Die beredenering snap ik niet helemaal. Is die fotograaf ziek? Zijn alle websites ziek die die foto plaatsten? Ben ik ziek door te spotten met de dader?
Het ging mij over de tekst "even Apeldoorn bellen" in verhouding tot de foto, die vind ik niet kunnen, dat een fotograaf zo'n foto maakt is logisch, het is nieuws...
Ach zand erover (letterlijk en figuurlijk!) de dader is dood nu.........niet over de ernst van deze aanslag.
Ik vermoed;het was een zwaar gefrusteerde man die net z'n baan kwijt was (bij de beveiliging), leefde zonder relatie, die een hekel aan het koningshuis had ivm gedachte "zij hoeven nergens moeite voor te doen in het leven, en bulken van het geld"...mischien had ie daarbij ook nog schulden.
Het is ook maar een poging tot verklaring....................
Solanum (Inloggen solanumoccultus) DutchGothic MB Member 86.89.156.237
My 2 cents
May 1 2009, 5:44 PM
Ik denk niet dat hij een hekel aan het koningshuis had. Ik denk meer aan een vorm van 'suicide-by-cop' die in de VS erg populair is. Alleen, als je in Nederland met een mes/vuurwapen zwaait, schiet men je in je been, niet door je hoofd/borst. Waar kun je zeker zijn dat je er niet levend vanaf brengt, juist, rond het koningshuis...Als hij echt als beveiliger, of iets dergelijks, heeft gewerkt, wist hij dat vast..
Wanhoopsdaad van iemand die het al heel lang niet meer zag zitten en in een laatste daad aandacht wilde voor z'n uitzichtsloze situatie...
Over een paar maanden misschien, ... niet al nog geen dag erna. Smakeloos.
Ik vond het geen leuk grapje overigens, ook niet als dat door Theo Maassen gedaan zou zijn.
Maargoed het is al weggehaald.
Tentijde van de Bijlmerramp wat ruim 200 levens heeft gekost waren de eerste moppen door de bewoners zelf bedacht (dezelfde dag al!) , dat weet ik want mijn ex heeft dat toestel van El-Al er in zien donderen, hij woonde er tegenover en is meteen mensen gaan opvangen die begonnen te springen van de etages. Leek wel oorlog en vele malen heftiger dan dit.
Humor is een manier van relativeren!