Het DGMB wordt gesponsord door:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  

Nine Inch Nails - The Slip

May 5 2008 at 2:46 PM

(Inloggen DistortedChaos)
DutchGothic MB Member
van IP adres 82.95.160.37

Trent blijft toch weer z'n leuk, geniaal rebels mannetje...

" Head over to http://theslip.nin.com to download the latest Nine Inch Nails album, 100% free as a thanks to the fans for your continued support, exclusively via nin.com.

The music is available in a variety of formats including high-quality MP3, FLAC or M4A lossless at CD quality and even higher-than-CD quality 24/96 WAVE. your link will include all options, all free. All downloads include a PDF with artwork and credits.

For those interested in physical products, they plan to make a version of this release available on CD and vinyl in July. Details coming soon. "

----------------------------
Myspace: DJ_DistortedChaos.

Respond to this message   
AuthorReply

(Inloggen Nishanthi)
85.146.102.24

Re: Nine Inch Nails - The Slip

May 5 2008, 6:42 PM 

3x me mail adres neergezet maar nog steeds geen link binnen gekregen. Deze actie was van eigenlijk wel te verwachten van trent omdat hij bij het uitkomen van Year zero al zat te klagen dat hij de prijzen te hoog vond

Respond to this message   

annemarie
(Inloggen reverendesser)
83.83.62.206

May 5 2008, 7:41 PM 

Klopt het duurt ff, maar inmiddels gedownload, het is niet bijster bijzonder, maar toch nog steeds erg lekker. Ik ben erg blij dat hij het met ons wil delen

http://manifest.hyves.nl/

Respond to this message   

(Inloggen DistortedChaos)
DutchGothic MB Member
82.95.160.37

May 6 2008, 12:37 AM 

Ik vind het echt een super cool ding!

De single, Dicipline is weliswaar niet zo enorm vernieuwend en catchy functioneel, maar verder staan er op deze Halo echt toch wel een aantal bijzonder sterke vernieuwend vertrouwde NIN songs op. Dingen zoals "1.000.000" en "Head Down" zijn echt erg toffe vernieuwende kwaliteits songs. En Lights in The Sky, dat is qua inhoud in deze tijd een heel leuk ding in een rijtje als: The Great Below, Something I Can Never Have... 1:1 vergelijken wil ik eigenlijk niet doen want so much time passed by. But for right here right now, en al zeker voor een gratis give away vind ik dit echt een super leuk ding.
Geen politiek, conceptueel, futuristisch filosofisch gebeuren, maar wel een fijn persoonlijk getint album, met qua muzikale inhoud een leuke nieuwe stap voorwaarts en toch ook een vertrouwd gevoel.

Ik zeg altijd, NIN moet groeien, en nu voor mij persoonlijk geef ik deze release overall al een 8.5.

Ask me again in a month or 4

----------------------------
Myspace: DJ_DistortedChaos.

Respond to this message   

annemarie
(Inloggen reverendesser)
83.83.62.206

May 6 2008, 11:46 PM 

Klopt, iemand in een ander forum noemde het een groeibriljant. Dus toch maar weer eens rustig de tijd voor nemen

http://manifest.hyves.nl/

Respond to this message   
Current Topic - Nine Inch Nails - The Slip
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement