Kratarknathrak (no login) van IP adres 80.60.28.71
En na een drukke zomer met festivals komt de herfst ook weer naderbij, en wat is beter dan de herfst aftrappen in het LVC op zo'n oergezellige FREITAG dans, stamp en feestpartijtje! Daar kan niet veel tegenop, dus hebben we gemeend een en ander aan vertier te laten plaatsvinden in het LVC, speciaal voor de wat sombere medemens zoals Jeroen Lippe van het LVC dat zo mooi zegt.
Op deze editie zal ik geflankeerd worden door de alom bekende DJ Distorted Boy, die zijn cyber-kerstboom imago heeft laten vallen voor een bruut Peter Pan Speedrock rauwdouwers uiterlijk. Maar niet gevreesd: hij draait nog steeds dikke stamp, dus de rock&roll en motorhead blijft ons deze keer ook bespaard. Niet dat er wat mis is met Motorhead. Integendeel zelfs, maar niet op FREITAG dus. Verder zal Statik sky de visuals gaan verzorgen als hij eindelijk eens goede afspraken met Mark heeft weten te maken. Ik denk dat de Bard ook weer Ceedeetjes komt verkopen.
In lijstjesvorm:
FREITAG
vrijdag (duh) 12 september
DJ Krat & DJ Distorted boy
23:00 tot 04:00
Entree 4 euro
WC en garderobe gratis
LVC
Breestraat 66
Leiden http://www.lvc.nl
THEMA!
Het thema is niet verplicht verder, maar veel mensen vinden dit soort dingen wel leuk. Steampunk gaat wellicht nog wat ver, maar piraten moet wel lukken, en hello kitty piraten voor de durfallen onder ons ook!
En we geven PRIJSJES weg voor de best geklede PIRATEN! iig sponsoort Dominia wat prijsjes, en vanuit het LVC hebben we voor de uberwinnaar sowieso al gratis toegang voor Samstag met Welle:erdball op 15 nov voor 2 personen. Nou, dat kwalificeert toch wel een beetje als gekkenhuis dacht ik zo.
Ik moet er wel bij zeggen dat er aan mijn oog uitprikker maar 1 punt zit. Ik maak gewoon van las draad gewoon het zelfde stukje gereedschap als wat ik gebruik om het oliedruk palletje in een VEB klep open te trekken tijndens het kleppen stellen alleen maak ik er dan geen haakje aan maar een punt.
Solanum (Inloggen solanumoccultus) DutchGothic MB Member 145.97.226.33
Eh guth
September 12 2008, 3:12 PM
Was dat vanavond al... Dat ga ik niet meer redden... Ik ben nog een aantal drankmunten tegen gekomen dus ik moet er toch nog een keertje heen.. Misschien de volgende keer..??