<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Kleurenvraagje !

February 26 2003 at 9:51 PM
Raymond Repping  (no login)
van IP adres 217.122.108.129

Hi,

Ik ben bezig met een Panthertoren op een Stahlunterzatz. Misschien wel eens van gehoord een soort ingegraven Panthertoren (in dit geval dan)op een stalen behuizing in Berlijn ed.

Maar welke kleur had die untersatz eigenlijk, ik weet inmiddels dat het dik plaatstaal is maar welke kleur spuit ik dat eigenlijk, ik gebruik humbroll daarvoor. Ik kan 'm wel grijs spuiten maar ik weet eigenlijk niet zo goed welke kleur grijs, donker of een lichtere kleur !

Thanks Raymond

Respond to this message   
AuthorReply
Ronald Kok
(Inloggen ron_piet)
62.234.2.234

Stahlunterzatz

February 26 2003, 10:50 PM 

Hi Raymond,

Dit in een Berlijn diorama kan weleens een probleem zijn, namelijk dat dit niet in Berlijn is gebruikt voorzover ik het weet.

Over de kleur, ik denk gewoon een menie kleur, of panzer geel, dit lig aan de schilder die hem geschilderd heeft

Ronald Kok

The Recovery Site
http://home.wanadoo.nl/ronkok

Respond to this message   
Raymond Repping
(no login)
205.157.81.196

Berlin !

February 27 2003, 10:03 AM 

Hi Ronald,

Ik heb wel eens een foto van zo'n ding in Berlijn, tenminste dat stond in de tekst langs de foto. Het kan natuurlijk zijn dat de tekst niet helemaal klopte !

Maar waar werden ze dan gebruikt, behalve italie ! Ik wilde die panthertoren met die stahlunterzats gebruiken in een berlijn dio met een verwoeste T34 tank ergens erbij ! en wat duitse figuren die onder vuur liggen

Ps die panther toren is trouwens ook buiten werking, granaat inslag.

ik gebruik die 2 sets van MIG

Dus ik gebruik de stahlunterzats uit 1 set en die beschadige panthertoren uit die andere set.

Maar welke humbroll kleur kan ik nu gebruiken voor die stahlunterzats !

Groetjes Raymond

Respond to this message   
Peter van Dijk
(no login)
62.251.33.19

ingegraven Panther-koepel......

February 26 2003, 11:56 PM 

Heb ik gezien in de aflevering "stalemate in Italy",
van Discovery. De stalen onderbouw heb ik niet gezien.
Die zit dus ondergronds ?

Werd gebruikt in de aangelegde verdedigingslinies.

misschien heb je wat aan deze info....

groetje, Peter

Respond to this message   

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

Bedankt voor Uw bijdrage(n) De Twenot behoudt ten alle tijde het recht om berichten te verwijderen als de inhoud racistisch, fascistisch, kwetsend, niet relevant of simpelweg oervervelend is.
Ook het niet willen opvolgen van de simpele basis regels zal resulteren in het verwijderen van Uw bericht(en)
Alle andere hobby gerichte mail is welkom. Voor vragen, opmerkingen en klachten kunt U contact opnemen met de webmaster via dit email adres: twenot@twenot.nl