Kratarknathrak (no login) van IP adres 80.60.28.71
Deze keer niet Freitag, maar Samstag. We beginnen wat later omdat er bandjes voor ons spelen, en dat zijn Epica en Annatar, dus mensen die dat leuk vinden weten dat ook meteen. Als je komt voor de bands, mag je meteen blijven voor de afterparty, waar we de vieze menstruatie-metal smaak zullen wegspoelen met de gebruikelijke mix aan dansbare gotische muziekjes.
Deze keer wordt ik geflankeerd door B2B uit Amsterdam, die we allemaal kennen van Epicentre en Medusa. Hij is een jaartje terug papa geworden, dus hij kon wel een verzetje gebruiken. :D
Resumerend:
SAMSTAG
zaterdag 24 Mei
DJ's Krat & B2B
0:00 - 04:00
entree 4 euro 50 eurocent
garderobe gratis
wc gratis
bootyshaken op de dansvloer ook gratis
Drank alleen voor mij en B2B en de vrijwilligers gratis. Jullie moeten betalen. Heheheh.
LVC heeft me net gevraagd of ik ook tussen de bands wil draaien, dus als mensen nog willen meemaken dat DJ Krat metal draait, dan moet je er om 8 uur al zijn. Ik ben van plan om goeie metal te draaien, dus verwacht een mix tussen Black metal, Death metal, Blackened death metal, Drone metal, funeral doom metal, Judas Priest, Vegetarian progressive grindcore en lounge.
Gelukig kwam ik geen scooter tegen op samtag. Sinds ik een aanvaring met zo'n ding tijdens me herkansing voor me praktijk examen voor me vrachtwagen rijbewijs heb gehad heb ik het niet meer zo op scooters.