02-10-2009: Haarlak met dj's Sandor & -TESLA-, in de Onderbroek, Nijmegen!
August 6 2009 at 6:46 PM
(no login) van IP adres 62.194.121.28
Lieve mensen,
Gezien Haarlak plakt, druipt, en smelt in de zomer waar we
eigenlijk niet zo vrolijk van worden gaan we op 2 oktober weer
een nieuwe Haarlak doen. De dj's voor deze avond zijn: Sandor en -TESLA-,
en ze gaan er een "Haarlak-verantwoorde" avond van maken!
Omdat we het waard zijn natuurlijk.
Vrijwilligers zijn altijd gewild, dus als je mee wilt helpen, laat het ons weten!
(Inloggen Beautevil) DutchGothic MB Member 77.250.50.3
Re: Strak plan
August 13 2009, 5:33 PM
Mag je zonder haarlak ook nog naar binnen? Misschien dat we dan weer eens een keer langs komen. Ik vind die nieuwe zaal van d'n Onderbroek er iig wel op vooruitgegaan.
Wat voor een thema zullen we eens doen? Mijn oog las stiekem hier en daar iets over bier en tieten.. maar das toch wel, eh.. tja.. best wel bier en tieten eigenlijk.
Laten we een oud thema opgraven, bijvoorbeeld: GLITTER!
Hmja dat is wel zo, maar ik heb op de vorige Haarlak werkelijk niemand rond zien lopen met een dildo in het haar.. dat was dan weer jammer... maar ja wel logisch, want zo'n ding kan je kapsel behoorlijk verstoren.
Ik vind de woorden die Sandor noemt wel geschikt, ik ga dan in een kitcherige vuilniszak die als bovengoed wat eigenlijk ondergoed is door kan... met glitters, pluh.
Nou lief, als je onze dildo maar niet in je haar doet: 'T ziet 'r 'n beetje knap slordig uit als m'n sterretje als n uitgebarsten vulkaan omhoog blijft staan door de restanten lak aan m'n reet, nadat ik 'm d'r in heb gestopt...
nou lieverds,
ik word er al helemaal blij van. Een dildo in mijn haar zal ik niet doen, maar ik dacht als thema de tandenborstel. Waar die zat mag je zelf bedenken want het wordt hier een beetje vulgair. Dadelijk komen er nog kaarsen voorbij die in bijbehorende aarsen gestoken gaan worden
Ooh en wanneer kunnen we trouwens verzoekjes doen? Moeten we daar nog even mee wachten of kan het nu al?
Ik heb eigenlijk maar 1 verzoekje. Nu Mar er met een ander vandoor is gegaan, moet ik een andere aarskaarspaarslaars...etcetc aan de haak slaan, ik denk dat ik daarvoor wel in de onderbroek moet zijn, dus zou het fijn zijn als er tijdens haarlak een net zo gepassioneerd kaarsliefhebbertje rondloopt als ik, of als mar, maarja daar heb ik dus niks meer aan.
Dames.. wel graag het niveau een beetje hoog houden alstublieft.
Bij de boerenbond verkopen ze landbouwplastic op rollen en literflessen glijmiddel en oksel-lange plastic handschoenen.
Ik stel voor om een kring-fistfuck te doen ter bevordering van de intimiteit en om zodoende allemaal in onze behoeften te worden voorzien.
De ultieme intimiteit kan hierbij worden bereikt door juist géén anale douche te nemen vantevoren.
Wie doet er mee?
Leuk joh.
Ik verheug me al op de bruine klontjes en onverteerde stukjes mais in m'n haar.
Ach, let niet op Sandor, ze moet gewoon weer eens aan de man. In een topic verderop zeurt hij ook al dat hij haar zus wil zijn zodat ze met zijn piemel kan spelen ... of zoiets.
Wat betreft de vraag die Convoid stelde:
Haarlak is kei gezellig! Je moet maar eens langs komen, misschien dat de Pruist en Irma ook mee willen. Walter was er de vorige keer ook.
Ik vind het jammer, ik ken Haarlak niet, Sandor gaf het als tip, dat iedereen dan wat meeneemt, gelukkig koekjes en geen drugs... ik had graag een dansavond gehad met gewoon jaren 80 postpunkmuziek, foute disco tussendoor met glitters, waar je als punker gewoon op de dansvloer kan dansen, een zijn met de muziek en tenminste eens voor de verandering niet door andere mensen aangekeken te zullen worden alsof ik van mars kom of een vogelverschrikker ben vanwege mijn punkuiterlijk. Maar als ik hier lees dat in de Onderbroek er bier met tieten is, homo's die zussen willen hebben en er vrouwen zijn die er op gaan zoek naar een date, ik wil niet op de dansvloer gezien worden als een paashaaslaarskaars... ik wil gewoon dansen, maar dat is blijkbaar niet genoeg of zo? Er moeten dildo's bij, in je haren, met stukjes mais...
Dus tja, ik weet het niet, wat is nou de bedoeling van Haarlak? Ik had een paar mensen in Nijmegen al willen vertellen over Haarlak, die ook van de jaren 80 postpunkmuziek houden, misschien dat ik dan een slaapplaats meteen zou hebben, maar daar wacht ik dan nog maar even mee.
Ik heb ff gekeken in die topic verderop. Nu snap ik er helemaal niks van. Wie is dan toch die Sandor? Dat is toch een man en Maaike een vrouw, of andersom?
Haarlak is gewoon Haarlak, en hier op dit messageboard doen we vaak meer woorden dan daden.. Ik weet zeker dat er niets komt van die hele anale-fist/lieslaarsfuck-paarslaarskaars-orgie... dus het wordt gewoon een fijn dansfeestje zoals altijd met leuke, fijne, lieve mensen die ook nog verzoekjes mogen doen.. dus dat ga ik maar eens eventjes doen:
London after midnight - Shatter
Cult - Edie
Gunther - Ding ding dong song
Eat your make up - Neither sane nor insane
Specimen - Beauty of Poison
A-ha - Take on me
Smiths - Panic
The Organ - Memorize the city
Bowie - Let's Dance
Anne Clark - Our Darkness
The Cure - Lovesong
Tedje En De Filkkers - Op De Baan
Siouxsie & The Banshees - Happy House
Bauhaus - Bela Lagosi's Dead/Telegram Sam
Front 242 - Headhunter/Tragedy For You/Welcom To Paradise
Abba - Mama Mia
Labelle - Voulez Vous Coucher Avec Moi
TC Matic - Oh La La
Grauzone - Eisbaer
Joy Division - Transmission
Madonna - Human Nature
Liaisons Dangereuses - Los Ninos Del Parque
tja, wie die Sandor is, weet ik ook niet hoor, maar zij wil mij zijn, en dat snap ik best, ik heb namelijk best een mooie piemel.
en naar haarlak wil ik ook wel, al zijn d'r homo's, bier, tieten en zussen en vrouwen op vleesjacht, want die zijn op internet altijd stoerder dan in t echt.
dildo's in je haar is verder belachelijk, kapselwijs dan....
Mwoah... dat fist-gedoe met die lange handschoenen vindt ik onderhand wel 'n beetje passé:
de rekbaarheid van het rectum middels den onderarm is inmiddels wel aardig verkend... Persoonlijk lijkt het me tijd om 'n alternatief te creéren, verdergaand op dit al bestaande thema. En aldus stel ik bij deze voor om bij diezelfde boerenbond een paar flinke lieslaarzen aan te schaffen... Géén kleine stukjes meer, maar een paar flinke aangestampte, kneedbare brokken...! Maken we d'r ook meteen een leuke alternatieve knutseldag van...
Ik heb nog een verzoekje trouwens: We zoeken nog potige dames en heren die een handje uit willen steken in de zin van een bar- of deurdienst. Mocht dat je leuk lijken, reageer dan in dit topic, of mail even naar Menph of mij.
Of ik potig ben weet ik niet, maar ik wil wel een handje helpen als er tenminste een slaapplaats voor me is.
Wat houdt de deurdienst in? Geld innen en eventueel stempeltjes zetten is een stukje cake, zonder mais, heeft ik eerder gedaan.
Hooligans buiten de deur houden... mwa... mag ik dan uhm fouilleren
Moeten bij de deur dan ook voor alle zekerheid alle meegebrachte koekjes etc voorgeproefd worden
Als het maar niet de hele avond is, ik wil ook dansen, koekjes proeven wil ik wel de hele avond...
Slaapplaats mag ook de bank zijn, als die maar een driezits is.
Begrijp ik het goed jullie elkaar kennen en dat Haarlak een soort onderonsje is van bekenden?
Moet ik me in dat geval ff voorstellen hier?
relax
haarlak is gewoon een te kei gaaf gek feestje met een koekje hier en daar en soms een appeltje.
Wie iedereen is, is niet belangrijk, wel belangrijk is het dat je soms een polonaise hebt die over de tafeltjes gaat en dus kei gaaf gezellig is.
We zijn allemaal een beetje gek maar wel gezellig en vanuit deventer gaan wij komen.
Als het maar gezellig is
Ik kom uit het uiterste puntje van Zeeland. Hier zijn helaas geen gezellige jaren 80 feestjes. Dus ik was blij van Sandor te horen over Haarlak. Ik zal waarschijnlijk de hele dag in Nijmegen moeten werken en dan kan ik 's avonds even gek doen. Ik ben benieuwd. Eind jaren 80 deden wij in Tilburg als piepjonge postpunkers (alhoewel die term toen nog niet bestond) ook gek, maffe dingen meegemaakt. Tofste tijd van mijn leven!!! En iedereen was sociaal en aardig en lief toen. Alles samen delen, koekjes, appels, samen eten, was er iemand weer eens dakloos, kon die zo ergens pitten... ja gaaf was het. Dus op naar 2 oktober. Alleen nog die slaapplek...
In de jaren 80 was er al postpunk, new wave, emo, gothic, metal etc etc... alleen waren er toen nog geen namen, hokjes, hekjes en regeltjes voor. Niemand die daar destijds ook behoefte aan had, want wat een onzin. Mensen die van gothic hielden waren bevriend met postpunkers, new wavers kregen relaties met emo's, gothics gingen wekelijks naar metalconcerten... het maakte toen niets uit, als je maar van muziek hield, welke dan ook. Het maakte ook geen fuck uit of je een homo, bi, les of hetero was, Josje was gewoon Josje, Sjoerd gewoon Sjoerd en Renée was en is nog steeds Renée.
Wij werden in 1986 met onze hanenkam uitgescholden omdat wij geen echte punk zouden kunnen zijn want punk was al dood toen de Sex Pistols er mee ophielden, wij werden daarom als neppunkers gezien en werden in elkaar gemept als we het woord punk durfden uit te spreken... en dus heetten 'postpunkers' in de jaren 80 de Zwarte Raven. Beetje vreemd, want ik heb nooit een raaf met hanenkam gezien...
@Maaike, meissie, als je zo erg omhoog zit met je piemel wil ik er best aan friemelen. Nog meer behoeftes? Kaars in je reet erbij, aangestoken desnoods? Tja hoeren zijn duur tegenwoordig met de crisis, dan wil je het liever gratis. Maar ik begrijp dat meisje Sandor zich al heeft aangeboden en al net zo omhoog zit de laatste tijd met haar piemel????
