Het DGMB wordt gesponsord door:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  

Ietsje voor de neo-fuckers

April 25 2008 at 2:56 PM
AH  (no login)
van IP adres 62.194.119.79

Respond to this message   
AuthorReply

(Inloggen Mr.Harris)
89.146.35.2

Re: Ietsje voor de neo-fuckers

April 25 2008, 3:24 PM 

Jammer van jouw vooroordelen, neo-folk heeft hier niets mee te maken.

Maar het is eerder wel iets voor Crypto-Fascisten. Die hebben tenminste een passend gevoel voor humor.

"Neo-Nazis couldn't make the music we do. They're too stupid!". (Front242)

Respond to this message   
Weird Guilders
(no login)
195.169.223.142

April 25 2008, 11:01 PM 

Kijk aan, letterlijk een Unpop!

Tevens moet ik een stukje lachen om de Crypto-Fascists als "movement", met als doel mensen aan 't denken te zetten. Nou ja, als retro-concept misschien wel aardig (voortbordurend op subversief werk uit de jaren 80, slechts 25 jaar geleden). Maar verder natuurlijk vrij achterhaald. Ach, 't geeft de mens iets te doen he?

Hallo!
Weird G.

Respond to this message   

Hau!
(Inloggen Haunebu)
195.169.217.162

April 27 2008, 2:04 AM 

En op zich kan dat dan weer gelinkt worden aan het symbolische, doch evenwel subversieve appelplukken van Adam in het perkje van onze lieve heer... Al was bewustwording hier niet zozeer de doelstelling van de plukker, als wel de vloek.

Ik hoop in ieder geval met heel mijn hart voor de crypto's dat er al flink wat mensen zich meer op hun gemak voelen bij hier en daar swastika-bekleede ornamenten, ijzeren kruizen, runevlaggen en voorts kordaat kunnen exclameren: 'Provokatie? Mij niet gezien! Ik heb immers 'nagedacht'.'
Al dat bittere onbegrip... al 25 jaar lang ook, nog steeds de paria...

Want uiteindelijk hoe het ook zij; of je nu Joden haat, vijftien-minuten-durende propaganda films maakt, in de badkamer staat met je nieuwe trui, een bom in je tulband hebt, of in Nazi ufo's bestuurt... het internet vebindt ons allen.

Respond to this message   
Current Topic - Ietsje voor de neo-fuckers
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement