Save the Noise (Inloggen Save_the_Noise) van IP adres 85.147.240.176
Nu dan eindelijk officieel de 1e namen voor WGT bekend zijn en de kaartverkoop is gestaart, ook weer tijd voor een WGT topic.
Waar slaapt iedereen? Hotel, Camping? Welk hotel, waar op de camping? Wat gaan we allemaal zien? En wat vooral niet? Waar zijn de lekkere ontbijtjes te kopen? Wat hopelijk aan te treffen op de markt? Met wie ga je allemaal? Trein of auto? etc.
De 1 namen:
A Spell Inside (D) - Adoration (GB) - Akanoid (D) - Alice In Videoland (S) - Amnistia (D) - ASP (D) - Atargatis (D) - Autumnblaze (D) - Ava Inferi (P) - Blitzkid (USA) - Brillig (AUS) - Burn (D) - Bushart (GB) - Calabrese (USA) European premiere - Cat Rapes Dog (S) - Clan Of Xymox (NL) - Client (GB) - Combichrist (N) - Container 90 (S) - Corde Oblique (E) - Cranes (GB) - Cumulo Nimbus (D) - Der Blaue Reiter (E) - Die Art (D) - Die Form (F) - Die Perlen (D) - Die So Fluid (GB) - Dies Ater (D) - Draconian (S) - Eden Weint Im Grab (D) - Edenbridge (A) - Egoamp (D) - Eisbrecher (D) - Eisenfunk (D) - Eyes Of Eden (D) - Fabrik C (D) - Fang On Fur (USA) - Feindflug (D) - Fetisch:Mensch (D) - Feuerschwanz (D) - FGFC 820 (USA) - Fliehende Stürme (D) - Frozen Plasma (CH) - Geistform (E) - Greifenkeil (D) - Grendel (NL) - Hollenthon (A) - Icon Of Coil (N/CDN) - iLiKETRAiNS (GB) - Inkubus Sukkubus (GB) - IWR (IL) - Katra (FIN) - KMFDM (USA) - L'Âme Imortelle (A) - Lacrimas Profundere (D) - Lahannya (GB) - Leandra (D) - Letzte Instanz (D) - MDM (CDN) German premiere - Megaherz (D) - Melotron (D) - Minerve (D) - Modcom (GB) - Mono Inc. (D) - My Dying Bride (GB) - Nachtgeschrei (D) - Noctiferia (SLO) - Nosferatu (GB) - Nurzery Rhymes (D) - Patenbrigade:Wolff (D) - Psyche (CDN) - Qntal (D) - Rappacinis Tochter (D) Musical - Risque (E) - Sam (D) - Samael (CH) - Sara Noxx & Friends (D) - Scandy (N) - Scarlet & the Spooky Spiders (I) - Scary Bitches (GB) - Schelmish (D) - Schock (D) - Section 25 (GB) - Shnarph (D) - Solitary Experimemts (D) - Sonar (B) - Sonver (GB) - Specimen (GB) original lineup - State Of The Union (USA) - Steven Severin (GB) - Stoa (D) - T.A.N.K. (D) - The Eternal Afflict (D) - Theatre Of Hate (GB) - Tunes Of Dawn (D) - Turnbull AC`s (S) - TYR (FO) - Tyske Ludder (D) - Undead (USA) - Unsun (FIN) - Unternehmen Stahlklang (D) - Vendemmian (GB) - VNV Nation (GB) - Volkmar (AUS) - Whispers In The Shadow (A) - Winterkälte (D) - Yelworc (D) - Zin (D)
En wat vinden we hier tot nu toe van?
Wat ik zeker graag wil gaan zien zijn Moni Inc., Sonar, Winterkalte & Yelworc. Maar moet het nog even bestuderen wat allemaal nog meer onbekend en intressant is.
bedkever (Inloggen bedkever) DutchGothic MB Member 193.173.38.232
Re: Het grote WGT 2009 Topic
February 27 2009, 12:55 PM
Ik ga met de trein. De heenreis is reeds geboekt (38 euro).
Slapen doe ik in het Novotel recht tegenover Hauptbahnhof.
Dit is ook al geboekt en betaald
Verder hang ik zoals voorgaande jaren uiteraard weer veel rond bij de GPP, de maandag in WerkII.
En misschien dit jaar weer eens de middeleeuwse markt, aangezien mijn vlam uit Duitsland dat leuk vindt. Ik weet het zonet nog niet
ik rij met een willem mee en blijf overnachten in een apartement dat ene Bart geregeld heeft. Zoals je ziet heb ik alles onder controle en ken ik straks iedereen:)
ik ga 3 weken van te voren met eurolines voor 12 eurie naar praag, dan lift ik wel via dresden terug naar leipzig.
mn matties halen een plunjetas met veel te grote schoenen op (die ook weer keurig mee terrug gaat)
en dan vlieg ik een week na wgt voor 25 naar E#dinburgh, en dan schooi ik een paar maanden verder....
