<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Uitgebrande voertuigen

March 29 2003 at 9:56 PM
  (no login)
van IP adres 145.53.204.247

Ik ben van momenteel een Sd. Kfz 7/1 aan het bouwen, en ik wil hem uiteindelijk op een dioramaatje plaatsen, waarop hij is uitgeschakeld met een granaat van een Firefly of iets dergelijks. Nu heb ik drie vragen: hoe ziet zo'n granaatinslag in een ongepantserd voertuig eruit, hoe maak ik een uitgebrand effect en heeft iemand foto's van beide?

Veel dank,

Rick

Respond to this message   
AuthorReply

(no login)
62.163.9.245

uitgebrand kan......

March 29 2003, 10:13 PM 

Respond to this message   

(no login)
217.120.163.228

Link naar een russische pagina.

March 29 2003, 11:26 PM 

Hier is een link naar een Russische pagina, die gelukkig wel in het Engels is:

http://www.battlefield.ru/destroyed/german.html

Er staan voornamelijk tanks op. Maar onderaan zijn nog wat halftracks te vinden.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Gert.

Respond to this message   

(no login)
213.17.55.186

Een maand of twee geleden heeft iemand

March 30 2003, 7:49 AM 

foto's geplaatst van een amerikaanse bouwer die een vrachtwagentje in uitgebrande staat had, ik weet helaas niet meer wie en kon ook de msg niet meer terugvinden
Bert

Respond to this message   

(no login)
62.59.65.127

Hier 2 foto's wat Bert bedoelde (check je mail) N/T

March 30 2003, 12:17 PM 

m

Respond to this message   

(no login)
145.53.204.247

Hartelijk bedankt allen (n/t)

March 30 2003, 2:17 PM 

Respond to this message   
Current Topic - Uitgebrande voertuigen
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2013 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

Bedankt voor Uw bijdrage(n) De Twenot behoudt ten alle tijde het recht om berichten te verwijderen als de inhoud racistisch, fascistisch, kwetsend, niet relevant of simpelweg oervervelend is.
Ook het niet willen opvolgen van de simpele basis regels zal resulteren in het verwijderen van Uw bericht(en)
Alle andere hobby gerichte mail is welkom. Voor vragen, opmerkingen en klachten kunt U contact opnemen met de webmaster via dit email adres: [email protected]