NOODZAAK (Inloggen M.N.A.S.H.-) van IP adres 86.93.245.95
[IMG][/IMG]
Zaterdag 24 oktober vindt de vierde editie van NOODZAAK plaats.
Dit keer live met: Distel en Protocol Novikov
Distel presenteert een eigenzinnige mix van angst pop en minimal en is bekend van optredens op Glaxclock en Central Noise Festival III.
Check de myspace site voor meer inhttp://www.myspace.com/disteldma
Protocol Novikov is een zijproject van één van de leden van Volksweerbaarheid en brengt een geheel eigen sound waar post industrial chansons en noise elkaar ontmoeten.
Myspahttp://www.myspace.com/protocolnovikov.
De zaal gaat open om 20:30 uur.
Na de optredens zal de afterparty verzorgd worden door djs TRAKTOR X en M.N.A.S.H. waar je op een mix van neofolk, EBM, NDW, wave, goth, batcave, (post)punk en veel meer getrakteerd wordt.
Uiteraard zijn verzoekjes welkom!
This message has been edited by M.N.A.S.H.- van IP adres 86.93.245.95 on Sep 12, 2009 8:50 AM This message has been edited by M.N.A.S.H.- van IP adres 86.93.245.95 on Aug 30, 2009 9:32 PM This message has been edited by M.N.A.S.H.- van IP adres 86.93.245.95 on Aug 21, 2009 5:34 PM
Had ik hier niet al van gehoord?
We zullen het in ieder geval in d'n agenda zetten. We beloven nog niks, want met onze leeftijd weet je nooit wat er allemaal tussen komt. Vraag is dan ook of ik O.R.E. wel overleef - als we daar heen gaan althans.
Niet zo mopperen zonneschijn.
De heren dj's mogen ook weleens een complimentje ontvangen.
Of de bandjes goed zijn weet ik pas na afloop van het optreden.
Vind je een hele avond Genocide Organ wat zwaar op de maag. Nou dan wissel je het toch af met Hototogisu, South Saturn Delta, sutcliffe Jugend, C.C.C.C., hijokaidan, Skullflower, Marhaug, Total, en Wolf Eyes. Maar anders weet ik uit betrouwbare bron dat M.N.A.S.H een BDN CD gekregen heeft met een hele fijne versie van "I Hate You".
De 24ste laten we België kennis maken met de Duitse Keuken ,alwaar ook divers Nederlands vleeswaar te vinden zal zijn. In kombinatie met Belgisch bier zal dat ook vast goed komen. Dinsdag de 27ste zullen we met een rondtrekkende beweging aankomen in de Onderbroek in Nijmegen alwaar wij onze gerechten bereiden tussen de hoogstandjes van Donne et desire en het Amerikaanse Animal Hospital.
Kom proeven, kom feesten, kom dansen.....
(Inloggen nightporter) DutchGothic MB Member 194.121.200.66
Re: @Philth
October 19 2009, 6:30 PM
De laatste weken kom ik aan uitgaan nauwelijks nog toe maar komende zaterdag wil ik hier zeker wel bij zijn. Waarschijnlijk kom ik pas rond 12 uur binnenvallen, U ziet me wel verschijnen.
De zaal gaat om 20:30 open.
Eerste band zal rond 21:30 beginnen.
Laatste act zal rond 22:30 beginnen
Tussendoor en na de bands zullen
collega Traktor-X en ondergetekende hun best doen om jullie met wat muziekjes te vermaken. Afloop van de avond is om circa half drie.