Ik heb het al dan niet terechte beeld dat er in de gotische scene meer creativiteit te vinden is dan daar buiten
maar merk daar de laatste tijd op het DGMB niet zo veel van vandaar dat ik in dit draadje maar even aftrap met
mijn eerste olieverfschilderij van het nieuwe jaar.
meer kunst vanavond (donderdag 22 januari) op Out of Control in de Korsakoff met videokunst en een expositie
van horror fotograaf Peter Diablow met geweldige foto's van Dita von Teese, Aprella (Emilie Autumn) ea.
Aprella door Peter Diablow
wie volgt
This message has been edited by run_paint_run van IP adres 62.195.24.234 on Jan 22, 2009 1:52 PM
ik kom er net achter dat photobucket mijn schilderij gedelete heeft omdat het te offensive was in hun ogen, heeft iemand ervaring met andere photo hosting sites waar ze wat volwassener omgaan met dit soort beelden zodat ik mijn werk ongecensureerd kan plaatsen?
Noem je dit kunst?
Ik noem het de zoveelste zielige vertoning van eentonigheid en niet originaliteit. Maar daar schijnen de meeste goths last van te hebben.
Aangezien er zo te horen een groot kunstkenner achter je anoniem schuilgaat is het misschien beter zelf iets te plaatsen dat wel de toets der kritiek kan doorstaan ipv alleen een flauwe opmerking, kunnen we ook nog wat van leren misschien...
Tot die tijd modder ik zelf nog maar even wat aan met een nieuwe poging mijn nieuwste schilderij te plaatsen met een url van af mijn deviantart account, kan daar alleen de grootte niet aan passen vandaar deze onbescheiden grote post...
"Ik noem het de zoveelste zielige vertoning van eentonigheid en niet originaliteit. Maar daar schijnen de meeste goths last van te hebben."
Als je het over die Peter Diablow hebt, kan ik dat alleen maar beamen. Als je één foto hebt gezien, heb je waarschijnlijk 80% van zijn werk gezien. En internet disease he. Internet disease...