Onlangs zat ik wat doelloos door myspaces heen te klikken toen ik het volgende tegenkwam:
KAKBEK 4: RETURN OF THE KAK
TEDDIEDRUM
-->8 bit electropoprock. The usual trash maar gecomponeerd door kerels die weten hoe een song ineen steekt. sideproject van The violent husbands. YES!
www.myspace.com/teddiedrum
KANIA TIEFFER
-->Deze Brusselse Babe zette de tweede editie van Kakbek in vuur en drek. She's back met goldie oldies en noObies. Happy melodies op pcp en Meth. SOUNDS LIKE FUN !
www.kaniatieffer.com
www.myspace.com/kaniatiefferagainstthemachine
MIRUKI TUSKO
-->Exclusief op kakbek, de man die je oren doet bloeien van gelukzaligheid. Eindelijk terug met nieuwe shit. Tevens artistiek directeur van KAKBEK. CATCHY LIKE HERPES.
www.mirukitusko.tk
www.myspace.com/mirukitusko
TEX TAIWAN
-->Het Belgische antwoord op kap bambino en crystal castles. Deze Bloeddorstige schone en haar 'nerdy chique' boyfriend rammen de nintendoblips, clicks and beats en onweerstaanbaar onverstaanbare teksten in uw strot. just the way we like it. YUMMY !
www.myspace.com/textaiwan
PANIEKZAAIER
---> Sluit de avond af met die geile shit. Eerder gehoord op happy twins, vice live tour, radio centraal.....MO MONEY MO PROBLEMZ
MUSKETFLICKAN
-->Twee (hete) grietjes spinning the ipods with waving pleasure. WET DREAM COME TRUE !
www.myspace.com/musketflickan
DJ NATURE aka DJ DEODORANT aka DJ KINDERLOKKER aka DJ RAAK ME AAN aka DJ WINDOWS '98 aka DJ LA VIDA LOCA aka DJ VIDEORECORDER aka DJ ZIETGRAAGFILMS
-->Brengt het oeuvre van moeder natuur in zijn ongerepte glorie.KEI HARD GAAN!
+ SPECIAL SUPRISE ACT TOP SECRET 007
Dit alles klonk mij wel lekker in de oren en ik heb zo het vermoeden dat er hier ook wel een paar mensen rondhangen die dit wel aardig vinden... Okéé, het is misschien niet zo geweldig als Noodzaak, en voor de meesten ook niet zo makkelijk te bereiken, desalniettemin klinkt het als een leuk feestje toch?