Ik vroeg me af of er ook necrofielen zijn die hitsig worden van een vleeswarenafdeling in de supermarkt. Effe stiekem een pak karbonades tussen de dijen...Uren pret met een mergpijpje...Of moet het vlees nog menselijke trekjes hebben?
BlackNr.1 (Inloggen BlackNr.1) DutchGothic MB Member 62.195.110.190
Deze is ook geil
October 24 2009, 6:23 PM
Vooral de laatste alinea vond ik vermakelijk:
Man sekst met lijken
Een man die zestien jaar in een mortuarium in Ohio heeft gewerkt en vastzit voor het hebben van seks met een lijk, heeft bekend nog meer lijken verkracht te hebben.
De 56-jarige Kenneth Douglas riskeert een celstraf tot maximaal drie jaar. Hij werkte 's nachts in het mortuarium, en nodigde vaak vrouwen uit voor feestjes met drugs en alcohol. Ook had hij seks met de lichamen die wachtten op autopsie.
Momenteel zit Douglas vast omdat hij seks heeft gehad met het lichaam van een 18-jarig meisje, dat was vermoord en bijna was onthoofd. Hij heeft bekend seks te hebben gehad met nog twee lijken. Een van deze vrouwen was omgekomen door wurging, de ander was door een ruit op de derde verdieping geduwd.
De eerste veroordeling van Douglas was goed nieuws voor de moordenaar van zijn sekspartner. Die is namelijk ter dood veroordeeld voor moord en verkrachting, maar beweert zijn slachtoffer niet te hebben verkracht. Later bleek dat het sperma op haar lichaam van Douglas was.