Het DGMB wordt gesponsord door:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  

Neubauten after

May 22 2008 at 2:10 AM

(Inloggen ievulbytch)
van IP adres 62.194.122.178

aangezien de melkweg toch nog uitverkocht was zal een hoop volk van hier dr wel geweest zijn.

ik vond het slaapverwekkend en had dr meer van verwacht.
maarja, de mannen zijn oud, dus heen en weer rennen zit dr niet meer in.

Respond to this message   
AuthorReply
Gerrit
(no login)
86.87.108.221

Re: Neubauten after

May 22 2008, 3:12 AM 

Ik vond het best wel erg tof. Ik heb ze nooit eerder gezien, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb me in ieder geval goed vermaakt.

Ik voelde me wel wat jong daar...

Respond to this message   

(Inloggen DistortedChaos)
DutchGothic MB Member
195.121.14.2

Re: Neubauten after

May 22 2008, 10:10 AM 

Tja,... de vonken sprongen er niet echt van af, om het maar even in Neubauten stijl beeld vormend te zeggen

Maar, ondanks dat het een vrij ingetogen geheel was kwam ik daar na een half toch wel redelijk goed in. Ik had een beetje een down kut humeur die dag dus een flink berg tering herrie had ik wel kunnen gebruiken.

Deze wat minimalere uitvoering was toch overall aan het eind toch best boeiend. Het was wat minder toegankelijk dan wat ze de laatste 2x in Paradiso deden maar er zaten toch wel erg mooie uit een gestreken momenten in.

Blixa grapte nog dat ze na 10 weken in de tour bus gezeten te hebben allemaal wat ziekkig waren, wellicht was dat ook zo, het kwam allemaal ondanks dat het vrij minimaal was dus ook niet zo krachtig op me over op momenten waar ik dat wel nodig achtte zoals bijvoorbeeld bij Dead Friends (Around The Corner) wat ik een heel erg mooi nummer vind wat normaal echt wel een mooie climax heeft, maar daar ontbrak het hier qua vocalen en ook qua muziek een beetje aan, het was een beetje rommelig.

Minimaal kan ook best krachtig zijn als je het goed doet hehehehe. Mogelijk zaten ze een beetje in de lappen mand ofzo.

Dingen als Sabrina kwamen hier mee dan wel weer erg goed over...

Anyhow voor mij persoonlijk genoeg mooie momenten!

----------------------------
Myspace: DJ_DistortedChaos.

Respond to this message   
Anonymous
(no login)
77.248.109.210

Uitverkocht en Metaalmoeheid?

May 24 2008, 10:15 AM 

Als 10 weken in 'n tourbus te veel is, dan moeten ze maar pauze's inlassen, of weer de gouden greep nemen naar de tranqualizers (dat leverde voorheen ook mooie dingen op) Gelukkig is er 'n cd na afloop van 't concert voor me gekochten, zodat ik niet aan 'n gesloten deur hoefde te weten wat ik gemist heb.

Respond to this message   
Current Topic - Neubauten after
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement