(Inloggen ErikS) DutchGothic MB Member 83.82.235.240
Hoer???
April 12 2008, 5:19 PM
Ik was verleden week nog in Gemert.
Heb daar de leden van Hoer gesproken, maar ze hebben mij niks van een optreden verteld...
De leden hadden ook niet zoveel haar meer als vroegah.
"They won't be breaking the silence"
Als ze dat wel doen, dan laat ik het je zo snel mogelijk weten via het DGMB...
het was weer fijn!
beetje wennen dit jaar zonder platgedrukt te worden tegen de glazen deuren, en geen hoerroepmenigte die me verwelkomde, maar een tassen inleverende menigte is ook zo opgejut.
jammer dat het publiek gauw inkakte en het geluid bij de laatste film zo zacht stond, al had ik nou niet echt hoeven verstaan wat die vent allemaal brabbelde toen ie voor de vijfde keer zn plan ging vertellen. oh well, ik weet weer zeker dat ik als ik uberhaupt al ooit naar de VS ga, dat ik nooit een stap in de bossen zal zetten.
de zwangere McGyverHoer maakte toch wel de stoerste comeback met dr geknutselde speer en ducttape op dr luchtpijp.... maar die baby was die nou uiteindelijk toch dood? ik zag dr weinig beweging meer in.
Hatchet was een beetje het uitgekauwde principe van de mismaakte urban legend, met in het begin een klein Freddy vs Jason momentje. wel een paar keer geschrokken, das dan weer wel knap van ze.
De Barcelona zombiefilm vond ik vooral leuk omdat ik zelf net 3 weken terug in Barcelona in een hostel gevestigd ineen zelfde soort appartementengebouw plus trappenhuis zat, grappig...
om zelf ingesloten achter een hek te zitten was ook wel weer een rare ervaring, gelukkig kwam een oud-collegaatje van me voorbij die wel effe twee McFlurry's zonder smurrie voor ons wilde halen.
jammer genoeg worden de t-shirts ieder jaar lelijker, dit jaar zelfs geen zwart te bekennen... es kijken wat er gebeurt als ik dr een tinnetje overheen keil.