<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Niet WOII, maar misschien toch de moeite om te bekijken?

December 23 2002 at 10:31 PM
  (Inloggen violentg)
van IP adres 213.224.83.70

Beste medemodelbouwers,

hierbij een paar fotootjes van het laatste figuur dat ik af gekregen heb. Het is een Oosterse rideer omstreeks 1190 van onze jaarrekening. Het is een 54mm witmetalen model van het Franse merk Durendal. Naar (goede?) gewoonte is het volledig in olieverf geschilderd. Alle kommentaar wordt ten zeerste ge├Ąpprecieerd.

Vele kerstgroeten,

Gino Poppe

Respond to this message   
AuthorReply

(no login)
145.53.2.42

nog steeds niet verleerd...........

December 23 2002, 11:10 PM 

hoi Gino,

middeleeuwen, wwII, sf, ...............
je weet als je de techniek beheerst komt alles goed uit de verf.

en ja jij beheerst het dus, mijn compliementen zit er erg mooi uit.

als je je soms een keer verveel mag je wel een keer met een van onze figuren aan de slag.

je krijgt het figuur gratis van me, en mag hem na het schilderen ook nog houden.

alleen..........wil ik er een paar foto's van maken voor de verpakking,oook komt dab je naam op de verpakking. painted by......

het is lang geleden dat we elkaar spraken, ikhoop je binnenkort weer eens te ontmoeten.

alvast fijne kerstdagen en een goed 2003

Ton

scale-line

Respond to this message   

(Inloggen janwillem)
213.93.22.5

ZIet er weer goed uit Gino..

December 24 2002, 11:05 AM 

zie je in het nieuwe jaar weer. Volgens mij is er ook nog een pakketje voor ons onderweg vanuit de States.

prettige kerstdagen en het allerbeste voor 2003!!!

Jan Willem

Respond to this message   

(no login)
194.138.137.11

ERRUG MOOI Gino

December 24 2002, 1:34 PM 

Geef je ook workshops?

Groeten,

Marc

Respond to this message   

(no login)
212.29.182.21

Errug mooi !!!!

December 24 2002, 2:33 PM 

Tot op heden is het mij nog nooit gelukt om met olieverf een mooi resultaat te krijgen. Zou jij daarom misschien een "how to" willen schrijven en misschien op de Twenot site zetten voor ons 'Leken'.

De groeten,

Marc (die het erg graag zou willen leren)

Respond to this message   

(no login)
213.224.83.70

Dank u

December 24 2002, 6:31 PM 

Yo de mannen!!!

Allen bedankt voor de comentaren. Alhoewel ik schilder omdat ik me dan amuseer maar het doet me ook enorm plezier om te horen dat andere het mooi vinden.

Ton, ik wil zeker een figuur voor je schilderen, daar zijn vrienden toch voor? Zolang het maar niet groter dan 90 mm is want dat kan ik echt niet schilderen (problemen met het blenden). Mail je me nog voor de verdere details te bespreken (beastie-gino@pandora.be), en anders zie ik je wel in Hoboken zeker?

Ja, Jan Willem, ook ik wacht elke dag de komst van de postbode vol ongeduld af.

Ik zou wel een "workshop" willen geven, alleen weet ik niet waar en wanneer. De manier waarop ik schilder (nat op nat, nat op droog en glazeren) leent er zich ook niet echt toe om alles in 1 sessie te demonstreren. Maar als je voorstellen hebt laat je het maar weten.

In principe schilder ik de rest van een figuur hetzelfde als de huidskleur alleen gebruik ik natuurlijk andere kleuren. Welke technieken ik gebruik voor de huidskleur kan je nalezen op de Twenotsite. het is mijn goede voornemen om voor begin volgend jaar een Nederlandstalig artikel te schrijven over hoe ik kleding schilder en dat dan op de Twenotsite te posten, als de webmaster geïntresseerd is natuurlijk.

Als jullie willen, wil ik hier ook wel een paar foto's posten telkens ik een figuur klaar heb. laat maar iets weten of er intresse voor ie en dan zien we wel weer.

Vrolijke kerstfeest en een enorm goed 2003!!!!

Gino Poppe

Respond to this message   
Current Topic - Niet WOII, maar misschien toch de moeite om te bekijken?
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

Bedankt voor Uw bijdrage(n) De Twenot behoudt ten alle tijde het recht om berichten te verwijderen als de inhoud racistisch, fascistisch, kwetsend, niet relevant of simpelweg oervervelend is.
Ook het niet willen opvolgen van de simpele basis regels zal resulteren in het verwijderen van Uw bericht(en)
Alle andere hobby gerichte mail is welkom. Voor vragen, opmerkingen en klachten kunt U contact opnemen met de webmaster via dit email adres: twenot@twenot.nl