Er spelen de laatste tijd heel veel goeie beginnende punkbandjes maar het lijkt erop dat die eigenlijk alleen maar in hun eigen provincie blijven hangen.
Ik had het plan om een festival op te zetten in Parkhof waar jonge kids hun muziek kunnen komen laten horen.
Met jonge kids bedoel ik dus vanaf een jaar of 13,14 tot een jaar of 19 en een set van ongeveer 20 minuten spelen met eigen nummers(dus geen covers).
Speel je zelf in zo'n band of ken je zo'n bandje mail me dan even...
don't mess with mum...
wie mij fucked krijgt een fuck terug!
anargeek
Re: Beginnende punkbands gevraagd...
October 6 2003, 5:24 PM
probeer Niolism uit Den Haag, das een punk bandje en volgens mij zijn ze nog niet zo oud en ze wilden sowieso nog een keer in alkmaar spelen.
website: surf.to/niolism
of mail ze anders
October 6 2003, 5:28 PM
sorry eef
eef
nee het gaat echt om
October 6 2003, 5:29 PM
bands die nog niet in Parkhof hebben gespeeld...
Het is echt tijd voor tha new breed, boy!
le petit roro
October 6 2003, 5:52 PM
eef, ik wilde even zeggen dat ik dit echt een geweldig idee vind,
uit amersfoort komen de "decoratives" , streetpunk ofzow... die hebben ook niet zoveel optredens volgens mij ...
liefs, roro
October 6 2003, 6:00 PM
dat weet ik ook, eef. maar, ik kan toch nog wel voor <20 door.........net als jij?
en inderdaad heel erg gaaf initiatief!
herman
October 6 2003, 6:12 PM
was een band in groningen die skint hette waren volgens mij ook in de buurt van 16 jaar of ze nog bestaan weet ik niet.
eef
nou wat een complimentjes...
October 6 2003, 6:23 PM
bloos bloos hihihi
Roro de "decoratives" zijn verder dus ook niet welkom in Parkhof aangezien een bandlid van deze band er soms nogal dubieuze denkbeelden op na houd en niet echt uitblinkt in zijn ongenuanceerde uitspraken.
le petit roro
October 6 2003, 7:00 PM
ja, die verhalen heb ik ook gehoord ja..
Anonymous
October 7 2003, 5:52 PM
skint bestaat nog.
Gristen Hond
Whaaa!
October 7 2003, 8:34 PM
Ik ken Good Charlotte!! Die willen vast wel komen! (Dood als jullie ze niet willen!)
If you like the idea of this messageboard being shared and supported by different people (thereby increasing the communication with, and support for, one another) and do an intelligent d.i.y. orientated webpage yourself, please contact us here for more info on how to join in.