bedkever (Inloggen bedkever) DutchGothic MB Member van IP adres 195.241.131.74
Willen jullie alsjeblieft weer eens een vetgaaf pand kraken, zodat wij, arme gothicjes, weer eens nostalgisch kunnen feesten, net als in de goeie ouwe tijd
als ik straks vanwege de kredietcrises de huur van mijn atelier niet meer kan betalen zijn jullie van harte uitgenodigd om het te kraken en er feestjes te geven...
ik ben bang dat ik ongeveer 3 x zoveel betalende bezoekers binnen zou moeten zien te krijgen als er op een gemiddelde gothicparty afkomen, en dat iedere maand alleen om de huur en electra te betalen, als me dat zou lukken kan ik het beter een museum noemen dan atelier...
maar voor ieder hier die nu opeens de onbedwingbare aandrang voelt om tegen betaling mijn atelier te komen bezoeken, mijn atelier is vlak om de hoek van de Korsakoff in de Elandsstraat
*
REGIO Woningontruiming
woningontruiming op maat in uw eigen Regio
www.woningontruiming-regionaal.nl
*
Wij Ontruimen Alles
woning en bedrijfs ontruimingen gratis offerte in geheel nederland
www.wijontruimen.nl
bedkever (Inloggen bedkever) DutchGothic MB Member 195.241.131.74
Re: Google ads (L)
January 30 2009, 5:54 PM
Lieve Krakers,
Als jullie een vetgaaf pand kraken en daar een vetgaaf gothicfeestje geven, dan begrjpen jullie natuurlijk wel dat onze geliefde Daniel niet bepaald welkom is, hij heeft namelijk een stronthekel aan jullie.
Daniel (Inloggen Daniel9000) DutchGothic MB Member 77.162.4.55
Re: sapperdejosio
January 31 2009, 11:51 AM
Ik dacht na een jaar....laat ik weer eens kijken op dit forum.
Ik kan niet anders concluderen dan dat dit forum net zo dood is als de huidige Gothic-scene.