<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

revell 1/9 bmw

March 27 2003 at 10:50 AM
niels rombouts  (no login)
van IP adres 212.178.7.57

Wie heeft de kit van revell al gebouwd/iets van gelezen en hoe is de kwaliteit ervan..Zitten er nog accesoires bij net als ESCI doet.. en een manneke maybe??

Is de BMW R75 met zijspan.

Zag hem gisteren staan voor 53 euro..

Niels

Respond to this message   
AuthorReply
niels rombouts
(no login)
212.178.7.57

sorry is de zundapp KS750 voor het vorige bericht...

March 27 2003, 10:53 AM 

n/t

Respond to this message   
niels rombouts
(no login)
212.178.7.57

Nee, toch beide hihi zundapp en bmw (was nog niet wakker)

March 27 2003, 10:55 AM 

gaat om de bmw en zundapp

Respond to this message   
Bert
(no login)
213.17.55.186

Ik ben bezig met de R75 zijspan

March 27 2003, 1:17 PM 

Al staat hij nu even in de spreekwoordelijke ijskast, maar de eerste grijze kleur zit erop.
Ik ken de oude Esci kit niet, maar opzich is het een goed model, de zijspanbak behoeft wel wat plamuurwerk en ook op de motor zelf zijn wat kleine dingetjes die niet geheel mooi passen, maar over het alhgemeen is het een prettig te bouwen model met relatief weining vervuiling op de onderdelen.
Er zitten rubberen slangetjes bij voor bougie rem en bezine slangen
bert

Respond to this message   
Ronald Kok
(no login)
62.234.8.102

Volgens mij is het gewoon de Esci kit (n/t)

March 27 2003, 4:41 PM 

.

Respond to this message   
Remco Agterberg
(no login)
213.75.163.215

Beide zijn oude Esci modellen..........

March 28 2003, 12:31 PM 

of het de oude mallen zijn weet ik niet. Het is duidelijk wel Revell kwaliteit. De mallen zijn iets verschoven en hier en daar veel gebruikt. Verder zoals Bert al schrijft is het meeste werk de zijspan.

Het zijn leuke modellen beide en met de veren en kabels erbij is er heel wat moois van te maken.
Heb zelf net de Zundapp ks af,en bouwde lekker weg. Wat wel even opletten is: Als je het motorblok gaat schilderen, werk dan NIET via de handleiding, maar knip de 'tussen' stangen uit het frame, anders krijg je nooit je motor mooi gespoten. (het een en ander wordt wel duidelijk als je aan de bouw begint!)

groetjes
Remco

Respond to this message   
Henk Pijper
(no login)
195.18.67.70

het zijn inderdaad Esci kits maar.....

March 28 2003, 12:45 PM 

de kits zijn als eerste uitgebracht door Revell en die heeft ze weer doorgegeven aan Esci, die op zijn beurt weer heeft doorgegeven aan Dragon.
en door de Link bij dragon zijn ze weer terecht gekomen bij Revell

dit geldt dus voor de hele serie van de 1/9 reeks van motoren zoals ook de Triump en de Kettenkraftrad

gr
Henk

Respond to this message   
G.J.den Boestert
(no login)
192.94.3.10

Re: het zijn inderdaad Esci kits maar.....

March 31 2003, 2:59 PM 

Het is net andersom.
Het is wel degelijk een ESCI doos die bijna direkt ook door Revell is uitgebracht ( met op de doos "ESCI Modell" gedrukt).
De "eigen" modellen van Revell uit die tijd waren maar matig , dus de juiste afkomst is wel van belang.
Er zaten wel accescoires bij maar geen figuren , die kwam later apart (infanterist) maar was houterig geloof ik.
Groeten,GeJeDeBe

Respond to this message   

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

Bedankt voor Uw bijdrage(n) De Twenot behoudt ten alle tijde het recht om berichten te verwijderen als de inhoud racistisch, fascistisch, kwetsend, niet relevant of simpelweg oervervelend is.
Ook het niet willen opvolgen van de simpele basis regels zal resulteren in het verwijderen van Uw bericht(en)
Alle andere hobby gerichte mail is welkom. Voor vragen, opmerkingen en klachten kunt U contact opnemen met de webmaster via dit email adres: twenot@twenot.nl