Zo.. dat was een korte maar krachtige Haarlak... voorafgaand gingen er wat dingen mis, maar dat nam niet weg dat we een leuke avond hebben gehad met de mensen die er waren!
Jammergenoeg moesten we eerder stoppen dan jullie gewend waren van ons, dat had te maken met dat we dit keer op een andere lokatie zaten, en dan is omzet gewoon een belangrijk iets, er werd naar de mening van het personeel te weinig gedronken.. (wat op zich wel weer begrijpelijk is met een dansfeestje).. Desalniettemin, was het sfeervol en leuk.. en de volgende keer zijn we als vanouds weer terug in de Onderbroek!
Bedankt allemaal voor jullie komst, en wie weet tot de volgende Haarlak!
(Inloggen weird_hobbes) DutchGothic MB Member 145.100.104.29
Lakhaar
March 1 2009, 5:48 PM
Plezier gehad!
Lekker gedanst op steengoede en steenfoute muziek. Nieuw bloed geïntroduceerd. Bier gedronken. Gedanst, gekropen en gehangen. Gelachen en geschaterd.
De NDRGRND was propjevol en even wennen. Maar bij de dartsborden was ruimte genoeg voor waveloopjes. Lekker geafterparty'd op wat bleek een hackersbijeenkomst. Dank voor je gastvrijheid en de openheid! Ik miste er graag twee treinen door
Kortom, volgende keer weer, en dan lekker in de duistere krochten van de Onderbroek
ik zeg maak een bar in de zaal en zorg dat het minder duur is om drankjes te halen. Bedoel als je 8,5 euro mag betalen voor 2 wijn en een flesje fris mag afrekenen dan drink ik echt wel water uit de kraan..
maar het was een goed feestje
Yep, de drankjes waren duur in verhouding tot de Onderbroek... maar goed, het was een uitprobeersel in Odessa, en de volgende keer gewoon weer terug bij het oude.
Ik vond het een dolle boel! Jammer dat het maar tot 02:00 was, al was het voor mijzelf niet zo erg, want na 2 feestloze jaren was 02:00 eigenlijk wel een mooie tijd.
Graag wil ik iedereen bedanken voor zijn of haar komst.
En tevens eenieder die heeft bijgedragen aan de vergoeding voor de geluidsinstallatie. Enige uren voor aanvang bleek namelijk dat de ons oorspronkelijk toegezegde installatie geen doorgang vond. Het 'last minute' regelen van apparatuur gaf ons nog enige hoofdberekens.
Tot de volgende Haarlak!
De professionals
Haarlak pic's
De DJ's hebben een playlist bijgehouden welke eerdaags gepost wordt.