Die Nachtschwester (Inloggen Social_Misfitt) DutchGothic MB Member 62.194.159.71
Re: Michal Jackson is dead!
June 26 2009, 2:11 PM
Ja, daar heb ik ook een neusje van meegekregen in mijn nachtdienst vandaag. Ik dacht wat 'n geneuzel, maar het bleek nog waar te zijn ook...
Ik kan wel doen alsof mijn neus bloedt en zeggen dat ik m'n neus ophaalde voor Michael Jackson, maar hij was wel even het neusje van de zalm op het gebied van dansmuziek.
Agossie, is Michael Jackson zo doodjes...?
Ik wacht wel op de:
Commemorative Tribute Box With All The Greatest Hits And Now Including All The Rare And Previously Unreleased Exclusive Records From The Private Archives Now Fully Digitally Remastered And Re-editted For This Special Edition Luxury DVD Gift Set
Natuurlijk alleen verkrijgbaar bij Tell Sell
Maar wacht... er is meer...
"Neo-Nazis couldn't make the music we do. They're too stupid!". (Front242)
Michael "the Beerhunter" Jackson heeft me altijd meer kunnen boeien. Ik had vandaag door de een of andere associatie wel ineens dit liedje in m'n hoofd:
(Inloggen ErikS) DutchGothic MB Member 94.209.21.98
Re: U vraagt wij draaien!
June 27 2009, 1:21 PM
Misschien kan Weird All Yankovic Na "Eat i" een laatste MJ persiflage doen.
Because I'm dead
I'm dead
you know it!"
Een maat van mij in Engeland, heeft een weddenschap gewonnen bij een wedkantoor.
Hij had twintig pond ingezet op de stelling, dat de concerten van MJ niet door zouden gaan. Hij heeft nu £1000,- gewonnen!
CRAMPED (Inloggen Cramped) DutchGothic MB Member 87.249.112.226
Re: U vraagt wij draaien!
July 1 2009, 2:59 PM
Ik hoorde het op de SMS van Iris (ik zat op Graspop) en dacht dat het een grap was, maar hoorde even later overal op het festivalterrein al de eerste zieke grappen (sommige delen van MJ zijn XX jaar geworden enzo... ja gerycyclede humor, maar toch...).
Vroegah (toen ik elf was ofzo) had ik Bad en Thriller op een bandje: helemaal stukgedraaid die tape. Ik heb daarna nog eens een bandje van 'm gekregen (toen ik een jaar of 13 was) maar dat bandje is -nog steeds- als nieuw Een heftige, edoch zeer korte romance, zeg maar :P