"Lineup will be: Bain Wolfkind, Deutsch Nepal, Der Blutharsch"
How original.... :S ....
Heeft wat mij betreft totaal geen toevoeging.
Persoonlijk vind ik het laatste werk van Der Blutharsch bij elkaar geraapte bagger.
Het laatste optreden wat ik van DB gezien heb was in het Hof ter Loo toen ze daar in hun witte overhemden een trieste, slechte en slappe rock formatie vormde, het was tenenkrommend om aan te zien. Dit was echter nog voor dat het vreselijke Philosophers Stone uit kwam. Dus nee... Laat DB eerst maar weer eens zien waar ze goed in waren. Zoals in de Steeple en in het LVC rond the Time is Thee Enemy periode bijvoorbeeld, dat was wel tof, vond ik.
Deutsch Nepal is ook eigenlijk altijd het zelfde en dat kennen we inmiddels ook wel. Het enige wat hier leuk aan is, is om Lina op het podium dronken te voeren zo dat het nog wat show element krijgt
De enige van deze 3 die iig nog iets aan positieve ontwikkeling doormaakt is Bain Wolfkind en dat is live opzich nog wel redelijk aardig is om naar te kijken. Zijn laatste album Swamp Angel heeft wel een okje atmosfeer echter springt daar over het algemeen gezien niet echt iets uit dus als dat zo live wordt denk ik dat ook dat een vrij saai optreden zou kunnen zijn.
Der Blutharsch wordt onder hun collega's en ook ver in de scene door dit alles ook niet echt serieus meer genomen. Het feit dat ze op hun site om bookingen vragen vind ik hier wel een aardige bevestiging van.
Ik zeg: Vergane Glorie....
Er zijn in, om het maar even de neofolk hoek te noemen, vele andere betere leukere en originele acts te bedenken.
En ik kan zeggen dat er wel het eea in de steigers staat

----------------------------
Myspace: DJ_DistortedChaos.