Knight of ni! (Inloggen Knight_of_Ni) DutchGothic MB Member 212.120.80.4
Nee dus....
December 24 2000, 1:19 AM
Sinds ik er achter ben gekomen dat Ti-Ta tovenaar niet echt was is mijn geloof in elke vorm van magie ingestort.... (Oh ja, H. Kazan was ook een oorzaak...)
Nou: Ik gweloof dat Magic: The Gathering een leuk spel is, en magie werkt hier en daar ook, maar als ik elke 'ziel' moet geloven deze echt magie kan, dan zag de wereld er nu wel anders uit (auto's zouden bijvoorbeeld nu op mana rijden ipv. benzine)
Wonderen, magie, geesten, okay, maar op de schaal waarom iedereen beweert dat er iets gebeurd, zou er alweer een wetenschappelijke verklaring voor zijn.
Het schaad niet te dromen...
Maar wakker worden ook niet...
En alles is echt genoeg om te zorgen dat sommigen die zich er wel mee bezig houden, maar eigenlijk te zwak van gewest en kennis zijn, er problemen mee kunnen krijgen. Zeker necromancie is errug link. Maargoed...
maar real magic.....en ik ben er gisteravond achter gekomen dat ik telepatische energieen heb...dus hierdoor wordt mijn geloof in magie allen maar sterker......
Dark greetings,
Lucifugious kisses,
Necromancer CobraXF
"Necromancy is the art of death and conjuring spirits...
Ik geloof in de natuur en zowel haar heilzame als vernietigende uitwerking op de mens. En ik geloof in gezond verstand.
In z.g.n. trics geloof ik niet.
En telepathisch ben ik zeer sporadisch en alleen met bepaalde personen.
Verder geloof ik in geesten.
Dit is toch niet stiekem een onderzoek naar hoe paranormaal aangelegd de dutch gothics zijn, he?
Momenteel ben ik met telepatische energieen aan het proberen jongedame Triffids voor me te winnen. Maar ik vermoed dat ze het gemerkt heeft en een ijzeren vergiet op heeft gezet. Zoals iedereen weet houden ijzeren vergieten telepatische energieen tegen. Lach dus niet als je iemand dat in publiek ziet dragen! Die beschermd zich tegen telepatische energieen.