Gezien dit steeds meer het Dutch Zombie Messageboard begint te worden mag er ook best gespamd worden voor psychobillymeuk. Zodoende:
The Creepshow (support: the bodybags)
Dinsdag 11 augustus 2009
Willemeen, Arnhem
Open: 20:00, kaartjes: 8 euro
99 kaarten beschikbaar, voor vvk zie www.willemeen.nl
Ja, dat weet ik ook wel. Alleen heb ik een baan waarbij ik echt na moet denken enzo, dus ik riskeer liever geen ellende de volgende dag. Daarbij komt dat ik ze al 3 keer eerder heb gezien, dus ik geloof het nu wel.
Maar aan eenieder die wel gaat, veel plezier enzo.
Psychobilly is nooit echt anarchie geweest :p eigenlijk had iedereen wel een baan. Nmen vrij voor een lag weekend, en dan waren er festivalletjes, niet geisoleerde concertjes
En tja, vrij nemen voor 1 band is een beetje jammer....
Teddy-boys (en misschien ook psychobillies?) hadden altijd 'n baan en waren volwaardige burgers. Goths ook, enkele uitzonderingen daargelaten. ''Ow jee, ik heb de kunstacademie gedaan en nu zit ik zonder werk!''
De zakelijke jaren 80 mentaliteit. 'ik ga beter m'n best doen als de andere en wordt stinkend rijk' siert sommige goths.
CRAMPED (Inloggen Cramped) DutchGothic MB Member 86.89.165.11
Ook psychobillies
July 20 2009, 9:55 AM
Ja, ook de meeste psychobillies hebben een baan (en hadden er een in de eighties destijds). Er is een aardige tweedeling tussen 'het continent' en Great Britain: hier zijn de meeste billies hoger opgeleid (ingenieur, leraar, SPH'er, verschillende universitairen etc), terwijl het in Britain meer een working class cultuurtje is (zoals de skinheads etc), alhoewel je ook daar wel meer hoger opgeleiden treft dan onder diezelfde skins.
25 jaar geleden trok wel iedere janboeren-psychobilly naar Zwaag, Tietjerksteradeel, Middelharnis of waar dan ook als er 'iets' (een psychobillybandje) te doen was, ook al was het doordeweeks, werk of geen werk.
CRAMPED
*** Staat dat stomme paard nou nog steeds in de gang? ***