(Inloggen dracula242) DutchGothic MB Member 80.101.147.210
Re: hey
November 1 2008, 4:53 PM
Inderdaad erg jammer dat Onderstroom niet meer bestaat. Ik was zelf geen vaste bezoeker, maar ik vind het wel jammer dat een zo speciale scene zoals in Nijmegen geen eigen feest(en) meer heeft. Ik hoop dat ook dat er snel weerbvergelijkbare initiatieven worden ontplooid.
Mocht je je vervelen: Vanavond is er een fraai feest in Deventer, en dat lijkt mij redelijk in de buurt van Nijmegen.
(Inloggen dracula242) DutchGothic MB Member 80.101.147.210
Re: hey
November 1 2008, 4:53 PM
Inderdaad erg jammer dat Onderstroom niet meer bestaat. Ik was zelf geen vaste bezoeker, maar ik vind het wel jammer dat een zo speciale scene zoals in Nijmegen geen eigen feest(en) meer heeft. Ik hoop dat ook dat er snel weerbvergelijkbare initiatieven worden ontplooid.
Mocht je je vervelen: Vanavond is er een fraai feest in Deventer, en dat lijkt mij redelijk in de buurt van Nijmegen.
Was leuk! Fijn dat Maaike en Sandor een leuk feestje hebben opgezet... daar was behoefte aan. Erg gezellig om mensen te zien die ik al maaaaanden niet meer gezien had. Bedankt allemaal voor de knuffels, gesprekjes, en de port! Ik vind jullie allemaal kei lief, echt... Het eten was trouwens ook erg goed, bedankt organisatie! Ik moet er eigenlijk nog eventjes van bijkomen.. want er waren best wel wat emoties en dergelijke.... snif