Het DGMB wordt gesponsord door:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  

Maandag 25 mei: Sunn O))) in de Arminius in Rotterdam

May 14 2009 at 3:29 PM
Save the Noise  (Inloggen Save_the_Noise)
van IP adres 83.87.32.150

Respond to this message   
AuthorReply
Philth Spectre
(no login)
77.163.112.116

Re: Maandag 25 mei: Sunn O))) in de Arminius in Rotterdam

May 14 2009, 7:34 PM 

Wel een hele minimale aankondiging hoor, dat had beter gekunnen. Hoe dan ook de kaartjes hiervoor zijn al enige tijd in huis. Mijn gehoor gangen zullen wel weer uitgepoetst raken.

De heren zullen intergraal hun CD The Grimrobe Demos ten gehore brengen. Twee heren, twee gitaren en een hoop amps en - praise the lord- geen zang. Slechts tien optredens in Europa. In België dan wel weer met Fear Falls Burning. Maar ja, je kan ook niet alles hebben.

Genoeg ingredienten voor een memorabele avond, zo dunkt mij.

Respond to this message   
Simpele Ziel
(no login)
82.171.112.115

Op zich leuk, maar...

May 21 2009, 8:15 PM 

De akoestiek in de Arminius(kerk) is echter vreselijk. Ben benieuwd hoe dit gaat klinken.

Respond to this message   
Philth Spectre
(no login)
77.163.112.116

Re: Op zich leuk, maar...

May 27 2009, 11:37 PM 

Sunn O))) lijkt zich niets van dergelijke zaken aan te trekken doordat alle versterkers op 11 staan, en dat waren 8 Sunn verstekers elk met twee speaker kasten en dat in een betrekkelijk kleine ruimte. Onze vriendelijke doom monniken leken er echter wel mee weg te komen met een gewedige set waar steeds meer laag in leek te komen. gehuld in veel rook dat vanachter de verstekers te voorschijn kwam werden spaarzame akkoorden aangeslagen die onze ingewanden deed schudden. Jammer dat My Bloody Valentine de zelfde dag was maar dat leek mij toch vergane glorie. Blijkbaar heb ik mij hier in vergist. Sunn O))) echter was even overdonderend als het noodweer dat de zelfde nacht over ons landje trok.

Respond to this message   
Current Topic - Maandag 25 mei: Sunn O))) in de Arminius in Rotterdam
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement