Het is/wordt weer mooi weer mensen! Wie organiseerd er weer een gezellige picknick? Ik wil het ook wel doen, maar dan 'moet' je wel naar Nijmegen komen.....Lekker in het Goffertpark...
De laatste picknick in het Vondelpark was dolletjes. Maar waarom eigenlijk een picknick in Amsterdam? Zo'n belangrijk trefpunt is onze hoofdstad niet meer voor de scene. Een picknick in Nijmegen of Rotterdam lijkt me meest treffend.
Wat me trouwens wel tegenviel was 't handje volk wat overbleef voor de voortzetting op Hex. De truie betkeejvers scheide zich wederom van de weekend-goffs ;P
Niet dat het gezelschap me die avond nog kon boeien want ik had 'n leuke scharrel opgedaan tijdens de Picknick.
Dus lieve mensen, kom uit die klamme bureaustoel and have a Nitpick.
Ik wil de topic starter vragen om een datum te prikken.
De meest voor de hand liggende datum lijkt mij 24 mei op 'n centrale plek in 't Goffertpark te Nijmegen.
De dag ervoor is de laatste editie van Onderstroom in de NDRGRND te Nijmegen. Kunnen we onder het genot van arretjescake en alcohol het einde van een tijdperk afsluiten.
Heb ik daar een beetje de hele overgebleven enclave staan verdedigen tegen oprukkend ongewenst gespuis en moest ik fatsoenlijk mn verjaardag elders vieren in combinatie met van arbeidswege een microfoon hanteren, is het weer niet goed genoeg.
Met mn metaforische harige ballen in de rondte lopen slingeren, heb ik ineens een trui nodig...
En verder zal het me aan mn reet roesten dat 020 niet meer het belangrijkste trefpunt is, schijnbaar heeft de hele hoofdstad een onverklaarbare collectieve moeheid op het feestgebied, maar nog steeds ben ik zo lui dat als ik het niet binnen een half uur fietsen kan, dat ik dr niet heen ga.
(waarschijnlijk is dat gewoon stuklen gezonder voor de samenleving ook)
Dus vandaar roepen eendje en ik (Westerpark is beterrrrr hoor Duckie) dat we het hiero willen.
Regel t maar, I'll bring booze & butter (garlic)
Ik ben het met menph eens! 24 mei, na Onderstroom is een prima datum. Als je een slaapzak en een matje meeneemt kunnen de stationhangers op de goffert hangen ipv op het station. Het Goffertbad is open voor een frisse duik en dan zorg ik (mede) voor de brunch!
Omdat de laatste Onderstroom op een vijdag is, lijkt me een BBQ voorafgaande aan het feestje misschien ook een idee.
Ik ben iig voor het weekend van 23/24 mei..... Onderstromers Get United! LOL
De definitieve plannen voor het Ondestroom-weekend......
Op zaterdag 24 mei, de dag na de laatste Onderstroom, vind de picknick plaats in het goffertpark. Halverwege het park bij een aantal bomen en 2 bankjes zullen Menno, Raven en ik met een groot kleed en een hoop lekkers in het park zitten. We nodigen jullie allemaal uit om om een uur of 12 's middags gezellig bij ons te komen zitten en na te praten over 7 jaar Onderstroom, de afgelopen Haarlak-feestjes en misschien wel plannen voor nieuwe ideetjes voor Nijmegen!
Er zullen genoeg kleden, kussens enz. zijn om je roes van de avond ervoor lekker weg te luieren!
De AH XL aan de St. Jacobslaan is al om 8 uur open voor als je zelf (ook) wat lekkers mee wilt nemen.
Ik hoop jullie allemaal te zien op zaterdagmiddag vanaf 12 uur 's middags.
Hmja, ik moet eerst naar de tweedehandszaak om spullen aan te schaffen voor mijn nieuwe huisje.. tot hoe laat gaat de picknick door? Mischien kom ik, óf ik met aanhang wel effe langs.. we zien wel, want kan er pas rond een uurtje of 4 zijn vermoedelijk..