Het DGMB wordt gesponsord door:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  

Promoters & Boekers van Nederland:

December 2 2008 at 11:45 PM
Save_the_Noise  (Inloggen Save_the_Noise)
van IP adres 82.95.191.250

Hier is je kans: http://www.derblutharsch.com/Foyer/Der_Blutharsch/Live/live.html

Zou te gek zijn als dit in Nederland zou komen natuurlijk.

Respond to this message   
AuthorReply

(Inloggen DistortedChaos)
DutchGothic MB Member
195.121.14.2

Re: Promoters & Boekers van Nederland:

December 3 2008, 1:15 PM 

"Lineup will be: Bain Wolfkind, Deutsch Nepal, Der Blutharsch"

How original.... :S ....

Heeft wat mij betreft totaal geen toevoeging.

Persoonlijk vind ik het laatste werk van Der Blutharsch bij elkaar geraapte bagger.
Het laatste optreden wat ik van DB gezien heb was in het Hof ter Loo toen ze daar in hun witte overhemden een trieste, slechte en slappe rock formatie vormde, het was tenenkrommend om aan te zien. Dit was echter nog voor dat het vreselijke Philosophers Stone uit kwam. Dus nee... Laat DB eerst maar weer eens zien waar ze goed in waren. Zoals in de Steeple en in het LVC rond the Time is Thee Enemy periode bijvoorbeeld, dat was wel tof, vond ik.

Deutsch Nepal is ook eigenlijk altijd het zelfde en dat kennen we inmiddels ook wel. Het enige wat hier leuk aan is, is om Lina op het podium dronken te voeren zo dat het nog wat show element krijgt happy.gif

De enige van deze 3 die iig nog iets aan positieve ontwikkeling doormaakt is Bain Wolfkind en dat is live opzich nog wel redelijk aardig is om naar te kijken. Zijn laatste album Swamp Angel heeft wel een okje atmosfeer echter springt daar over het algemeen gezien niet echt iets uit dus als dat zo live wordt denk ik dat ook dat een vrij saai optreden zou kunnen zijn.

Der Blutharsch wordt onder hun collega's en ook ver in de scene door dit alles ook niet echt serieus meer genomen. Het feit dat ze op hun site om bookingen vragen vind ik hier wel een aardige bevestiging van.

Ik zeg: Vergane Glorie....

Er zijn in, om het maar even de neofolk hoek te noemen, vele andere betere leukere en originele acts te bedenken.

En ik kan zeggen dat er wel het eea in de steigers staat wink.gif

----------------------------
Myspace: DJ_DistortedChaos.

Respond to this message   

(no login)
193.173.34.2

hoezo foute band?

December 5 2008, 9:40 AM 

Nee, bedankt...zou Der Blutharsh dus nooit boeken!

Respond to this message   
Philth Spectre
(no login)
77.163.112.116

Re: hoezo foute band?

December 7 2008, 2:53 PM 

DB is de neo folk/ martial beu en wilt wat nieuws. Ik vind zijn laatste platen wel goed, ze neigen naar kraut rock. Nu alleen nog van dat imago af. Wellicht had hij gewoon een andere band moeten beginnen.

DN is gewoon geniaal en lina is een schatje. Hij hoeft niet eens te spelen een avondje aan de bar lijkt mj al voldoende.

Wolfkind vind ik maar een saaie vertoning en toen ik hem gezien had deed hij een soort van Spacemen 3 aftreksel allen zaten zij op bondjes in een kaleidoscopische lichtshow.

Respond to this message   

(Inloggen DistortedChaos)
DutchGothic MB Member
82.95.160.37

Re: hoezo foute band?

December 7 2008, 8:11 PM 

het is idd kunst om in te schatten wanneer het tijd is voor een side-project of dat in het geval je wat anders wil een gevestigd concept qua naam voort moet zetten... Dit gaat helaas wel vaker mis happy.gif

----------------------------
Myspace: DJ_DistortedChaos.

Respond to this message   
Current Topic - Promoters & Boekers van Nederland:
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement