<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Scorpion in dienst bij de Belgische landmacht

January 8 2003 at 1:01 PM
Barry van der Aart  (Inloggen Barry.van.der.Aart)
van IP adres 62.58.92.75

Hallo,
Ik heb mijn onderstaande vraag wel eens gesteld bij de nieuwsgroep van Armorama.
Maar ik krijg telkens een link door naar de FV-107 Scimitar een aangezien de toren van dit voertuig wel wat scheelt is het toch niet telkens wat ik zoek.
Weet iemand misschien hier waar ik het beste kan kijken?

Alvast bedankt.

Hallo allemaal,

Ik wil graag deze kit van de CVR(T) FV101 Scorpion van ARV-club (AF 35S-02) maken zoals dit voertuig dienst heeft gedaan bij de Belgische landmacht.
Nou ontbreekt het mij alleen nog een beetje aan duidelijke foto's. Ik heb hier wel verschillende boeken liggen maar daar staan meer foto's in van Scorpions die bedekt zijn onder camouflagenetten.

Mijn vraag nu. Heeft iemand misschien een paar duidelijke foto's van een Scorpion voor mij in dienst bij de Belgische landmacht? Het liefst zonder camouflagepatroon. (Dus standaard een kleur) Weet ook misschien iemand welke kleur ik het beste kan gebruiken voor dit voertuig? Tamiya XF-62 Olive Drab?

Alvast bedankt!

Barry

Respond to this message   
AuthorReply
Marcel Jussen
(no login)
217.120.125.172

Belgische FV101-Scorpion

January 8 2003, 7:19 PM 

Barry,

Dit zijn een aantal foto's van een bewaard voertuig. Niet echt representatief maar het is tenminste iets.
Olive Drab XF61 zou inderdaad geen slechte keuze zijn.

En deze zijn volgens mij ook van onze altijd vriendelijke zuiderburen:

M.vr.gr.,
Marcel Jussen

Respond to this message   
Barry van der Aart
(Inloggen Barry.van.der.Aart)
212.64.58.174

Bedankt Marcel! Hier kom ik al een heel stuk verder mee. (N/T)

January 9 2003, 9:32 PM 

Respond to this message   

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

Bedankt voor Uw bijdrage(n) De Twenot behoudt ten alle tijde het recht om berichten te verwijderen als de inhoud racistisch, fascistisch, kwetsend, niet relevant of simpelweg oervervelend is.
Ook het niet willen opvolgen van de simpele basis regels zal resulteren in het verwijderen van Uw bericht(en)
Alle andere hobby gerichte mail is welkom. Voor vragen, opmerkingen en klachten kunt U contact opnemen met de webmaster via dit email adres: twenot@twenot.nl