Kratarknathrak (no login) van IP adres 80.60.28.71
En zo keert ons Duits 8-bit/synthpop/electro viertal weer terug naar het LVC voor een enerverende show. Deze keer in het teken van de DVD "Zeitsturm" en het nieuwe EP "ich bin aus plastik". Dat wordt dus weer dolle pret! De zaal gaat open om 20:00 omdat eerst de DVD wordt vertoont, en daarna neemt Welle:erdball het over, en kunnen de voetjes van de vloer. En daarna wordt er gewoon gedoor-gevoetje-van-de-vloer, want dan gaan ik-zei-de-gek en DJ Marcel plaatjes draaien tot 4 uur, waarna jullie allemaal moeten aftaaien omdat de rommel opgeruimd moet worden. DJ Marcel kennen we allemaal van de P60, en de oudjes onder ons van Medusa en De Inrichting, want die krasse ouwe knar draait alweer menig jaartje mee.
Resumerend:
Zaterdag 15 November
SAMSTAG met live: WELLE:ERDBALL
DJ's: Krat & Marcel
aanvang 20:00 uur. Deurtje dicht om 04:00.
Entree: 13 euro, na 0:00 uur 4,50 euro
Garderobe en wc gratis
LVC
Breestraat 66
Leiden
www.lvc.nl
Krat, is er al bekend hoe laat -ongeveer- Welle Erdbal begint?
Ik moet eerst werken en als ik bij mijn baas niet hoef te zeuren om eerder weg te kunnen, dan doe ik dat het liefst niet natuurlijk.
Dus als er iets bekend is........graag ff een reply.
21:00/21:30 zo ongeveer. Er is eerst die operation zeitsturm film, en daarna gaat W:E spelen. Ik weet alleen niet hoe lang die film duurt, en wanneer ze die gaan opzetten, dus een en anders is bij mij (en LVC) ook niet exact duidelijk.