Wie weet een winkel in de buurt van Amsterdam of Lelystad waar ze Humbroll verf verkopen? En weet iemand een website waar je het leveringsprogramma van Humbroll kan bekijken?
ik gen geen modelbouw zaak in Amsterdam, maar het lijkt mij dat er wel eentje zit, en voor zover ik weet verkoopt iedere modelbouw zaak humbroll verf, omdat het de meest gebruikte verf is.
als je wilt vraag ik aan mijn "vaste" modelbouw winkel in de buurt een humbroll folder met alle kleuren, ect voor je, en stuur ik t op.
Als je deze site aan klikt http://www.modernmodels.com/Humcont.htm en dan vervolgens één van de 4 bovenste links aanklikt krijg je het kleurenprogramma van Humbrol.
Bedankt voor Uw bijdrage(n) De Twenot behoudt ten alle tijde het recht om berichten te verwijderen als de inhoud racistisch, fascistisch, kwetsend, niet relevant of simpelweg oervervelend is. Ook het niet willen opvolgen van de simpele basis regels zal resulteren in het verwijderen van Uw bericht(en)
Alle andere hobby gerichte mail is welkom. Voor vragen, opmerkingen en klachten kunt U contact opnemen met de webmaster via dit email adres: twenot@twenot.nl