<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Humbroll: waar te koop en waar op internet

February 9 2003 at 3:19 PM
  (no login)
van IP adres 213.46.152.55

Wie weet een winkel in de buurt van Amsterdam of Lelystad waar ze Humbroll verf verkopen? En weet iemand een website waar je het leveringsprogramma van Humbroll kan bekijken?

Respond to this message   
AuthorReply

(Inloggen frans68)
80.60.206.174

humbroll

February 9 2003, 3:51 PM 

hallo michiel,

ik gen geen modelbouw zaak in Amsterdam, maar het lijkt mij dat er wel eentje zit, en voor zover ik weet verkoopt iedere modelbouw zaak humbroll verf, omdat het de meest gebruikte verf is.

als je wilt vraag ik aan mijn "vaste" modelbouw winkel in de buurt een humbroll folder met alle kleuren, ect voor je, en stuur ik t op.

gr,
frans.

Respond to this message   

(no login)
213.46.152.55

Top!

February 9 2003, 4:13 PM 

Als je dat wilt doen, heel graag Frans! In Lelystad zit een redelijk grote modelbouwzaak, maar die verkoopt alleen Tamiya en Revell.

Respond to this message   

(Inloggen frans68)
80.60.206.174

geen probleem, e-mail.....

February 9 2003, 7:07 PM 

me even je gegevens, en zodra im het foldertje met de artikelen heb stuur ik 't op.

gr,
frans.

Respond to this message   

(no login)
62.166.26.250

Re: geen probleem, e-mail.....

February 9 2003, 9:46 PM 

Kijk eens bij het Scale Train House aan de Bilderdijkstraat in Amsterdam.
Die hebben Humbroll in de schappen staan.

Respond to this message   

(no login)
62.251.11.0

Humbrol kleurtjes

February 10 2003, 12:32 PM 

Hoi Michiel,

Als je deze site aan klikt http://www.modernmodels.com/Humcont.htm en dan vervolgens één van de 4 bovenste links aanklikt krijg je het kleurenprogramma van Humbrol.

Succes,

Arjan

Respond to this message   
Current Topic - Humbroll: waar te koop en waar op internet
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2013 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

Bedankt voor Uw bijdrage(n) De Twenot behoudt ten alle tijde het recht om berichten te verwijderen als de inhoud racistisch, fascistisch, kwetsend, niet relevant of simpelweg oervervelend is.
Ook het niet willen opvolgen van de simpele basis regels zal resulteren in het verwijderen van Uw bericht(en)
Alle andere hobby gerichte mail is welkom. Voor vragen, opmerkingen en klachten kunt U contact opnemen met de webmaster via dit email adres: twenot@twenot.nl