bedkever (Inloggen bedkever) DutchGothic MB Member van IP adres 212.182.185.153
Satanistische kannibalen eten Russische tieners
Uitgegeven: 10 september 2008 15:30
MOSKOU - Acht Russische satanisten worden ervan verdacht dat zij vier tieners ritueel hebben vermoord en opgegeten. Dat meldde de Russische krant Komsomolskaja Pravda woensdag.
ANP
De duivelaanbidders lokten de slachtoffers onlangs naar een buitenhuis in de buurt van de stad Jaroslavl, in het westen van Rusland, aldus de krant. Daar werden ze ieder 666 keer gestoken, een verwijzing naar het getal van de duivel.
Hun vlees werd vervolgens gebakken op een kampvuur en opgegeten. De slachtoffers, drie jongens en een meisje, waren 16 en 17 jaar oude gothic-jongeren.
aha, het waren gothics. Daar zit het probleem! Ik mag die lui zowieso niet.......smerige vieze zwarte vleermuizen zijn het. Eigenlijk moeten ze die ritueel slachten...
Goede berichtgeving van nu.nl wel. Lekker sappig....*pun intended*
H'm klinkt als fast food. Als je een hamburger en een patatje heb je zo weer trek vooral bij de Mac. Daarom eet ik er nooit meer. Ik snap ook niet dat gothic hier altijd mee word aangehaald wie weet waren 't emo's of metal gasten
Volgens Sky news waren de slachtoffers dronken voordat ze aan stukken werden gereten.
Dronken goths? Volgens mij neemt de helft hier 't glas mee naar 't toilet.
Nee, het waren geen satanisten, maar 'n stelletje goths die wat emo's te pakken kregen.
Rusland heeft 'n verbod op emo. Was het zelfbehoud? Het nieuwe jachtseizoen? We zullen het wel nooit te weten komen.
Nooit geweten dat goths er zo uit zagen dan hebben we 't dus altijd fout gehad met onze kleding style op gothic feestjes. Maar weer kleurtjes kleren kopen dan
AMSTERDAM - De 22-jarige Matti Juhani Saari, die dinsdagochtend verschillende leerlingen doodde op een school in het Finse Kauhajoki, heeft enkele dagen voor zijn daad diverse filmpjes op Youtube geplaatst, waarin te zien is hoe hij schietoefeningen houdt.
Screenshot NU.nl
De beelden zijn geupload door een gebruiker die zichzelf 'Wumpscut86'