Ik vond Haarlak weer super! Veel mensjes, op de dansvloer en aan de bar. Er is lekker gedraait door de Dj's en ik heb me erg vermaakt. Ondanks en dankzij de achtervolgingen van onze Haarlak-papparazzi! LOL
Hieronder de 3 leukste foto's. De andere volgens nog.
Hoe vonden jullie het? De (voorlopig) laatste keer Haarlak?
Het was inderdaad leuk.. toch ook wel een beetje druk, en de muziek was leuk, weer een paar foute juweeltjes gehoord.. en verder was iedereen leuk en aardig.
Iets zinnigs komt er nu niet echt uit.. vanwege brakheid, maar een toffe avond was het!
Ik vond het wederom een gezellige avond, een échte haarlak-avond weer.
Aanvankelijk had ik wat rugprobleempjes maar dankzij de assistentie en verhoging voor m'n koffertjes en niet te vergeten de diclofenac ging het naar verhouding soepel.
Ik weet niet wat het is hoor met jullie maar jullie lijken alleen maar te willen dansen op foute flubber en andere onwaarschijnlijkheden. Hoe gottik zijn we nou eigenlijk?!!
En ik had nog wel zulke mooie nieuwe cd's meegenomen van For Against en Guerre Froide en Scott Matthew en en en... nou ja...
Het was leuk.
Iedereen bedankt voor de enthousiaste respons en tot volgend jaar!
jaaa haarlak was goed. Maar Sandor je weet toch dat Haarlak bekend staat om zijn foute muziekjes en daar moet je dus wel aan voldoen... Dus als je de volgende keer nu gewoon de foute nummers afwisseld met de hippe toch wel gothicnummers. Dan hou je iedereen aan het dansen. Dank je trouwens voor Donna Summer.. w00000t
Bij deze wil ik ook iedereen, maar dan ook echt iedereen, bedanken voor de mooie haarlakken die tot nu toe plaats hebben gevonden! Had er gisteren al wat bedankt... zonder jullie was het allemaal niet mogelijk geweest.. dus bezoekers, vrijwilligers, dj's, en Svenna: Heel erg bedankt, was kei leuk om te doen allemaal.. en dat terwijl het allemaal met een grapje begon.
Het is nog bezien of we volgend jaar terugkeren, laten we hopen van wel.. want het is de moeite waard lijkt me zo. Maar dat is echt nog even zien dus... in ieder geval hebben we het tot nu toe erg gaaf gehad!
Enne: volgende week ---> DJ's Sandor en Glamar in Funkenstein, vanaf 22.00, te Nijmegen.. komt het er toch nog es van.
he Sandor, volgens mij ben jij begonnen met die al die totaal-niet-verantwoorde-foute-glitter-disco-hersenloze-overdrev enblije-ellende.... ooit......
jij ook met je vanessa-fetish.....
jij was mij aan t smeken of je asjeblieft WILLEKE ALBERTI mocht draaien....
je kon t verdorie woord voor woord meezingen......
gelukkig ben ik lief en mocht je dat van mij.....
maar mijn voornemen om leuk en verantwoord depresief te draaien viel enigszins in t water, maar gelukkig had ik O-zone bij me.
toch had ik t erg naar mn zin hoor, en ik wil ook erg graag fotoos, want mn haar zat leuk.
Hoe we het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar de vonken vlogen er (weer) af!
Enkele memoires:
* Sandor/Maaike wederom als sexy draaitafelduo
* Lekkere/spannende/opzwepende/foute/dreunende/pingelende/knerpende geluiden (Apparatuur stond perfect afgesteld!)
* Myrthe's kaarsvet fetish en mijn gehoorgang welke dichter tot eenander kwamen
* Vanillesigaretten zijn de nieuwe kretek
* Mar's nieuwe vrijer, die lekker kon schreeuwen
* Gummiberen!
* Alm's schattige kaartje en wit pantykousje (We hadden zo kunnen doorgaan voor broer en zus!)
* Rood is het nieuwe zwart, of andersom
* Juul's rondborstige voorkomen, in evenwicht gehouden door 'n goedgelukte 'beehive'
* Neusglittur de nieuwste trend
* Andre's prettige batcave-baard
* Rondslingerende bussen haarlak/pumps om je aan te vergrijpen
@ Marcella: Ik vond het heel leuk dat je Haarlak hebt mede-georganiseerd. En Sven, sandor, Maaijke, de Onderbroekstaff en iedereen die ik vergeten ben!
@Menph: Wat ben jij een lolbroek, in je lerenbroek! haha Ik dacht nu je Ingrid hebt, je wel over die 'Juul's rondborstigheids-fase' was. Maar helaas! Ik heb toch wel meer kwaliteiten dan dat!
je zegt wel tegen menno dat je dacht dat nu hij een vriendin heeft de fixatie op je voorgevel over zou moeten zijn maar volgens mij ben je behoorlijk op menno gefixeerd. Ik zie hem namelijk op bijna alle foto's. Zelfs de , volgens jouw leukste, foto's bovenaan dit topic hebben een grote overeenkomst namellijk de tuinman.
Dus nu vraag ik me af, wie is er op wie gefixeerd?