Alle gekheid op een stokje... letterlijk maar vooral figuurlijk
Haarlak is gewoon een dansparty van hoog niveau! Toch? Voor seks met kaarsen en laarzen etc zijn er vast andere forums om contacten te leggen
Sommige mensen doen zich stoerder voor op internet dan ze in werkelijkheid zijn, maar Maaike, lieverd, watch your ass, want soms is het juist andersom
appeltjes... zijn wel lekker voor de dorst... ah, je mag ook drank meenemen... flesje Baileys is een goed idee als er tenminste ijsblokjes aanwezig zijn... flesje slagroom meenemen meteen dan...
als hele oude hard-core feminist reageer ik altijd wat allergisch op de term "meissie", wie weet ben ik wel groter en ouder dan jij, en dan kan het toch wel heel denigrerend overkomen..., gaan mn haren recht van overeind staan (scheelt touperen, dat dan weer wel....)
en dat geklets over de FANTASTISCHE jaren tachtig is ook n beetje suf trouwens, ik werd toen niet in mekaar gemept hoor, vanwege mn haar, ik word nu meer lastig gevallen d'r mee, toen deden ze ook aan groepjes, net als nu, en net als toen "mengen" " wij" ons nu ook in allerlei "subgroepjes", tenminste, ik wel, toen en nu. (emo's bestonden toen volgens mij niet, maar das muggeziften, en daar doe ik vandaag niet aan)
Relax Maaike... poewee... wat een reactie op een grapje van me... moet ik nu bang worden van je of zo dat je misschien ouder en groter bent? Want dat komt nogal bedreigend over wat je schrijft... jeetje zeg...
Relax, dit forum over een jaren 80 feestje zit zo vol grapjes over seks etc... doe ik een grapje terug, wordt er meteen iemand allergisch... ik bedoel, als vrouw zijnde ga ik toch echt niet serieus in op een aanbod van iemand die alleen een slaapplaats aanbied als er aan een piemel moet worden gefriemeld... als er iets denigrerend is voor een vrouw... dus ja, dan snap je toch wel dat ik daar dan een grapje over terug doe natuurlijk...
Om hier te lezen in zogenaamd stoere taal over seks, dildo's, paashaaskaarsen, op een forum waar je dingen verwacht te zullen lezen over een jaren 80-feest... zoiets is echt heel raar om allemaal te lezen en heel erg ontmoedigend als nieuwkomer hier... het is dat ik Sandor ken, maar anders was ik serieus echt afgehaakt en vraag ik me inderdaad af of dingen over seks niet beter verplaatst kunnen worden naar een ander forum... ik weet in dit forum nu genoeg over seks etc maar helemaal niks eigenlijk over Haarlak.
Ik ga hier ook niet discussiëren over groepjes van jij en wij en ons en zij... allemachtig zeg... poewee, relax man, of is man ook al een term om allergisch van te woorden... Jezus...
Ik kom wel naar Haarlak, maar ik haak hier op dit forum af... Sorry Sandor, maar hier schrik ik echt van!
mn allergische reactie was alleen maar op de term "meissie", misschien kinderachtig van mij, maar ja....
aangezien ik je toon in eerdere berichten nogal uit de hoogte "über-gothic" zo van vroeger-in-de-jaren-80-was-alles-beter-en-mooier-en-iedereen-lief-en-ik-was-er-toen-ook-al-bij vond, irriteerde ik me dr aan. daarom zei ik dat ik misschien wel groter en ouder was, niet omdat ik je stoer op je hoofd wil timmeren (jong-oud, meissie-vrouw, snap je?)
en verder is het aanbod om aan mn piemel te friemelen tuurlijk niet serieus, net als ik de vraag op internet aan wildvreemden om te mogen blijven slapen niet erg serieus nam.
en verder moet je dat geklets over internet over dildo-kaarsen-whatever tuurlijk ook niet serieus nemen, want nix op internet is echt, en zoals mensen op internet zijn, zijn ze niet in 't echt, dus wij lopen op haarlak niet in vuilniszakken rond te rennen, allerlei blokker/boerenbond producten in elkaars achterwerk te steken
maar in ieder geval tot dan, ik ben die grote oude dus....
Haarlak bestaat nu zo'n... 2 jaar? Marcella? Weet jij het nog?
Aanvankelijk bedoeld als een klein en knus wave/batcave/goth/postpunk feestje.
