NOODZAAK (Inloggen M.N.A.S.H.-) van IP adres 83.119.105.138
Zaterdag 28 maart aanstaande is het zover! De eerste NOODZAAK LIVE in The Stage met twee live acts:
ECHO WEST
Echo West is een Duits elektronisch project waarvan de muziek omschreven kan worden als een mengeling van cold pop, minimal en industrial. Lees meer over ECHO WEST op http://www.myspace.com/echowest
BASTARDS OF LOVE
Bastards of Love is een Duitse electro pop band waarvan de muziek omschreven kan worden als rebelse electro pop met invloeden uit genres uit de jaren 80 zoals punk en new wave. Lees meer over Bastards of Love op http://www.myspace.com/bastardsoflove
De muziekjes voor de afterparty worden geregeld door djs Tesla en M.N.A.S.H. waarin een mix van new wave, batcave, postpunk, NDW, gothic, EBM, jaren 80, neofolk en aanverwante stijlen gedraaid zal worden.
Reserveren kan via noodzaak.noodzaak@yahoo.com
of
http://www.myspace.com/noodzaak
This message has been edited by M.N.A.S.H.- van IP adres 86.92.3.215 on Mar 10, 2009 8:38 PM This message has been edited by M.N.A.S.H.- van IP adres 83.119.105.138 on Feb 21, 2009 5:17 PM This message has been edited by M.N.A.S.H.- van IP adres 83.119.105.138 on Feb 21, 2009 5:13 PM This message has been edited by M.N.A.S.H.- van IP adres 83.119.105.138 on Feb 4, 2009 5:37 PM
misschien wel.
Maar ik wil gewoon veel hawaii bloesjes
en billy idol en nena en grauzone en en en en vrolijke muziekjes want anders kom ik niet...
Ik ben waarschijnlijk namelijk de bob dus dan moet de muziek vrolijk zijn
Als de vorige dag onderstroom overleefd is, kunnen zielige koulijdende stationzittertjes en ander volk eventueel bij mij nafeesten, ongeveer een kleine 15 minuten lopen van Stage en station.
mnash toe nou een hawaiibloesje..
dan zoek ik die van mij ook op en dwing cramped om er ook in te verschijnen
mijn verzoekje....
Eläkeläiset - Das Model
In plaats van wat de flyer vermeld zal de zaal om 21:45 open zijn (een kwartier eerder).
Bastards of Love zal rond 22:30 beginnen met hun set.
Echo West zal daarna tot ongeveer 00:00 uur optreden (eventueel wat uitloop).
Daarna zal de dansavond beginnen. Mensen die met de NS komen kunnen dus altijd op tijd de trein huiswaarts nemen, overige bezoekers kunnen nog feesten op de afterparty tot The Stage sluit.
Re: Stage - Station - 2 Bandjes - 28 Maart - afterparty -
March 18 2009, 6:12 PM
Kijk maar eens op www.cafethestage.nl, het is in het centrum van Arnhem, dus voetgangersgebied, maar goed loopbaar vanaf station arnhem en eventuele parkeerlocaties.
Misschien kom ik ook nog even langswaaien, mits mijn haar goed zit, mijn maandverband niet scheef zit, en mijn teennagels gelakt zijn... pff... oh ja, mijn neusharen moet ik ook even knippen/touperen ofzo.
Ceramic Hello - Footsteps in the fog
D.U.R - Deutschland brennt
Schleimer K - Hope deep inside
Siglo XX - La vie
John Foxx - No one driving
The psychedelic furs - Pretty in pink
Cocteau twins - Hearsay please
X-mal Deutschland - Polarlicht
Baard - Like the goldfish in its bowl
Palais schaumburg - Telefon
Nacht und nebel - Movoco syntaca
Fehlfarben - Die wilde dreizehn
Endphase - Release me
Catherine K - feat Echo west - Forever
Sigue Sigue Sputnik - Frankenstein Cha Cha Cha
Southern Death Cult - Moya
Malaria! - Geld/Money
Nina Hagen - Pank
Fad Gadget - Collapsing New People
Virgin Prunes - Baby Turns Blue
Rubella Ballet - Ballet Dance
Au Pairs
45 Grave
Tuxedo Moon
schwefelgelb - spieglein spieglein
file not found - side effects
naughty zombies - tengo un pasarejo
tchiki boum - teen wolf
boyd rice & giddle partridge - going steady with peggy moffit
der blutharsch - baltikum
derniere volonté - la nuit revient
duchess says - in serial
gangpop und mit & kap bambino- le fessier
natalie portman's shaved head - sophisticated side ponytail
position paralelle - hotel du nord
saal 2 - angst vom tanzen
tyske ludder - monotonie
polygamy boys - desolate destination
maska genetik - ocean
dive - rocket u.s.a.
byetone - plastic star
we are wolves - t.r.o.u.b.l.e.
frustration - on the rise
felix kubin & coolhaven - waschzwangmama
't Was een fijn partijtje. Lekker relaxte optredens, gevarieerd publiek en fijn bedeunde dj's(als ik moet gaan vragen wat er gedraaid wordt is mijn avond eigenlijk al goed)...Dit vraagt om een vervolg.