| Vanavond laatste OB-feest met Sandor, Seefahrer Jenny, Anita the Killer, Viesjel en ZaikeMay 3 2008 at 6:16 PM | DDR (no login) van IP adres 77.251.125.27 |
| zOnderbroek
ZATERDAG 3 MEI
Onderbroek | Tweede Walstraat 21 | Nijmegen
open: 21.30u | entree: Vrijwillige bijdrage
DJ's
Seefahrer Jenny
Sandor
Viesjel & Zayke
Anita The Killer
VJ's
Poor Pussy VJ's
Cocktailbar, hapjes en meer...
Nog één keer genieten van kraakstank, donkere hoekjes, geen kapstop en die enge trap.
Geen trieste bedoeling, maar een knaller van een feest!
Met dj's, vj's, hapjes, drankjes, dansjes en sterke verhalen.
Voor de laatste keer die trap af en de laatste keer je jas ergens in een donkere hoek gooien!
|
| | Author | Reply | Mar (no login) 82.174.118.5 | Re: Vanavond laatste OB-feest met Sandor, Seefahrer Jenny, Anita the Killer, Viesjel en Zaike | May 3 2008, 8:44 PM |
Ik kom zo ook even.. niet erg lang, want morgen burgerlijk en gezellig doen --> Naar Ponypark Slagharen. Maar goed, tot straks! |
| iezje (no login) 86.89.165.11 | Re: Vanavond laatste OB-feest met Sandor, Seefahrer Jenny, Anita the Killer, Viesjel en Zaike | May 3 2008, 10:09 PM |
ooh dat ik lees ik nu pas. Het is niet eerlijk.... |
| Menph (no login) 77.250.83.118 | Re: Vanavond laatste OB-feest met Sandor, Seefahrer Jenny, Anita the Killer, Viesjel en Zaike | May 4 2008, 3:10 PM |
Getver, ik ben ook al zo'n late doos. |
| bedkever (Inloggen bedkever) DutchGothic MB Member 212.182.185.153 | Re: Vanavond laatste OB-feest met Sandor, Seefahrer Jenny, Anita the Killer, Viesjel en Zaike | May 4 2008, 5:32 PM |
Ik kan wel wat OB-tjes gebruiken nu  | |
| | Current Topic - Vanavond laatste OB-feest met Sandor, Seefahrer Jenny, Anita the Killer, Viesjel en Zaike |
| |
|
|