Ik heb tijdens mijn draaibeurten de neiging om zo af en toe een grappige/ontroerende/foute plaat er tussendoor te gooien.
Al snel werd Haarlak in het landschap van al die soortgelijke feestjes destijds...er waren er nogal wat.. de minder zichzelf serieus nemende hoogdravend moeilijk doende variant. Gewoon leuk en laagdrempelig en iedereen moet plezier hebben.
Na 2 of 3 edities krijgt zoiets zijn definitieve vorm doordat mensen verzoekjes gaan doen juist in die grappige/ontroerende/foute richting en ook werd er door mij, of een ander, geopperd om een soort 'thema' te verbinden aan elke Haarlak-avond. Niet dat we daar echt serieus mee bezig waren verder.. Maar je hoorde dat soms terug in de plaatkeuze of je zag dat terug in een uitdossing.. maar dat is allemaal te verwaarlozen en het moet ook gewoon niet te serieus zijn. Glitter, sex, dieren... wat was er nog meer?
Het gaat er wat mij betreft om dat we vooral zelf eens moeten lachen om ons theater.
Er is in deze wereld al zoveel ellende en theater om je druk over te maken en daar wil ik even niet mee bezig zijn als ik in m'n legging op de dansvloer sta met een biertje meer op.
Zelfspot werkt blijkbaar aanstekelijk en ik kan niet meer zonder.
Ik ben door Haarlak verworden tot een soort gottik Wipneus & Pim bijvoorbeeld.
Voor een nieuwkomer is dat misschien lastig te bevatten en dat heeft dan te maken met het relativeringsvermogen.. je zult dan wel te volwassen zijn ofzo.
Wat de mensen verbindt is de muziek, het wederzijds respect en het escapisme... mooi woord hoor..escapisme.
Ik kijk graag terug naar vroeger, en dan vooral naar mijn leukste en mooiste stukjes herinnering van toen.
Wat waren mijn jaren 80.. trakteren als er feest is, dansen op liedjes van Madonna, spelen met my little pony en lippen kleuren met viltstift. Niks geen punk en postpunk.. daar was ik veelste jong voor.
Ik weet dat het hip en verantwoord is om me voor te doen als een connaisseur maar ik kan alleen maar verbeelden hoe de jaren 80 waren voor pubers en volwassenen.. Voor mij was het vooral plastic en kauwgom en neon en countdown...enz enz enz...
En dan hebben we nog het trakteren... ik probeer zelf altijd iets mee te nemen om uit te delen als dank voor het enthousiasme van de mensen op de dansvloer. Zonder vrolijkheid van die mensen sta ik gruwelijk voor paal.
En zo neemt er ook weleens iemand anders wat mee.
Omdat het inderdaad leuk is om te delen wat je te delen hebt.
Maar als dat 'de bedoeling' zou zijn dan zou ik er geen zin meer in hebben.
De aarskaars.. waar kwam de aarskaars ook alweer vandaan?
Marcella en Marijke? Vertel eens, hoe zat het ook alweer... ik heb het nooit helemaal kunnen volgen maar dat hoeft ook niet want het is jullie ding.
Voor de draad ermee.. voordat er een oorlog ontstaat onder de 'infidels'.
Oorlog is zó gay. Jasses.
En daar hebben we het genre neofolk al voor.
Weehheeeeeeeee!
Iemand nog vragen of behoeften?
Kom maar naar BarbaSandor.
...eigenlijk ben ik gewoon Jezus...
This message has been edited by PluisWever van IP adres 84.31.125.90 on Sep 3, 2009 10:43 AM
Haarlak bestaat nu zo'n 3 jaar geloof ik... we hebben een stop gehad van bijna een jaar, maar dat was hip om te doen.. want dan kan je altijd een goede come back maken.
Wat betreft Haarlak is het mooi omschreven zo Sandor, het is allemaal begonnen als een soort van grapje, en dat is het nog steeds... en dat is ook het leuke ervan.
Wat betreft de aarsen en de kaarsen: Lang laaaaaaaaaaaaaaaang geleden in een ver en grijs verleden was er de gewillige kaars van Marijke hier op het dgmb... ze deed een soort van gedichtje bij een dichttopic.. en bij Mar onstond er een soort van prikkeling waardoor ze reageerde op dat toch wel lichtelijk bizarre berichtje wat haar heel erg aansprak. Een liefde bloeide op.. Marijke en Mar gingen helemaal te keer in het topic, tot alle irritatie maar ook mensen die er om konden lachen aan toe. Mar werd zelfs gebanned in die tijd.. maar dat was weer door een ander topic. Sindsdien zijn de twee dames getrouwd in gemeenschap van kaarsen.. en zelfs nu ik een relatie heb, zal Marijke nooit de scheidingspapieren tekenen.. maar dat is niet erg.. al is Marijke nu nog wel op zoek naar een nieuw aarskaarsvriendinnetje of vriendje. Ik kan het een ieder aanbevelen, als er iemand is die zacht lief, en goed in het oprekken van aarsen is dan is het Marijke wel... en ik gun haar natuurlijk ook een nieuwe aarskaarsliefde, nu ik er vandoor ben gegaan met Edie.
Mooi verwoord marcella, ik moest net even een traantje wegpinken.
Tja, lang geleden, ik was toen nog een begin twintiger, en nog niet helemaal droog achter mijn oren, hadden marcella en ik inderdaad enorme lol om onze gedichtjes over aarsen en kaarsen. Er waren nog wel een aantal mensen die het grappig vonden, al was de groep die zich er mateloos aan irriteerde geloof ik net iets groter.
Tot mijn grote spijt moet ik echter opbiechten dat het nooit verder is gegaan dan gedichtjes, oftewel dat aars kaars gebeuren is zeg maar lichtelijke onzin:) Al vinden wij het nog steeds wel ergn grappig....toch??? Marcella???...
We vinden het zeker nog grappig, en de kaars zal ons altijd op de een of andere manier blijven verbinden.. al is het maar de herinnering.. zal er verder maar niet op ingaan want dan word ik sentimenteel enzo...
A - Tanz!
A Thousand faces - Night time
Alaska y los pegamoides - Bailando
Amanda lear - Tam tam
A flock of seagulls - Nightmares
Big electric cat - Bed of nails
Camera obscura - Strange faces
Corpus delicti - Twilight
End of your garden - Dont walk away in silence
Experimental products - Feeling left out
Iron virgin - Rebels rule
Kim Wilde - Keep me hanging on
Kenny - Fancy pants
Matia bazar -Ti sento
Reducers - Airways
Red lorry, yellow lorry - Monkeys on juice
Second glance - Shackles and chains
Specimen - Ooze
Stavely makepeace - Slippery
Tragic error - Klatsche in die hande (instrumental version)
Lesbische intimiteit is maar vies.
En als god het zo bedoeld had waren er wel stukjes grieks servies opgedoken met knuffelende vrouwen.
Niet dus.
Enkel de mannenliefde heeft bestaansrecht. (zie datzelfde servieswerk)
vrouwen zijn dr alleen voor omdat servies af te wassen.
en voor de vrouwen die dat wel deden, is er een eiland in griekenland, en daar werden ze naar verbannen. misschien moeten ze daar eens archeologische opgravingen doen, en t servies bekijken....
Ik zou er trouwens niks op tegen hebben om nu naar een grieks eiland verbannen te worden:)Wil er nog iemand mee? alleen is ook maar zo alleen. Kunnen we gezellig samen naar stukjes grieks servies te zoeken om lekker mee te gaan mozaieken:)
En bedankt Iez, ik weet zeker dat ik vannacht wakker schrik van een nachtmerrie, badend in het zweet enzo. Je rakelde zojuist iets op wat ik echt uit mjin gedachte had gebannen.
(Inloggen nightporter) DutchGothic MB Member 137.56.154.173
Re: precies
September 11 2009, 10:23 PM
Een kleine lijst verzoekjes:
The Feelies - Fa cé-la
The Comsat Angels - Under the influence
The Stones Roses - I wanna be adored
The Jesus and Mary Chain - Reverence
Camouflage - The great commandment
Pixies - Gigantic
Pere Ubu - 30 seconds over Tokyo
Real Life - Catch me I'm falling
Pseudo Echo - A beat for you
This message has been edited by nightporter van IP adres 137.56.154.173 on Sep 11, 2009 10:37 PM
ach sorry marijke
Ik zal het niet meer doen. Maar wat nu als hij op haarlak komt. Wat dan:)
anyway we gaan gewoon eerst beginnen het griekse eiland voor te stellen
uhm verzoekjes? Die moet ik nog doen
iets van sesamstraat? om mee te beginnen
Nu schoolstress niet meer aan de orde is en ik in de weekenden (als ik ze vrij heb, dat is) zowaar ook nog tijd heb voor vermaak ga ik gewoon echt inplannen om hier weer eens bij te zijn! Ik zet het meteen in de agenda.
Wat gaat het niveau hier overigens met de seconde omlaag als ik zo dit topic doorlees :P
Je komt een week of twee niet kijken en het is meteen een groot orgastisch drama. Jeetje!
Hoe dan ook, er staan al een heleboel hele aardige verzoekjes in, maar in het kader van übergaye foute vergeten jaren '80 nummers wil ik echt heel graag deze, voor wie hem kent:
Nuit de folie van Debut de soirée of iets in die richting... Youtube kent 'em ook!
http://www.youtube.com/watch?v=NuDDC6i84fo
Anderssoortig fout en niet zo heel erg obscuur maar waar ik wel behoefte aan heb:
Neneh Cherry - Buffalo stance
Adamski & Seal - Killer
Spear of Destiny - The Wheel
The Chameleons - Nostalgia
Devo - Mongoloid (DAG versie is ook welkom :P)
Gruppo Sportivo - The Pogo Never Stops
DATA - Fever of Love
Mito - Droid
The Cramps - Naked Girl Falling Down the Stairs
Skeletal Family -Alone She Cries
Alien Sex Fiend - Class of '69
The Damned - Eloise
Schleim Keim - Bullenterror
Creaming Jesus - A Forest
Welle:Erdball - Monoton und Minimal
TALL BOYS - Ride This Torpedo
Living in a Box - Living in a Box
Turbonegro - Sell Your Body (to the Night)
Elvis Costello & The Attractions - Pump it Up
Zombina and the Skeletones - Nobody Likes You (When You're Dead)
Dronning Maudland - Chains of Fear
The Neon Judgement - Tomorrow in the Papers
Paralisis Permanente - Autosufficiencia
Terrorgruppe - 99 Terrorlieder
Johnny Cash - When the Man Comes Around
The Coffinshakers - Dracula Has Risen From the Grave
Specimen - Sharp Teeth, Pretty Teeth
Blitzkid - Pretty in a Casket
En vast nog wel een paar meer die écht niet kunnen...
echt een hele mooie tekst, echt iets voor gebroken harten
So long sitting here,
Didnt hear the warning.
Waiting for the tape to run.
Weve been moving around in different situations,
Knowing that the time would come.
Just to see you torn apart,
Witness to your empty heart.
I need it.
I need it.
I need it.
Through the wire screen, the eyes of those standing outside looked in
At her as into the cage of some rare creature in a zoo.
In the hand of one of the assistants she saw the same instrument
Which they had that morning inserted deep into her body. she shuddered
Instinctively. no life at all in the house of dolls.
No love lost. no love lost.
Youve been seeing things,
In darkness, not in learning,
Hoping that the truth will pass.
No life underground, wasting never changing,
Wishing that this day wont last.
To never see you show your age,
To watch until the beauty fades,
I need it.
I need it.
I need it.
(second verse on warsaw album)