Ja een beetje laat maar ook net te horen gekregen. Wellicht interesseerd jullie dit:
Voor een korte horrorfilm worden figuranten gezocht die (dronken) zombies willen spelen op koninginnedag in Amsterdam. Je moet hiervoor vuile/oude kleren meenemen. Je wordt professioneel geschminkt als zombie en krijgt nepbloed over je heen. Als Zombie moet je voorbijgangers op koninginnedag aanvallen.
Afspreken is om 11 uur op de prinsengracht (hoek leidschestraat). Ook de rest van de dag zijn nog mensen nodig maar de groep verplaatst zich door de hele stad. Wanneer je voor 11.00 een email stuurt naar zombiebeer2008@yahoo.com wordt je teruggebeld en kun je contact opnemen over de andere locaties, ook voor als je meer informatie wilt.
Hopelijk zijn er wat mensen die koninginnedag saai vinden en het een beetje op willen leuken.
Bedankt!
Asha
This message has been edited by zombiebeer2008 van IP adres 62.163.57.115 on Apr 29, 2008 10:23 PM
haha, mooie date was dat geworden, in je eentje. Ben er namelijk zelf niet bij, ben alleen de boodschapper, kreeg het ook gisteravond laat te horen. Misschien dat ik ze vanmiddag eens ga zoeken in de stad. Zit nu lekker thuis van mn waarschijnlijk laatste koninginnedag te genieten.
Re: ZOMBIE figuranten gezocht voor film op koninginnedag
May 1 2008, 9:33 PM
haha nee, een vriend van mij maakt films en belde me die avond op dat hij nog figuranten nodig had voor een horrorfilm. maar het ging wel over iemand die op koninginnedag in een vat bier gevallen was ofzo, affijn, het bier was besmet en zol kwamen er zombies die koninginnedag gingen verpesten