Emmm, ik ben hier niet goed in, maar ik wil toch maar een msg hier zetten, wie weet werkt het.
Ik (Niels) ben namelijk in de Autoslaaptrein vanuit Perpignan(Z-Frankrijk) van 10 juni een geweldig meisje tegengekomen. Ik was die jongen die die Nirvana-CD kwam lenen. Ik ben zo stom geweest om niet te zeggen dat ik ontzettend verliefd ben geworden/geraakt (hoe zeg je zoiets?). Anouk; als je dit leest, zou je dan please willen mailen; of jij misschien hetzelfde voelt, ondanks mijn acties van die avond. Please???????????
Deze Anouk was van 1 juni tot 10 juni op vakantie; met de trein richting Z-Frankrijk. Ik heb me laten vertellen dat ze uit de buurt van Soest oid kwam. Ze was op heen en terugreis gekleed in: Rode jurk+zwart hesje-achtig iets, en kistjes. Luisterd oa naar The Gathering en Nirvana. Meer info heb ik eigenlijk niet, dat is het probleem, behalve dat ze erg knap is. Het is iig niet de Zangeres, voor die mensjes die leuk denken te gaan doen.
De Anouk die ik bedoel komt uit Sassenheim. Becshrijving en muzieksmaak komen overeen. Maar ik ben geenszins zeker! Overigens heeft de Anouk die ik bedoel al een vriendje.....
Dan zullen we maar hopen dat t r niet is hè?
Maar de systematiek van het mij immer achtervolgende ongeluk sinds mijn geboorte en creatie zal hier best wel eens van toepassing kunnen zijn. Uhum, maar iig bedankt.