Is Dead Stop niet die band die telkens overal afzegt, vooral toen hun single nog net niet uit was.
ED
Re: Kerstival poster
October 5 2003, 8:37 PM
Maar ik ben zeker weer van de partij en ik hoop dat de afterparty ook een vette line-up krijgt.
Anonymous
October 5 2003, 8:37 PM
wat heeft het nationaal popinstituut hier mee te maken?!?!
eef
omdat
October 5 2003, 9:13 PM
zo'n festival behoorlijk veel doekoe kost,film voor de poster laten maken,inkt en papier regelen,paar honderd posters zeefdrukken,paar duizend flyers copieren, versturen,eten voor om en nabij 100 man,bands uitbetalen en evt.extra kosten zijn we voor de grap eens op zoek gegaan naar een stichting die evt. subsidie zou kunnen geven en die hebben we gevonden.
Voorwaarde daarvan is dat het N.P.I. logo op de flyer/poster vermeld moet worden en zo hebben wij geen stress om op qiet te 'moeten'spelen en dat is een prettig gevoel als je zo'n festival vanuit een vrijwillige basis opzet en niet elke cent moet verantwoorden naar de gemeente..
eef
en
October 5 2003, 9:17 PM
de afterparty van De Raad word fucking vet!
O.a. Seein Red en VISONS of War
Bootsman
jahaaaa
October 5 2003, 10:42 PM
Optreden die dag is gecancelled dus ik kan hier gewoon bijzijn.
kus de geit
October 5 2003, 11:01 PM
dudette
geen overleg over de poster?
eef
lekkere dude
October 5 2003, 11:19 PM
gewoon een probeerseltje..verveelde me vanavond!
eef
en
October 5 2003, 11:22 PM
ongeloofelijke oen die ik ben heb de datum vergeten erbij te zetten
Zo heb ik altijd wat he met die postertjes...zucht!
If you like the idea of this messageboard being shared and supported by different people (thereby increasing the communication with, and support for, one another) and do an intelligent d.i.y. orientated webpage yourself, please contact us here for more info on how to join in.