Het DGMB wordt gesponsord door:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  

Zaterdag 12 april @ De Onderbroek: SKANDAL! #2

April 7 2008 at 9:11 PM
DDR  (no login)
van IP adres 77.251.125.27

Wegens succes verslechterd: Skandal! Dansen als een idioot en feesten tot het ochtendrood! Naja, minstens tot een uur of vijf dan. De vorige keer moest de deur dicht vanwege de Skandaleuze drukte. Zorg dus dat je op tijd bent, dan zorgen wij voor genoeg drank om een belegering van twee maanden te doorstaan.

Nana et le Di en Seefahrer Jenny bakken de beste plaatjes op hun kokende draaitafels: pizza italo, Neue Deutsche Nudeln, electrokoekies, wentelwavejes, crapwraps, punksoep met balkanballetjes en meer muzikale kutmetaforen... als het maar Skandalig lekker is! Als gast hebben we deze keer dj @mf (Insula Avalonia, Aesthetics, Grey Area en Glaxclock). VJ Poor Pussy zorgt weer voor de visuele versterking.

Mocht je behoefte hebben aan een moment van contemplatie, dan kun je terecht in de Extreme Home Chill Over. In deze broedplaats voor wilde ideeën draait Dijé Invisiblé de vetste hits van de wackste componisten: niet alleen de nieuwste shit van Pärt, Branca en Adams, maar ook goeie ouwe 'klassiekers' van Beethoven, Ten Holt en Mozart.

En oh ja, trek eens wat Skandaleus aan: overdress or die!
Hiep ende hoi! Wieder ein Skandal in die Unterhose!

Respond to this message   
AuthorReply
DDR
(no login)
77.251.125.27

Re: Zaterdag 12 april @ De Onderbroek: SKANDAL! #2

April 7 2008, 9:19 PM 

Oja, we zoeken nog een paar mensen die een uurtje (of langer) aan de deur of aan de bar willen meehelpen. Doe mee en maak kans op een exclusief Skandal shirt (met glitterdiscobolpop)!

Respond to this message   
Myrthe.
(no login)
77.249.164.34

Re: Zaterdag 12 april @ De Onderbroek: SKANDAL! #2

April 7 2008, 11:17 PM 

Als ik ergens tot de eerste trein kan wachten zonder dood te vriezen, wil ik wel een deurdienst draaien (en/of inspringen waar nodig)

Respond to this message   
Mar
(no login)
24.132.74.154

Humz

April 7 2008, 11:20 PM 

Vroeg erbij zijn gaat me niet lukken.. denk pas na 1 uur ofzo dat ik kan komen, mochten ik en nog wat andere lui waarmee ik ben daar ook zin in hebben. (moet zelf ook dj-en die avond)

Hopelijk is het nog mogelijk om nog binnen te komen.... We zien het vanzelf wel..

Respond to this message   
DDR
(no login)
77.251.125.27

Re: Humz

April 8 2008, 9:23 PM 

Hmm, denk dat 1 uur nog wel te doen is. Warme afterparty tot de eerste trein is ook geen probleem

Respond to this message   
Layla
(no login)
145.52.250.14

@ Le Di und Nana

April 8 2008, 11:35 PM 

Ich soll dabei sein!!

Respond to this message   
DDR
(no login)
77.251.125.27

Re: @ Le Di und Nana

April 12 2008, 11:25 AM 

Wioew! Ben benieuwd naar je outfit Lay Eigenlijk zou dit eindelijk eens een mooie gelegenheid zijn voor l'uniforme blanche, maar dat zou het niet overleven ben ik bang.
Tot strakkies!

Respond to this message   
Myrthe.
(no login)
77.249.164.34

Up

April 12 2008, 9:35 PM 

Nu!

Respond to this message   

shumira
(Inloggen doodsteenmarleen)
DutchGothic MB Member
213.93.157.63

buh

April 13 2008, 11:15 AM 

ik moest gisteren werken..
Dus ik kon niet meerijden naar nijg:(
dus mijn vriendje is vermoedelijk wel geweest...maar ik niet:(

geen geld voor een treinkaartje.

Respond to this message   
Layla
(no login)
145.52.250.14

Re: buh

April 14 2008, 8:59 AM 

Sandaaaaaaal warst ganz toll! (Y)

Respond to this message   
Current Topic - Zaterdag 12 april @ De Onderbroek: SKANDAL! #2
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement