Het DGMB wordt gesponsord door:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  

Steun MS Stubnitz in Amsterdam - Petitie

October 2 2009 at 6:48 PM
  (Inloggen vsbl)
van IP adres 85.144.189.36

Het onderstaande bericht zat net in mijn mailbox. Ik hoef denk ik niet echt uit te leggen waarom ik het hier cross-post: allemaal even lezen en de petitie ondertekenen zou ik zo zeggen!

Steun MS Stubnitz in Amsterdam

Ms Stubnitz is een onafhankelijk, zichzelf bedruipend, drijvend cultuur-en feestpodium dat door de havens van Europa vaart en reeds 5 jaren een vaste ligplaats heeft in de NDSM werf te Amsterdam. Hier verblijft ze elk jaar rond de 3 maanden en biedt zo een van de mooiste alternatieve locaties voor feesten, theater en concerten. Dit jaar blijkt het niet meer mogelijk een vergunning te verkrijgen voor evenementen waar ook publiek aanwezig mag zijn. Waarom op MS Stubnitz niet, en in de andere feestlocaties (Melkweg, Paradiso, Escape) wel? Zonder vergunningen: geen activiteiten, zonder activiteiten: geen MS Stubnitz. Een faillissement dreigt.. Snelle actie is gewenst: elke dag en elk weekend dat Stubnitz dicht is worden alle betrokkenen gedupeerd.

Steun MS Stubnitz in haar voortbestaan en onderteken de petitie op Ticketscript.
Hoe eerder we mensen verzamelen, hoe beter!
Help alsjeblieft door deze informatie door te sturen binnen je eigen omgeving, netwerken en mailinglijsten. Wie weet helpt deze actie voorkomen dat Stubnitz compleet verdwijnt.

meer informatie:
www.clanrewired.com/Steun_MS_Stubnitz_in_Amsterdam.html

onderteken via deze direkte link voor de petitie:
www.ticketscript.com/guestlist.php?org_id=1829&event_id=30039&ticket_id=49818

Namasté, Jennifer aka. Invisible Imagery aka. [vsbl]
Myspace * Livejournal * IntonaRumori

This message has been edited by vsbl van IP adres 85.144.189.36 on Oct 2, 2009 7:07 PM
This message has been edited by vsbl van IP adres 85.144.189.36 on Oct 2, 2009 6:49 PM

Respond to this message   
AuthorReply

(Inloggen weird_hobbes)
DutchGothic MB Member
80.57.67.111

Signed

October 3 2009, 1:56 PM 

Want de Stubnitz is veel te leuk om te moeten missen sad.gif

Respond to this message   

run_paint_run
(Inloggen run_paint_run)
212.187.62.61

Re: Signed

October 5 2009, 1:52 PM 

up!

Respond to this message   

Traktor_X
(Inloggen Traktor_X)
94.215.67.197

Re: Signed

October 6 2009, 9:41 PM 

OK dan getekend - ben er maar 1 keer geweest, maar idd zeker een bijzondere locatie.

Respond to this message   
Current Topic - Steun MS Stubnitz in Amsterdam - Petitie
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement