MorticiaFrump (no login) van IP adres 81.241.62.118
Op http://gothicabelgium.forum2go.nl/ kan je een nieuw gothic forum terugvinden. Gezien we gisteren pas van start zijn gegaan, zijn we op zoek naar leden. Fuif- , concert- en festivalorganisatoren,( online ) shops, (online ) gothische radioprogramma's of gewoon mensen, of gewoon 'Jan-met-de-pet',...Iedereen is welkom!
Ugh? Nu Gothwebt er mee stopt, waren ze aldaar op het forum aan het zeuren voor een nieuw, gelijksoortig forum. Reclame maken voor dat nieuwe ding kan geen kwaad, he.
(Inloggen ErikS) DutchGothic MB Member 83.82.235.240
Aangemeld!
March 30 2008, 9:28 PM
En dan te bedenken dat ik maar vier jaar ouder ben al Mevrouw Frump als ik de goede voor me heb...
Enne, Snot Geraniyabyum Occult-dus.
Als je zo door gaat, hebben we straks weer douane aan de grens met "La Belgique".
(Inloggen ErikS) DutchGothic MB Member 83.82.235.240
Re: Aangemeld!
March 30 2008, 9:54 PM
Zíj hadden tenminste géén regering toen wij met JP-Bezemsteel-Bak-ellende opgescheepd zaten.
Hét moment dat ik ik dacht, dat het wel een goed idee zou zijn, om door Vlaanderen ingelijfd te worden...
Helemaal met Brigitte eens, Gothweb was een icoon in Belgie en het is goed dat anderen initiatieven nemen om iets dergelijks voort te zetten. Het is weer zó typisch Nederlands om dit initiatief af te zeiken...
Hup iedereen aanmelden want hier is het ook al jaren dood!
(Inloggen ErikS) DutchGothic MB Member 82.92.8.223
Re: @ CO2
April 4 2008, 1:01 PM
En dan is er een X een supernarcist die 100% in de jaren "tachtug" is blijven hangen.
Mag hij niet meer terug komen omdat hij te veel leven in de bierbrouwerij brengt.