik ben het wel effe flink zat met dat het "altijd die kutmarokkanen zijn"
het zijn heel erg vaak die kutmarrokkanen, maar niet altijd.

ben het eerste deel van mn jeugd in het Gooi opgegroeid waar we op mn 9e ineens een marrokkaans in het cheape deel van de buurt kwam wonen... oei groot nieuws... mn klasgenoot was twee jaar ouder, en omdat ik altijd van mn ouders had geleerd dat je behulpzaam moest zijn naar nieuwe kinders en mensen in het algemeen, had ik Ahmed uitgenodigd te spelen in de voetbalveld voortuin die we thuis hadden. Lopend van school naar huis legde ik uit dat dingen "lantaarnpaal" "drogisterij" "huis" enzovoort genoemd werden.
Ging allemaal tof leuk en aardig.
Thuisgekomen speelden we in de tuin op het klimmerek en na een half uur of wat kwam mn moeder thuis die onmiddelijk helemaaaaaaal door het lint ging, ze zag me al afgevoerd worden naar een grot met een hoofddoek en schapen als huisdieren, en dat heeft ze luid en duidelijk aan de buurt verkondigd... Die jongen moest weg, maar gelukkig verstond ie nog geen Nederlands.
Hysterisch heeft ze mn vader opgebeld die dr geen snars van begreep maar toch vanuit zn werk op Schiphol naar huis gespoed kwam omdat mn moeder onverstaanbaar aan het hyperventileren was dat mijn einde nabij was (mn moeder had een Narcistische Persoonlijkheidsstoornis, al werd dit pas veeeeel later gediagnostiseerd). Zo'n 10 minuten voor mn pa thuis was had Ahmed het wel gehad met het spektakel en is ie ondanks mijn pogingen om uit te leggen dat mn moeder gek was, toch weggegaan, mompelde nog iets wat op 'niet welkom' moest lijken ofzo.
Pa heeft het hele verhaal gehoord, moeder in een koud bad gedompeld, en me uitgelegd dat sommige mensen nou eenmaal hysterisch op onvertrouwde dingen reageren en alles wat anders is ten bespottelijkste afkeuren.
Daarna pakte ie de encyclopedie waar het woord "Xenofobie" in stond, stuurde me dr mee naar het speelpleintje aan het eind van de straat en ging vervolgens mn moeder verrotschelden en vice versa zodat ik het 300 meter verderop nog kon horen.
Ahmed was een tof jong, erg gezellig op school, maar hij en zijn broertje en zusje mochten de eerste jaren nooit bij een van de andere schoolkinders thuis meer spelen.

ik ben wel degelijk een product van mijn omgeving en ervaringen, maar inderdaad een contra-product.
Later in jeugdhulpverleningsinstellingen overal in NL, dus ook op het boerenland, ben ik door iedere bevolkingsgroep wel meerdere malen in elkaar geslagen, maar door mn eigen toch het meeste.
ettertjes zijn ettertjes, of ze nou arisch zijn, sproeten hebben of kroeshaar... pleurisettertjes

Ik heb in allerlei (buiten)wijken in Amsterdam gewoond, Bijmer, Osdorp, Slotermeer, Noord, Oost en nu de Jordaan, en je moet nergens op stille plekken gaan lopen, want het is overal eng als je de verkeerde voor je hebt. Tuurlijk ben ik in Osdorp meerdere malen voor "Kanker Gothic" en erger uitgemaakt, en dan roep ik net zo makkelijk, "Je moeder heeft een snor".
So fucking what...
Meerdere malen tijdens horeca of portierswerk een pistool op mn hoofd gekregen, daarvan was de verdeling ook 1 keer marokkaan, 1 keer antiliaan, 2 keer nederlander. Gewoon.... allemaal mesjogge.
Dakloze verslaafde nederlanders zijn net zo gek en vervelend als ze agressief zijn en de toko waar ik de hulpverlener uithang in de fik willen steken.
of als 6 antilianen aan de ene kant en 8 surinamers aan de andere om 6 uur sóchtends ineens in de doucheruimte elkaar naar de strot vliegen en elkaars moeder vervloeken... Los dat maar es op als 22 jarig grietje in je eentje.
gewoon, heel vervelende mannen, met net een stukje extra 'je moeder'-gevoeligheid.

Het enige echt vervelende streepje wat "ze" op "ons" voor hebben is dat ze te pas en te onpas in een discussie waar ze aan de verliezende had zijn kunnen roepen dat ik een kankerracist ben, en al waren mn voorgaande argumenten nog zo sterk, op dat moment heb ik alles verloren, terwijl ik heel goed weet dat ik dat niet ben. Dr valt geen reet tegenin te brengen.

Zolang dr bevolkingsgroepen constant ge-etiketeerd worden, met allerlei stigma's en angstbeelden vandien, roept dat aan weerszijden agressie op. Ik heb door de jaren heen, van kinds af aan, heel erg goed met allerlei vormen van agressie leren omgaan, maar agressie en vooral de angst en de haat moet eerst ontmanteld worden voordat je een eerlijke discussie of ruzie met elkaar kan uitprakken.

ik geloof dat ik veel te langdradig ben en zwam, wellicht had ik dit beter op LJ kunne doen, maar het zal me een halalworst wezen.

weltrusten, nuchter zijn en nog steeds wakker is een naar iets voor dit tijdstip.

This message has been edited by ievulbytch van IP adres 213.46.90.254 on Apr 4, 2008 6:25 AM

Respond to this message   

Daniel
(Inloggen Daniel9000)
DutchGothic MB Member
194.151.103.222

April 4 2008, 9:39 AM 

Quote:
ok, ik ben het wel effe flink zat met dat het "altijd die kutmarokkanen zijn"
het zijn heel erg vaak die kutmarrokkanen, maar niet altijd.

Werkelijk een prachtig verhaal, maar kun je mij nu ook even vertellen wanneer iemand hier nou gezegd heeft dat het "altijd die kutmarokkanen zijn".

Misschien dat deze uitspraak van mij in de buurt komt, maar volgens mij staan er toch echt een paar bijvoegelijke naamwoorden voor:
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik vind de Multi-Culti eigenlijk best leuk, alleen aan haatzaaiende moslims en irritante marokkanen heb ik een pesthekel.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

En dit stukje is zelfs nog met een dikke knipoog geschreven.
Ik sta wel achter het standpunt dat het erg vaak die kutmarokkanen zijn, maar daarin zijn we het dan in ieder geval wel eens.

Verder wil ik wel even benadrukken dat alle problemen de schuld van Links zijn. Die generalisatie wil ik dan wel weer maken

Respond to this message   
Current Topic - Bal du moskee
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement