<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

GEZOCHT: prijslijsten met de actuele verkoop-advies prijs van ...

December 22 2002 at 1:03 AM
  (no login)
van IP adres 194.134.0.101

Tamyia, Dragon, Revell, Italerie e.d., bouwdozen van militaire voertuigen.
De sectie materieelherkenning heeft de hulp ingeroepen van de TWENOT voor het bepalen van de vervangingswaarde hun verzameling (ca. 200 stuks)modellen van bovengenoemde merken.
Dus wie heeft dit toevallig in een Exel bestandje staan c.q. weet een link waar ik deze kan vinden ?
Misschien zit er wel een excursie aan vast t.z.t. voor een beperkt aantal TWENOT leden. Diegene die de informatie levert staat dan alvast boven aan de lijst !

Heren, bijvoorbaat dank en reacties naar mijn e-mail adres.

Marc Tempels (secretaris TWENOT)

Respond to this message   
AuthorReply

(no login)
195.241.242.204

Ben er al mee bezig

December 22 2002, 2:11 PM 

Hi,
ik ben ook reeds benaderd door AooI vd Hoeven, en ben er dus ook al mee bezig. ik heb al de lijsten v Tamiya Italerie en Dragon.
Greetz Axel RHvS

Respond to this message   

(no login)
194.69.25.11

Tamiya : www.tamiya.nl

December 23 2002, 8:20 PM 

He Marc

Prijslijst van tamiya is te downloaden van www.tamiya.nl in PDF format

Philip jan van Sandwijk

Respond to this message   
Current Topic - GEZOCHT: prijslijsten met de actuele verkoop-advies prijs van ...
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2013 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

Bedankt voor Uw bijdrage(n) De Twenot behoudt ten alle tijde het recht om berichten te verwijderen als de inhoud racistisch, fascistisch, kwetsend, niet relevant of simpelweg oervervelend is.
Ook het niet willen opvolgen van de simpele basis regels zal resulteren in het verwijderen van Uw bericht(en)
Alle andere hobby gerichte mail is welkom. Voor vragen, opmerkingen en klachten kunt U contact opnemen met de webmaster via dit email adres: [email protected]