Van Batcave tot Industrial en Darkwave tot Noise, aangevuld
met de nodige 80s & 90s classics en EBM. Nachtwacht brengt je live de Dark-Ambient/Industrial van Death of Dawn en de experimental post-punk van the NIM.
In de zaal en kantine draaien DJs Fritz, Nizl, Sic. en Triffids hun hipste plaatjes en er is voor iedereen-wat-wils. Er zijn 2 ruimtes waar dit alles in plaats vind en er zullen de nodige Visuals te zien zijn.
Waar: dBs
Plaats: Utrecht
Tijd: 24-05-2008 21:00-04:00
Prijs: 5 Euro
This message has been edited by Nwl van IP adres 212.67.185.122 on May 14, 2008 11:43 PM
Ik vond het gezellig:)
In het begin had ik mijn twijfels, lokatie in het industriegebied, jeugdhonk, plaatselijke stamkroeg idee maar uiteindelijk toch goed vermaakt en redelijk wat bekenden gezien.
Er werd goed gedraaid, lekkere oude bekende liedjes.
Jammer dat de tweede band zo laat begon, 1 van de bandleden kon de weg niet vinden, had ik begrepen.
Opkomst mocht wel wat hoger maja het was ook de eerste keer. Wel de moeite waard om vaker feestjes te organiseren vind ik.
Grtz Gothy72
Helemaal mee eens, de lokatie moest zichzelf even bewijzen maar het heeft zeker potentie. We zitten op een volgende te broeden
En hopelijk gaan er dan alleen maar dingen mis waar we WEL iets aan kunnen doen haha.