(Inloggen vl33rmeis) DutchGothic MB Member 82.95.191.250
Kaartje besteld!
March 8 2009, 7:11 AM
Ha! Vrij en Gezellig! Dus tijd om te feesten
(Snapt iemand hoe dat zit met die parkeerkaarten? Voorheen altijd met OV geweest, denk er nu aan met auto te gaan...)
Je krijgt bij de ingang van de grote parkeerplaats een soort orchidee-stickertje op de ruit geplakt; tenminst, zo was het vorig jaar, nu is het mischien een roos of zo.....
(Inloggen Kratarknathrak) DutchGothic MB Member 80.60.28.71
Re: Kaartje besteld!
March 8 2009, 2:15 PM
Parkeerkaarten zijn alleen nuttig als je op de camping staat, want dan kan je je auto achter de AGRA parkeren. Als je een hotel hebt, heb je geen parkeerkaart nodig.
Give it up for tha B-Funk! Electronic BOOTY music all tha way!
SHADOW REICHENSTEIN (USA) , THE MARCH VIOLETS (GB) - reunion , THE PROSTITUTES (CZ) , ILLUMINATE (D) , DROP A LINE (D) , TELEGRAM FRANK (USA) , FRANK THE BAPTIST (USA) , OTTO DIX (RUS) , VOMITO NEGRO (B) , PAINBASTARD (D) , AGONOIZE (D)
En wgt kost idd al wel snel rond de E 1000.-
Zeker als je hotel hebt!
ff zien
168 eurootjes voor het apartement
dan het entree kaartje a 66 euro (toch?)
ik mag waarschijnlijk toch geen alcohol drinken dus aan de fris
een beetje eten er nog bij
wat shoppen maar meestal ga ik toch voor 2de hands zodat ik zonder moeite kan knippen en plakken.. heb daar wel wat moeite mee met nieuwe dingen
benzinekosten delen
tja 500 euro haal ik makkelijk En daarover heen waarschijnlijk ook. Maar ik ben ook aan het sparen......
Ach maar een weekendje naar speedfreaksball in Engeland doet ook al snel veel geld:) dus sparen sparen
Beau (Inloggen Beautevil) DutchGothic MB Member 77.250.50.3
Re: En weer wat nieuwe namen:
March 25 2009, 6:19 PM
Nu ben ik één van die groot inkopers van CDs tijdens WGT, maar aan 1000 euro kom ik nooit.
Hotel; 230 euro, vervoer 100 euro (trein NL - Duitsland), kaartje ongeveer 70 euro (en dan reken ik alles maximaal, want in feite is het goedkoper). Dan nog eten en drinken wat ik thuis ook moet doen - dit kan natuurlijk verschillen van goedkoop tot duur aangezien je in de hele stad terecht kan. Als wij met z'n tweeën 1000 euro kwijt zijn is het veel én dan hebben we niet eens gekeken naar goedkoop eten of weinig drinken
(Inloggen katana1986) DutchGothic MB Member 82.139.116.244
Re: Joepi
April 6 2009, 11:08 PM
In mijn gedachten was ik de afgelopen paar kaar zo rond de 400 kwijt met camping.
Ik kan waarschijnlijk niet dit jaar. Heel misschien wel maar ik kan geen hotel oid gaan plannen (te laat en ga niet boeken als ik niet zeker weet dat ik kan) tot ik iets zeker weet.
(Inloggen katana1986) DutchGothic MB Member 82.139.116.204
Re: Joepi
April 13 2009, 1:36 PM
Ik ben er achter gekomen dat ik toch kan gaan maar heb dus geen hotel oid. Is er toevallig nog iemand die een plekje in een hotel/bed and breakfast/appartment of iets anders behalve de camping heeft?
Ik heb heel lang niet zeker geweten of ik wel weg kon ivm werk en heb daarom niet eerder iets kunnen regelen.
Ik hoor het graag: katanamodel@gmail.com
Ook een heen- en terugreis met auto oid komt van pas. Uiteraard betaal ik overal voor.
CRAMPED (Inloggen Cramped) DutchGothic MB Member 86.89.165.11
Prijzen
April 13 2009, 10:25 PM
Laatste WGT was ik ook een eurootje of 1000 kwijt en dan is WGT nog tamelijk voordelig :D Engelse psychobillyfestivals zijn meestal duurder (met name de alcoholprijs doet wonderen bij het nonstop zuipen...)
Dit jaar zal ik echter alweer verstek laten gaan, daar ik op dinsdag geen vrij kan krijgen en alle leuke (post)punk en andere goffick randverschijnsel bandjes op maandag spelen (leuk voor de punx en billies die maandagmorgen uit Potsdam komen, op de terugweg vanaf groot psychobillyfest...). Ik moet dan maandagmiddag gaan karren naar huis om dinsdag niet afgemaakt te worden door mijn immer schattige leerlingen. Iezje zal zich dus helemaal zelf moeten vermaken, ik zal acte de presence geven in Raalte dat weekend (Ribs en Blues).
