<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Hebben meer mensen een probleem om op het fotoalbum tekomen

August 1 2003 at 4:51 PM
  (Inloggen G.Takken)
van IP adres 62.234.57.140

of ben ik de enige met een Kilo Uniform Tango PC
Bert

Respond to this message   
AuthorReply

(no login)
145.94.2.204

Nope... geen problemen hier in Delft

August 1 2003, 4:56 PM 

Groeten!

Respond to this message   

(no login)
212.83.86.231

Yep... ook problemen hier in Eindhoven

August 1 2003, 5:53 PM 

al een paar uur

Respond to this message   

(no login)
217.120.125.172

Fout bij Network54? Oplossing wellicht alhier.

August 1 2003, 6:27 PM 

Network54 is de provider van deze forums en de laatste tijd is de service (weer) niet om naar huis te schrijven. Deze week was de service al op 3 dagen voor bepaalde perioden niet beschikbaar. Een verklaring hiervoor is wellicht dat de provider onderhoudt pleegt aan haar servers op een moment dat de VS op één oor ligt zodat men de grootste klantenkring aldaar niet het leven zuur maakt. Helaas betekent dat voor ons Europeanen dat we daardoor wel van zulke ongemakken worden voorzien.
Voor een gratis (?) service moeten we sommige ongemakken maar in koop nemen.

Er staat trouwens ook nog eens een fout op deze forum pagina. De link die naar het fotoalbum verwijst "Bekijk het TWENOT fotoalbum" stuurt je naar deze link: http://network54.com/Hide/Forum/137299
Logischerwijs werkt die niet. Het WWW deel mist nl. in de URL.
De URL's die vanaf de Twenot site (www.twenot.nl) naar de Network54 sites verwijzen zijn trouwens foutloos.

Als de servers van Network54 een beetje meewerken zul je zien dat deze wel werkt: http://www.network54.com/Hide/Forum/137299

Mzzl,
Marcel

Respond to this message   

(no login)
80.126.31.167

www ervoor zetten...

August 1 2003, 6:39 PM 

Hoi Bert,

hier gaf ie ook die foutmelding, maar als ik de link kopieer en www. ervoor zet doet ie het wel. Wel vreemd.

GRtz

Eelke Warrink

Respond to this message   

(Inloggen G.Takken)
62.234.57.140

Okee, thanks, maar ik was toch bezig om een T-shirt te voorzien van

August 1 2003, 9:51 PM 

een afbeelding (ik gebruik dus de airbrush en penselen niet alleen voor de modelbouw, dus heb ik de pc even zo gelaten, maar nu werkt alles weer naar behoren
Bert

Respond to this message   
Current Topic - Hebben meer mensen een probleem om op het fotoalbum tekomen
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2013 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

Bedankt voor Uw bijdrage(n) De Twenot behoudt ten alle tijde het recht om berichten te verwijderen als de inhoud racistisch, fascistisch, kwetsend, niet relevant of simpelweg oervervelend is.
Ook het niet willen opvolgen van de simpele basis regels zal resulteren in het verwijderen van Uw bericht(en)
Alle andere hobby gerichte mail is welkom. Voor vragen, opmerkingen en klachten kunt U contact opnemen met de webmaster via dit email adres: [email protected]