30 januari 2009 || onderSTROOM // resurrection - Amsterdam
October 24 2008 at 10:22 AM
(no login) van IP adres 167.202.221.228
OM misverstanden te voorkomen alvast een vooruitpost op de komende onderSTROOM,
op een nieuwe locatie (ontbreken van locatie was de reden waarom we moesten stoppen in NMGN).
Meer info volgt nog, maar we hopen jullie te moegen verwelkomen in het Amsterdamse op vrijdag 30 januari 2009!
(Inloggen nightporter) DutchGothic MB Member 194.121.200.66
Re: 30 januari 2009 || onderSTROOM // resurrection - Amsterdam
October 26 2008, 12:19 PM
Amsterdam is voor mij helaas wel een stuk verder van huis van Nijmegen, maar ik wil uiteraard wel aanwezig zijn bij deze nieuwe aflevering van Onderstroom.
January 25 2009, 6:56 PM
ik wil heel veel gratis buttons, opnaaiers, sleutelhangers, onderzetters, aanstekers, t-shirts, pantys-met-logo, en greatest-hits-cds.
verzoekjes heb ik niet, ik neem mn eigen cds gewoon mee, en die deel ik wel uit ofzo
January 25 2009, 10:46 PM
Kan iemand enkele van die buttons, opnaaiers, sleutelhangers, onderzetters, aanstekers, t-shirts, pantys-met-logo, greatest-hits-cds en playbackshow dvd voor mij achterhouden?
En mij vertellen wie zich opwerpt als fotograaf(e)?
We've Got a Fuzzbox & We're Gonna Use It - Doe maar iets leuks van die eerste plaat.
Blitzkid - Pretty in a Casket
Malaria! - Geld
45 Grave - Riboflavin Flavoured Non-carbonated Polyunsaturated Blood
Sexbeat - Sexbeat
Kitchen and the Plastic Spoons - Liberty
Sigue Sigue Sputnik - Frankenstein Cha Cha Cha
The Cramps - Naked Girl Falling Down The Stairs
Nina Hagen - Auf'm Bahnhof Zoo
Bloodsucking Zombies From Outer Space - Monster Mutant Boogie
Au Pairs - Iets van kant 2 van Playing with a Different Sex.
Verder: Toyah, Tchiki Boum, Schizophrenic Housewives, Nichts, Virgin Prunes, Spizzenergi, Gang of Four...
bedkever (Inloggen bedkever) DutchGothic MB Member 195.241.131.74
Re: Verzoekigheden.
January 30 2009, 7:10 AM
Doe mij maar heel veel depressieve wave, galmende batcave en duistere deathrock en heeeeeeeeeel veel rook zodat niemand mijn verlepte gezicht kan zien.
nou, da's mooi balen hoor, zo'n griepepidemie,
ik zit me hier al weken op te verheugen, mn haar geknipt en geverfd, cdtjes gebrand, want die wilde ik gaan uitdelen, omdat ik in n sociale bui ben, ik wist al wat ik aan zou trekken, ik had vervoer per limousine-met-chaffeur geregeld, en nou ben ik ZIEK!
dus ik wens jullie veel plezier met dansen en leuk doen en muziekjes enzo, ik ga hier wel zielig op de bank liggen en veel medelijden hebben met mezelf....
February 1 2009, 1:51 PM
Ik heb een fijne avond gehad, veel dank aan bedkever om de kassadienst voor haar rekening te nemen!
binenkort plaats ik wat foto's op de myspace, aangezien de website nog onder constructie is
Mijn(/onze) dank aan alle aanwezigen, het was een waardige eerste editie in het Amsterdamsche!
Vr 27 maart zijn we weer terug, zelfde locatie zelfde tijd, maar die post volgt later nog.