Ik wens u allen een fijne tijd in Leipzig
CRAMPED
*** Jezus is waarlijk opgestaan: da's mooi, dan kan opoe eindelijk zitten! ***
This message has been edited by Cramped van IP adres 87.249.112.226 on May 14, 2009 1:48 PM
Inmiddels zijn er al weer heel wat nieuwe namen bekend gemaakt. Hopelijk komt het programma ook snel online, kan ik eens gaan kijken wat allemaal te bezoeken.
Nieuwe namen:
SOLBLOT & KIM LARSEN (S) , FIGG'S ACADEMY (GB) , THE MOON AND THE NIGHTSPIRIT (H) , VARIUS COLORIBUS (D) , RAGNARÖK (A) , NACHTWINDHEIM (D) , MURKELEY (D) , SCHAFSPELZ (D) , VAN LANGEN (D) , VERLANGEN (D) , OmDuLö (D) , VROUDENSPIL (D) , CON PASIÓN (D) , GEWANDHAUSCHOR (D) , THEATERPACK (D) , CONCERTO SACRO (D) , CAPELLA FIDICINIA (D) , CLEMENS PETER WACHENSCHWANZ (D) , GRISELDIS WENNER (D) , AXEL THIELMANN & TILO AUGSTEN (D) , GREGOR MEYER (D) , WIELAND LEMKE & TOBIAS SCHWENCKE & ANTJE THIERBACH (D) , THE SOCIAL (GB) , DOLLS OF PAIN (F) , PRINCIPE VALIENTE (S) , CIRCULAR (D) , HERBST9 (D) , PHELIOS (D) , QEK JUNIOR (D) , TROUM (D) , COMBAT COMPANY (D) , JÄNNERWEIN (A) , BRACHIAL PALSY (D) , UK DECAY (GB) , CAMERATA MEDIOLANENSE (I) , OF THE WAND AND THE MOON (DK) , NOCTULUS (D) , ADIVARIUS (D) , MOZART (D) - reading (reads Francois Villon and MOZART`s "Hexxenhammer") , HOLLY & BENNI/LETZTE INSTANZ (D) - reading (read "Weisse Geschichten") , SASCHA BLACH & TOM MANEGOLD - reading (read "Darkest Poetry") , CHRISTIAN VON ASTER - reading , MYK JUNG - reading , MARKUS HEITZ/JÖRG KLEUDGEN/BORIS KOCH - reading , THE EDEN HOUSE (GB/USA) , THE BEAUTIFUL DISEASE (D) , PANIC LIFT (USA) , SANITY OBSCURE (D) , DEAD END GUYS (D) , AESTHETIC PERFECTION (USA) , BANANE METALIK (F) , FADING COLOURS (PL)
Ook zijn de kaartjes inmiddels binnen, nog 2 weken en dan lekker met de trein naar Leipzig!
Tja, dat had ik een paar jaar geleden dus ook.... heb ik nieuwe kaartjes moeten kopen al daar.... niet slim. Trouwnes nog steeds niet terug gevonden, dus ze waren echt kwijt....
nou Crampertje gaat niet mee. Ik zit in een apartement dat voor me geregeld is.. dus camperen gaan we ook al niet.
Hoezo zou je bij ons willen creperen dan?
Bertjan (Inloggen brtjn) DutchGothic MB Member 82.95.137.192
WGT-programmagenerator
May 24 2009, 2:32 PM
Omdat dit jaar ook weer alles heel overzichtelijk op de WGT-website te vinden is (NOT),
Heb ik een WGT-programmagenerator in elkaar geprutst:http://bj.pruts.nl/wgtbands
(wel je browser op 'landscape' instellen voordat je gaat printen).
Gebuik is voor eigen risico natuurlijk, maar als er iets niet klopt, hoor ik het wel graag...
(Inloggen vl33rmeis) DutchGothic MB Member 82.95.191.250
Re: ènnn er zijn plaaaaatjes
June 27 2009, 3:05 AM
Heej maar wacht eens even, het mag dan wel weer even geleden zijn alweer enzo, en ik word misschien ook al een dagje ouder/slomer (maar zeker niet minder fanatiek!), maar waar is Het Grote WGT After Topic gebleven???
Met o.a. de voorspelbaarste band(soms leuk om weer eens te zien, andere echt Niet Meer Doen ), de Grootste Verrassing, Leukste Nieuwe Binnenkomer, Absoluut Erger dan Grootste ergernis van WGT 2009 in algemeenheid, Leukste Moment WGT 2009 Uberalles!!! :D etc etc etc
Of moet ik nou potverdriedubbeltjes zelf weer het goede voorbeeld gaan geven??? (Krat/pruttel/Distorded Chaos jij neemt toch altijd het voortouw bij deze? )