Het DGMB wordt gesponsord door:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  

Vage Geluiden In Stereo - Raison D'Etre

May 12 2008 at 11:27 PM
  (no login)
van IP adres 77.251.3.146

Psygothic Party presents Vage Geluiden In Stereo
Live: Raison D'Etre (se)
Vrijdag 20 juni - Atak, Enschede
Zaterdag 21 juni - Parkhof, Alkmaar
8,- / CJP 7,- / CKV

www.atak.nl
www.parkhof.nl
www.myspace.com/detreraison

Respond to this message   
AuthorReply

(Inloggen Mr.Harris)
84.41.200.155

Re: Vage Geluiden In Stereo - Raison D'Etre

May 13 2008, 12:32 AM 

Hé leuk zeg.

maaruh, is dit het concert dat vorig jaar afgelast is of zoiets?

Ik heb zo'n deja-vu gevoel.

"Neo-Nazis couldn't make the music we do. They're too stupid!". (Front242)

Respond to this message   

Solanum
(Inloggen solanumoccultus)
DutchGothic MB Member
145.97.227.102

*zucht*

May 13 2008, 1:20 AM 

*bûh*

Bij de èèn moet je om 12 uur weg om, na 5 keer overstappen, thuis te komen en bij de ander is de uiterste vertrektijd 22:10...

Waarom moet dat nu weer in van die uithoeken van het land...

Respond to this message   

(no login)
77.251.11.54

voetbal

June 18 2008, 8:23 PM 

In het cafe voetbal!
Voor de liefhebbers...

VAGE GELUIDEN IN STEREO – RAISON D’ETRE (se) + STAPLERFAHRER + PROJEKT TRANSCEDENT Zaterdag 21 juni / 20:00 / 7,- / CJP 6,- / CKV

Weg met de hokjesgeest en de tralala-cultuur. VAGE GELUIDEN IN STEREO bespeelt de ruimdenkende muziekliefhebber die zich niet door de waan van de dag laat voorschrijven wat mooi of lelijk of goed of fout is.

Het dark-ambient project RAISON D’ ETRE van geluidskunstenaar PETER ANDERSSON (o.a. STRATUM TERROR) is te omschrijven als een landschap van klanken en kleuren, van extatische vreugde tot inktzwarte wanhoop, waarin hij z’n ervaringen met het menselijk bestaan in al z’n facetten tot uitdrukking probeert te brengen. Zijn muziek wordt uitgebracht op het befaamde Cold Meat Industries.

Het geluid tijdens een STAPLERFAHRER-optreden bestaat uit een veelvoud van gelaagde drones met noise elementen, veelal opgewekt dmv elektro-akoustiek en elektro-magnetisme.

Ook uit Alkmaar komt muziek die verder grijpt dan de goedkeuring van Patricia Paay en Gordon. PROJEKT TRANSCEDENT schildert met geluid de meest waanzinnige vergezichten van de geest. Dark-ambient voor liefhebbers van lege vervallen fabriekshallen en eindeloze tunnels en gangen vol roestige ziekenhuisbedden. Met de duvel op je hielen en een engeltje op je schouders de onvoleindigheid voorbij.

http://raisondetre.coldmeat.se/
www.myspace.com/detreraison
www.staplerfahrer.nl
www.myspace.com/transcedent

Respond to this message   

(Inloggen DistortedChaos)
DutchGothic MB Member
195.121.14.2

Re: voetbal

June 19 2008, 3:02 PM 

Ik ga even een kijkje komen nemen...

Respond to this message   

(Inloggen weird_hobbes)
DutchGothic MB Member
145.100.104.24

Hhmmzz

June 23 2008, 12:24 PM 

Raison d'Être in Alkmaar, hhmmzz...

Parkhof was te lui om even een kaartje op haar website te zetten. Vooraf een halfuur met Google Maps de route zitten uitpuzzelen. Achteraf alsnog een halfuur moeten zoeken naar Parfhof. Grmbl.

De opkomst was bedroevend laag. Als er vijftien man voor de band kwam, was het veel. Het eerste optreden was nog wel aardig, hoewel ik de lijn/spanningsboog een beetje miste. De tweede band heb ik helemaal gemist; ze speelden in elk geval niet op de tijd die stond aangegeven. Uit ellende heb ik met een fles bier voetbal zitten kijken ik het café-gedeelte.

Vanwege de uitloop speelde Raison d'Être pas om kwart voor twaalf in plaats van om elf uur. En om kwart voor twaalf moest ik weg om de trein te halen. *!@$&%, want ik kwam speciaal voor Raison d'Être naar Alkmaar.

Terug in een drukke kuttrein zonder de band te hebben gezien waarvoor ik kwam, zelfs zonder een cd te hebben gekocht was niet leuk.

Volgende keer beter?

Respond to this message   

(Inloggen Qwallath)
DutchGothic MB Member
84.41.205.51

Re: Hhmmzz

June 25 2008, 1:57 PM 

Vanwege die reden (trein) ook niet geweest. Ik zag het al helemaal dik aankomen dat het te laat zou worden om Raison d'Être te zien. Vast een leuke locatie, maar Alkmaar is niet al te OV-vriendelijk voor mensen uit het midden/oosten/zuiden/&c van het land.

___ ___ ___
Evening of Light :: Platform for dark experimental music and alternative culture

Respond to this message   
Current Topic - Vage Geluiden In Stereo - Raison D'Etre
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement