Net als (enkele) voorgaande edities zal de entree zaterdag 10 euro zijn, waarvoor je vervolgens de hele avond & nacht GRATIS DRINKT (bier / wijn / fris)!
om de alcoholprijs onder het oude niveau van 50 cent per drankje te zuipen moet er:
10 - 3 euro entree = 7 euro / 50 cent= meer dan 14 biertjes per persoon genuttigd worden.
Als dit nog steeds in fles zit is dit meer dan een halve krat.
Wordt er s' avonds een kotswedstrijd gehouden? Dan vraag ik bij deze: dancing with BEER in my
eyes van Ultravox aan
Mocht iemand nog voor een prikkie een lever te koop hebben hou ik me aanbevolen.
Bauhaus - in the flat field
Neon - Isolation
Gotterdammerung - Skincree
Bobby & The crypt kickers - Monster mash
Krisma - Water
Zaza - Tango d' elite
Stratis - She's dancing
Wallenberg - If I was another man
Divine - Im so beatifull
Het is iig een glescher die duidelijk aan de oppervlakte ligt, dat kom je alleen in het noorden tegen, dus het zal ijslan of groenland moeten wezen, want noorwegen is te bergachtig.
Even een vraag van wat praktische aard: Is het een beetje te lopen van het poortgebouw terug naar het centraal station? Of is het zaak om de nachtbus te pakken?
Lopen vanaf Poortgebouw naar CS is geen probleem, heb ik zo vaak gedaan. Ik doe er 15 minuten over, gewoon over erasmusbrug. Mocht je het toch te lang vinden kun je idd de nachtbus pakken.
Beetje brak vandaag maar het was een geslaagde nacht wat mij betreft. Leuk weer een wat ouwe bekenden te zien en kennis te maken met nieuwe. Hoop dat iedereen goed thuisgekomen is. Bedankt voor uw gezelligheid.
(Inloggen weird_hobbes) DutchGothic MB Member 77.164.73.9
Neerslag after
August 18 2008, 10:50 PM
Het Poortgebouw was leuk opgetuigd! Echt een kraakpand-sfeertje. Lekkere ships (en vleermuis-winegums), bier in overvloed, ruimte op de dansvloer... Wat wil een mens nog meer.
Er werd goed gedraaid. Het rockte en het piepte, en was ultiem dans- en stuiterbaar. Verdikkeme, het danste als een tiet <3
Pas om half acht was ik thuis. Maar Neerslag en een nachtje doorhalen gaat goed samen. Volgende keer weer!